Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Esplanadin Oma hammaslääkärisi-paikasta tai Hammaspeikosta Hietaniemessä?

Vierailija
31.10.2012 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pelkopotilas ja menin ekaa kertaa 8 vuoteen hammaslääkäriin sinne. Siellä erittäin positiivinen kokemus hammaslääkäri Nymanista, suhtautui hyvin kärsivällisesti pelkoon ja esim. oma-aloitteisesti tarjosi vähän väliä että saan sulkea suun ja nielaista jne. Ja paikatessa muistutti että jos vähääkään sattuu tai on ahdistava olla niin ilmoita vaan rohkeasti.

Vierailija
2/6 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisaudenhampaastani oli yhtäkkiä "lohjennut pala pois". Siis tuntui, että hampaasta puuttuu puolet ja reunat oli terävät. Eli paikka irronnut. Se hammas paikattiin, mutta kerrottiin että ellei paikka pysy niin hammas pitää poistaa. Hoito oli nopeaa, kohtelu ystävällistä ja ammattitaitoista. Ja paikka on pysynyt oikein hyvin ;) Olen tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan paras. kärsin karmeasta hammasl.pelosta ja se kyllä loppui kuin seinään maailman ihanimmas hammaslääkärin avulla..

Vierailija
4/6 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaspeikosta jäi todella huono maku suuhun, eikä vaan pelkkä makukaan vaan hiutiloiden tehty paikkaus, jota jouduin muualla korjauttamaan. Sympatiaa ei löytynyt yhtään kun kotona tämän asian huomasin ja kerroin ko. paikalle. En suosittele kenellekään tätä paikkaa!

Vierailija
5/6 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2012 klo 19:52"]

Olen pelkopotilas ja menin ekaa kertaa 8 vuoteen hammaslääkäriin sinne. Siellä erittäin positiivinen kokemus hammaslääkäri Nymanista, suhtautui hyvin kärsivällisesti pelkoon ja esim. oma-aloitteisesti tarjosi vähän väliä että saan sulkea suun ja nielaista jne. Ja paikatessa muistutti että jos vähääkään sattuu tai on ahdistava olla niin ilmoita vaan rohkeasti.

[/quote]

Olen mielestäni nähnyt näitä samantyyppisiä "oikein ihana paikka" viestejä ympäri nettiä ja tuntuvat olevan samalta taholta kirjoitettuja, jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

Kannattaa olla varovainen, kun on omasta terveydestä kyse. Negatiivista palautetta ovat tuntuneet saavan vähän yhdessä sun toisessa paikassa.

Vierailija
6/6 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyseessä juurihoito.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan