Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

alko kamalasti koskemaan alavatsaan

Vierailija
31.10.2012 |

on jo pitkään tullu sellasta klönttimäistä valkovuotoa ja välillä koskenu mahaan. Nyt on kestäny tää kipu jo yli tunnin :(

Synnytyksestä melkein 2 vuotta aikaa enkä ole käyny vielä edes papassa sen jälkeen...plääh!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida olla ovis, vai voisko olla?

ei ole kyllä ennen ollu tällästä kiristävää kipua

ap

Vierailija
2/7 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee ovis tosi nopeesti menkkojen jälkeen. Ummetuskin voi aiheuttaa alavatsaan kipuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä ennakoiviin vaihdevuosioireisiin.

Vierailija
4/7 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä ennakoiviin vaihdevuosioireisiin.

no haista paska ;) mä en oo mikään mummo!

toivoo alle 30v ap

Vierailija
5/7 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ainakin vatsan oireilut aiheuttavat ongelmia alapäähän.

Itselläni ollut taas muutaman päivän ongelmia, vatsa kovalla, jotenkin inhottava olo, ja se tekee juurikin vatsan kipeäksi. "Kipu" tuntuu siltä, kuin olisi kuukautiset alkamassa, mutta itse syön pillereitä, joten eivät ne ole alkamassa.

Olen joskus käynyt asian kanssa gynellä selvittämässä miksi alavatsani on kipeä. Mitään ei löytynyt ja syy oli juurikin vatsan toiminnassa.

Vierailija
6/7 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tulla heti menkkojen loputtua mullakin alkoi raskaus 2 pv menkkojen alkamisen jälkeen.

Vierailija
7/7 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta kivustani ja mikä oli.

Luulin että olisi ollut umpisuoli kyseessä, sattui aivan hirveästi toiselle puolelle alavatsaan...jonnekin.

Olin menossa terveyskeskukseen, kunhan vanhempani saapuisivat kyydiksijöiksi, kaksi pientä lastakin otettava mukaamme.

Kipu kuitenkin alkoi yltymään vanhempia odotellessa aika piankin, ja luulin jo umpparin "puhjenneen" koska sattui toisellekin puolelle....

Äitini ei suostunut terveyskeskuksenjonotukseen minut kyyryssä nähdessään, vaan veivät suoraa Malmin sairaalaan, joka oli siihen aikaan paikka jonne esim. terveyskeskus antoi lähetteen tarvittaessa. Suoraan sinne siis...

Minulla oli munasarjatulehdus. Kipujen syy siinä.

Jouduin lääkekuurille ja kontrolliin myöhemmin.

Mutta tosiaan ajattelin umpisuolen tulehdusta, niin kova kipu oli joka koveni vanhempia odotellessa.

kaikkea hyvää ap Sinulle, käy lääkärillä, niin ei tarvitse olla kivuissa ja miettiä mikä on.