Kertokaa mulle miksi (äitiblogeista kysymys)?!
Miksi kaikissa hipstermammablogeissa kodinsisustus on sellainen 70-lukulaisen retrohenkinen ja kirppistyylinen kokonaisuus?
Se tyyli on minusta tosi ruma eikä hivele silmää tai inspiroi. En voi ymmärtää, että miten niillä kaikilla on muka sama maku lastenvaatteiden ja kodin suhteen.
Kommentit (6)
Voisko olla, että vaikka se tyyli on SINUSTA ruma, nämä bloggaajat tykkäisivät siitä? Linkitä joku kuva, mä en lue äitiblogeja.
musta sellanen retrohenkinen sisustus on ihana :) varsinkin yhdistettynä osin modernimpaan. Mut makuja on tietysti erilaisia.
Jos ei ole ylimääräistä rahaa ja haluaa bloggailla, niin silloinhan kannattaa tykätä retrosta. Jostain pienen kunnan kirppikseltä vain huonekaluja ja lamppuja hankkimaan ja laittamaan kuvat nettiin. Ollaan niin hienoa että. ;-)
Voisko olla, että vaikka se tyyli on SINUSTA ruma, nämä bloggaajat tykkäisivät siitä? Linkitä joku kuva, mä en lue äitiblogeja.
Pistää ajattelemaan, että jos muoti olisi toinen, niin millaisia ne kodit sitten olisivat? :) Varmaankin juuri sen toisen muodin mukaisia.
Tietysti pieni osa tykkäisi siitä tyylistä ilman muodikkuuttakin, mutta eivät kaikki.
Itse asun ulkomailla ja täältä käsin voi helposti huomata, että blogeissa on karkeasti arvioiden kolme sisustusuuntausta (juurikin tämä retroilu, valkoinen ja romanttinen ja sitten kliininen ikea-sotka-tyyli, jossa on beige sohva, karvamatto ja paraatipaikalla plasma-tv matalalla korkeakiiltoisella tv-tasolla. :)
ap
kokovalkoinen sisustus tai vaikka Strictly Style -blogin sisustustyyli. Minusta kaikki voivat kuitenkin sisustaa siten, kuin tykkäävät.