Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen nainen ei nkyyaikana treenaa takapuoltaan? (ev)

Vierailija
31.10.2012 |

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein miettinyt mikseivät naiset panosta omaan vartaloonsa enemmän. Salilla käynti vaikka kolme kertaa viikossa vie aikaa kerrallaan noin tunnin, se piristää, rentouttaa ja kaupan päälle saa kivan näköisen kropan! Aina kuulee näitä perusselityksiä kuten "ei oo aikaa" tai "ei oo rahaa".. Joo huoh.. Akat perse ylös sohvalta! Säälittävää katsoo naisia jotka laihduttaneet tyyliin viimeiset 20 vuotta ja kiloakaan ei oo pudonnut. T. Ei ap

Salilla käynti lohkaisee illasta 2 h. Puoli tuntia meno, treeni ja puoli tuntia tulo. Jos tulen töistä kotiin klo 1730 - normi aika ja lähden salille vaikka klo 18, olen kotona klo 2030. Kolmena iltana viikossa, en siis olisi lapsen kanssa???

Sinkuille ja dinkuille sopii juu, mutta perheellisen on pakko laittaa asiat tärkeysjärjestykseen ja yrittää kuntoilla portaissa ja kävelemällä juna-asemalle etc.

ps. olen 47v ja minulla on nätti beba

Vierailija
22/32 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tärkeysjärjestyksessäni suunnilleen sijalla 137. Just siinä varpaanvälien kaivelemisen ja kaukosäätimien desinfioinnin välissä.

Harrastan paljonkin liikuntaa joka viikko, mutta mitään persejumppaa en sen kummemmin halua harrastaa. Ei kertakaikkiaan kiinnostus riitä. Luen mielummin hyviä kirjoja tai käyn vaikka ulkona syömässä. Elämässä on niin paljon tärkeämpiä ja nautinnollisempiakin asioita ja aika on rajallista.

Mua ei vois vähempää kiinnostaa kuntosalilla käynti ja jokin tylsä laitteiden edestakas vemputus. Minusta liikunnan pitää olla hauskaa, sellaista ettei ajankulua edes huomaa! Lempilajejani on juoksu, tennis, seinäkiipeily ja tanssi.

Vartalon muotojen muokkaus ei ole päämääräni, vaan hyvä olo ja terveys. Kroppa kiinteytyy siinä sivussa jos tarpeeksi jaksaa harrastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittänytkin mutta eipä tuosta ollut apua.

Sitäpaitsi olen jo sen ikäinen että jos nyt vielä alan siihen niin saisin käydä salilla 4-5 kertaa viikossa jotta saisin tuloksia.No mihin tämä salilla asuminen johtaisi? Sain kohtuullisen takamuksen, mutta millä panostuksella ja kuinka kauaksi aikaa? Entä sitten kun ei enää pysty käymään,miten pepun sitten käy? Ei se kuulkaa siellä itsekseen pysy- vaan sitä on treenattava ja treenattava vaikka olisit 65,75 85. Joskus se tipahtaa kuitenkin.

Kyllä pitää normaaliliikunnan ja normaalipainon riittää kun terve on.Tai siis itselläni vielä se että en edes ole täysin terve vaan on tules-vaivoja.Rentoutuminen on yhtä tärkeää ja hiljentyminen, ei aina voi olla menossa.

Mutta suotakaan nuoremmille se että kropan hoitaminen ja timmissä pysyminen on numero yksi elämässä, kaikille se ei ole. Eikä tuo puolisokaan ole valittanut. Miksi te luulette että kaikkien puolisotkin vaatisivat sitä meiltä? Eikö voi ymmärtää että kaikille miehille se pelkkä perse tai pelkkä tissi ei ole se juttu jonka kanssa ollaan aviossa?

Vierailija
24/32 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy: peppuni on kaunis treenaamattakin, sillä jostain syystä pakaralihakseni (ja habat ja olkalihakset) ovat todella erottuvat luonnostaan.

Vierailija
25/32 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti takapuoli on nykyään naiselle niin mieletön etu, että kannattaisihan sitä treenata. Ihan oikeasti, nykyään arvostetaan peppua paljon enemmän kuin ennen.

Toisaalta taas, onhan sitä ennenkin osattu:

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=kJXC9JkUcLc" alt="http://www.youtube.com/watch?v=kJXC9JkUcLc">http://www.youtube.com/watch?v=kJXC9JkUcLc</a&gt;

Ei voi olla totta...täällä pohditaan että nätti takapuoli on suuri etu naiselle, suorastaan meriitti jonka varaan voi laskea.

Itse treenaan 8-10 tuntia viikossa, mutta en herran tähden takapuolen takia!!! Minun - ja toivottavasti tyttärieni - tärkein ansio ja etu on akateeminen koulutus, hyvä työura, itsenäisyys ja henkinen kantti. Eikä hitto soikoon joku turha ja toisarvoinen TAKAPUOLI!!!

OLEN JÄRKYTTYNYT!!!

Vierailija
26/32 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta...täällä pohditaan että nätti takapuoli on suuri etu naiselle, suorastaan meriitti jonka varaan voi laskea.

Itse treenaan 8-10 tuntia viikossa, mutta en herran tähden takapuolen takia!!! Minun - ja toivottavasti tyttärieni - tärkein ansio ja etu on akateeminen koulutus, hyvä työura, itsenäisyys ja henkinen kantti. Eikä hitto soikoon joku turha ja toisarvoinen TAKAPUOLI!!!

OLEN JÄRKYTTYNYT!!!

Maailma on raaka paikka ja välillä fyysiset ominaisuudet ratkaisevat.

Tunnetko sattumoisin yhtään lyhyttä miestä? Heillä vasta rankkaa onkin: miehet nauravat, naiset syrjivät ja työpaikoillakin pitkät tyypit menevät aina ohi. Lyhyt mies se vasta saakin kehittää vahvan itsetunnon, että pärjää tässä maailmassa.

Ei hyvällä pepulla mitään uraa tehdä tosiaan. Mutta totta kai miehet sitäkin katsovat, kun kumppania valitsevat. Samalla lailla, kun naiset nauravat avoimesti esim. 170cm miehille.

Vierailija
27/32 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, etten todellakaan ala berberiäni enää erikseen treenaamaan. Hyvin se on miehelle tämänkin näköisenä kelvannut ja sitä paitsi: EN MÄ SITÄ PERSETTÄNI NÄE eli asia ei tosiaan haittaa mua.

Vierailija
28/32 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein miettinyt mikseivät naiset panosta omaan vartaloonsa enemmän. Salilla käynti vaikka kolme kertaa viikossa vie aikaa kerrallaan noin tunnin, se piristää, rentouttaa ja kaupan päälle saa kivan näköisen kropan! Aina kuulee näitä perusselityksiä kuten "ei oo aikaa" tai "ei oo rahaa".. Joo huoh.. Akat perse ylös sohvalta! Säälittävää katsoo naisia jotka laihduttaneet tyyliin viimeiset 20 vuotta ja kiloakaan ei oo pudonnut. T. Ei ap

Salilla käynti lohkaisee illasta 2 h. Puoli tuntia meno, treeni ja puoli tuntia tulo. Jos tulen töistä kotiin klo 1730 - normi aika ja lähden salille vaikka klo 18, olen kotona klo 2030. Kolmena iltana viikossa, en siis olisi lapsen kanssa??? Sinkuille ja dinkuille sopii juu, mutta perheellisen on pakko laittaa asiat tärkeysjärjestykseen ja yrittää kuntoilla portaissa ja kävelemällä juna-asemalle etc. ps. olen 47v ja minulla on nätti beba

Niinpä. Ja kun vielä laskee, että on pienten lasten kanssa yksin kotona ja lasten harrastuksissa monta iltaa viikossa (mies töissä), niin eipä siinä tosiaan (takapuolen) treenaus nouse prioriteetiksi. Hyvä on, jos saa arkiliikuntaa harrastettua. Lohdullista on se, että muut samanikäiset ja samassa elämäntilanteessa olevat ovat samassa jamassa, että ns. "kilpailu" tässä peban treenaamisessa on aika tasaista. (Ja minullakin ihan kelpo peppu tähän ikään ja elämään nähden, enkä ole kokenut että se olisi arvostukseni syy millään saralla. :-D)

Vierailija
29/32 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa naiset onnellisia, että olette luonnostanne olleet miehille niin haluttavia. Voin nimittäin sanoa, että jos olisitte miehiä ja liikkeellä tässä ketjussa kuvatun kaltaisilla asenteilla, niin ilman seuraa jäisitte aivan takuuvarmasti.

Miehelle saa aina sanoa, että "Nyt perse penkistä ja treenaamaan!". Naisellehan sitä ei saa koskaan tokaista, etteivät prinsessakuvitelmat luhistu.

Vierailija
30/32 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
31/32 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
32/32 |
31.10.2012 |