Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen Nainen: Kuinka sinut on isketty yllättävässä paikassa?

Vierailija
30.10.2012 |

Kertokaa nyt te naiset, jotka olette päätyneet seksiin tuntemattoman kanssa. Kuinka teidät on isketty? En nyt tarkoita mitään etelän gigoloa, vaan suomalaista miestä. Haluaisin kuulla yksityiskohtia. Mistä keskustelitte ensin? Kuinka homma eteni seksiin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten olen tietämättäni antanut pakit, kun en ole ymmärtänyt vihjeitä. T. Alkuperäinen autisti, joka näyttelee normaalia naista.

Vierailija
2/3 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli siitä muutaman melkein vuoden kestänyt suhde;)

Olin muistaakseni 34v, juuri eronnut yh ja menin töiden jälkeen ruokakauppaan missä komea huomattavasti nuorempi mies kurkki hyllyjen välistä ja lopulta lähti kävelemään perääni kun lähdin kotiinpäin. Olin aivan paniikissa enkä uskaltanut mennä suoraan oman talon luo. Mies pyysi pysähtymään ja sanoi: Tuntuuko sinusta koskaan että on pakko vain saada tutustua johonkin ihmiseen?? Minulle kävi juuri niin äsken!

Paljastui 8v nuoremmaksi, hyvässä asemassa ja työssä olevaksi ihan normaaliksi mieheksi jonka kanssa pidettiin hauskaa kunnes paljastui että olikin naimisissa ja vaimo raskaana. En toki ollut odottanutkaan suhteelta sen enempää mutta lopetimme ja tapasimme myöhemmin vain ystävinä.

Vielä joskus googletan ko kaverin ja olen iloinen että on menestynyt edelleen elämässä ja on ylpeä 2 lapsen isä nykyään:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi