Mitä kuvia teillä on näytillä
Kommentit (14)
Hääkuva, kummilapset ja edesmennyt lemmikki löytyy hyllyltä.
Olohuoneen kirjahyllyssä pojista armeijakuvat, tytöstä valmistujaiskuva ja tyttären lapsesta ristiäisissä otettu kuva. Kummilapsista rippikuvat. Makuuhuoneessa oma hääkuva, vanhempieni hääkuva, miehen vanhemmista kuva miehen isän 80-vuotissyntymäpäiviltä, lisäksi omien lasten lapsuuskuvia seinällä kollaasikehyksissä.
lapsen vauvakuva ja lapsen serkkujen kuva.
Eikä inttikuvaa. Lastenkin kuvat on laatikossa, niitä näkee kokoajan muutenkin:)
Itse en pidä, että se hääkuva on jossain paraatipaikalla kultakehyksissä.
Joskus on ollut kuva, jossa ollaan koko perhe patikoimassa ja tuuli tuivertaa hiuksia.
Työhuoneessani minulla on hääkuva ja tytärpuolen valmistujaiskuva, mutta ne ovat paikassa, josta satunnaiset kulkijat eivät niitä huomaa.
Paitsi pari muokattua maisemakuvaa New Yorkista ja Tokiosta. Ihmisten kuvia en halua näytille, ei me niin kauniita olla että viitsisi seinille ripustaa. Liian tuttuja naamoja että jaksaisi koko ajan katsella.
vauvakuva kehyksissä, jääkaapin ovessa muutama valokuva: kummipoika, kälyn ja miehensä hääkuva (kiitoskortti), koiramme, kyläyhdistyksen ryhmäkuva sekä oma lapsemme.
Seinällä on kanvas tauluiksi teetettynä muutama kuva matkoilta, lähinnä sisustuselementteinä.
vieressä mun ottama maisemakuva:) Vaimonsa ei varmaan tiedä kuvan alkuperää.
en tykkää pitää kuvia esillä ja kirjahyllykin meillä on täynnä kirjoja ei edes sovi esille.
on oma hääkuva, poiken rippikuvat, ylioppilaskuvat, kahden miniän kuvat seinällä sekä lapsenlapsen kuva lipaston päällä. Poikien armeijakuvat on kirjahyllyssä. Luin juuri toisesta ketjusta sen olevan junttia ;D Pitääkö poistaa?
"kaverikuva". Esikoisella on omassa huoneessaan seinällä oma 1v kuvansa.