On se aina niin upeaa kun puliukot yrittävät iskeä...
kesken kauppareissun. -_-
Kommentit (10)
se vaatii niihin vetoavan ulkonäön, että lähestyvät. Vähän siistimmin pukeutuneita naisia eivät tunnu lähestyvän.
Mua kanssa. Ehkä jodenkin vetoan niihin, niinkuin ap?
Mikähän meissä sitten on, kun ollaan tällaisia puliukkomagneetteja? En kyllä välittäis olla, olis kivempi, jos joku vähemmän alkoholisoitunut ja kunnollinen yksilö kiinnittäisi huomiota.
se vaatii niihin vetoavan ulkonäön, että lähestyvät. Vähän siistimmin pukeutuneita naisia eivät tunnu lähestyvän.
Pitäisikö mun muka luopua mun ihanan boheemista tyylistäni ja alkaa kulkea jakkupuku päällä? Valitettavasti kuulun siihen ihmislajiin, jonka päällä kaikki näyttää aina homssuiselta. Tiedättehän, joku näyttää upealta vaikka suoraan sängystä nousseena verkkarit jalassa, mut minä näytän kassialmalta vaikka päällä olisi kalleimmat merkkivaatteet.
Pitäisikö mun muka luopua mun ihanan boheemista tyylistäni ja alkaa kulkea jakkupuku päällä? Valitettavasti kuulun siihen ihmislajiin, jonka päällä kaikki näyttää aina homssuiselta. Tiedättehän, joku näyttää upealta vaikka suoraan sängystä nousseena verkkarit jalassa, mut minä näytän kassialmalta vaikka päällä olisi kalleimmat merkkivaatteet.
Ala treenaamaan, niin näytät hyvältä ja vaatteet "istuu" paremmin, niin et näytä homssuiselta!
oon huomannu et kaikenmaailman pallopäät aina lähestyy mua :) yhdellä ystävällä sama imarteleva ongelma. Ollaan tultu siihen tulokseen että molemmat on iloisia ja katsovat helposti kaikkia ihmisiä silmiin
Miehen alkoholisoitunut ex-työkaveri kosi mua kerran marketin pihassa, se tuskin tunnisti enää. Se sanoi että olen kiltin ja mukavan näköinen nainen. No kiva, mutta kyllä sitä tosiaan miettii että ihan kassi-almaltako tässä näytetään.
Oon kassialman näköinen, mutta on mullakin ylpeyteni.
-ap