Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KULTAINEN 60-LUKU!

01.12.2005 |

Emmille paljon voimia tämänpäiväiseen reissuun, elämä on joskus niin epäreilua ja vaikeaa ymmärtää. Harmittaa puolestasi tosi paljon, mutta jospa toivoa ei ole kokonaan menetetty?

Minä kirjoittelen tänne pitkästä aikaa. Syksy on hurahtanut ja talvi on onneksi tullut! Kuopuksen kanssa oltiin juuri äsken pulkkamäessä!

Odottelen viidettä lastani, ensimmäistä yhteistä nykyisen mieheni kanssa ja rv on kertynyt 10+6. Olo on ollut hyvä pientä närästystä lukuunottamatta. Tammikuussa aloitan opiskelut amk:ssa.

Entinen Timantti05

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohtui tosta uudelleen kirjotetusta viestistä. Toivottavasti ei muuta tärkeetä. Eli onnea.

Vierailija
22/28 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Japikselle!

Ja Emmi: olen tosi pahoillani puolestasi, surku kuinka pitkä tie on joskus kuljettava.

Minulla oli pahin oksetus jo loppunut, mutta näköjään se silti välillä vielä nostaa päätään. Eli huomenna vaihtuu jo rv 14 ja silti oli pyttyä aamupäivä halailtava. Luulin, että minulla oli ekassa raskaudessa hirveä pahoinvointi, mutta tämä on ollut vielä potenssiin x. Varsinkin kun välillä valvon yöllä, kun uni ei vaan tule takaisin jos herää, niin tietää jo valmiiksi, että seuraava päivä on yhtä kuvotusta.

Minäkin mietin, että pitäisikö käydä lääkärillä, kun minulla on välillä noita supisteluja. Mutta kun ekassa raskaudessa ne alkoi ihan yhtä aikaisin, eikä mitään hätää ollut. Ylimääräisissä ultrissa muutamaan otteeseen silloin kävin. <vaan eipä se kerro tietenkään tästä raskaudesta mitään. En vaan jaksaisi rampata tutkimuksissa. Kun mulla on jo sellainen perussairaus, että saan muutenkin käydä. No, ainakin jos ne lisääntyy niin sitten tietysti menen.

Tosiaan kiva kun täällä on nyt näin paljon alkuvaiheen odottajia. Silloin kun tänne ekaa kertaa kurkkailin kaikki olivat ihan maaliviivalla jo. Oma la tuntui niin etäiseltä. No onhan se vieläkin, mutta jotenkin alkaa jo mieltää itsensä odottajaksi-

Oliko se Tinka (?) joka joutui sähköevakkoon? Me ollaan kanssa mietitty tota, että miten kävis jos ei tulisi sähköä. Minulla on iso pakastin täynnä marjoja (kovalla työllä poimittuja) niille pitäis varmaan heittää hyvästit. Ei kellään ole tyhjillään sellaisia säilytystiloja. Eikä tolla yhdellä takalla saisi varmaan edes olhuonetta pidettyä lämpinä, jos olisi reilusti pakkasta. Toivotaan, ettei niin käy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niisku! Varmaan mun pisin kirjoitukseni, kun kerrankin sain aikaiseksi, katosi pari päivää sitten. Otti todella päähän!

Vierailija
24/28 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitsikin on herännyt eilisten pikkujoulujen jälkeen. Oli kyllä oikein kivaa, enkä kovin myöhään siellä ollutkaan, joten siksi pääsin suht ajoissa ylös. Empirekartano on vastikään restauroitu ja otettu uuteen käyttöön, joten puitteet oli upeat (Posiva ei ollu säästelly kunnostuksessa!), ja menyy oli tosi upea. Kivaa, pientä ohjelmaa, ja yhteistä jutustelua. Varmaan iso osa lähti jonnekin jatkoille Raumalle, mutta mulle riitti ihan tämä alkuillan " kiltti" osuus. :-) Jätin kyllä joka paikkaan, missä kuljinkin, melkoisen kimallekasan. Joulunpunainen Lindex-puseroni tiputti kimalteita enemmän kuin karvanlähtöä poteva koira karvojaan. Taitaa olla viisainta laittaa toi johonkin pussiin säilytykseen, tai kohta kimaltaa koko vaatehuone.

Yritän viikonlopun aikana käydä laittamassa itsestäni sinne esittelypinoon. Ihan on ollut nyt saamattomuutta meikäläiseltä tämä homma.

Isäntä lähti jänismetsälle täksi päiväksi, ja meitsi on täällä tenavien kanssa. Ne tosin onneksi menivät katsomaan heti aamusta lastenohjelmia ja antoivat äidin vetää sikeitä. Tama on virkistynyt kuluneen viikon aikana huomattavasti tällä potkimisrintamalla. Eiliset joululaulutkin sai sen verryttelemään tanssiaskelia oikein roimasti.

Tää oli nyt tällasta tylsää omaanapaa. Olen vaan tosi kiitollinen viikonlopusta ja siitä, että tiistainakin odottaa vapaapäivä. Työmotivaatio nolla ja koeryysis silti menossa.

t. Bonita 20+0 (Hei, puolet urakasta takana, jesjesJES!)

Vierailija
25/28 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on hiljaista, kun ukko on Tampereella ja kaksi poikaa läksivät äsken mummon ja vaarin luokse Kymenlaak+so33on - - - mihinkäs maakuntaan ton kuopuksen lähettäis, kun on näppiksen kimpussa?? Haloo Varsinais-Suomi, täältä tulee kohta lentopostissa yksi ' kiipijä' ! Äsken kuului kummaa kolinaa, ja herra oli kiivennyt jotain kumman reittiä pianonkannelle ja oli just kurottelemassa (palavia) kynttilöitä... Pianonpäällys on ainoo paikka tässä huushollissa, johon on uskaltanut kynttilöitä laittaa, ja sekin paikka tais just mennä pannaan.

Mahakipu on tänään vähän lievempi. Epäilen, että nää on niitä mun supistuksia, vaikka vähän erilaiselta tuntuukin kuin ennen. Kyllä nyt pääsee pari kirosanaa, kun ei ne ennen näin aikaisin sentään oo alkanut! Entinen enkka on viikolla 21. No, maanantaina siis äitiyspolille ultraan, katotaan sitten tilannetta pitäiskö ' ilmoittautua' taas seurantaan. Ei millään viittis, kun niillä käynneillä on aika hankala rampata kun ei oo lapsille hoitajaa.

Hei, Vaahtikselle oikein hyviä juhlia, oliksne maanantaina?! :D

Ja Bonitalle onnea puolivälin krouvista. :) Laskeskelin helpottuneena eilen, että mäkin oon jo puolivälissä (19+0)... Eli mä täällä oon varma jo nyt että 38+ viikkoa on mulla ja masukalalla maksimi. Ihan niin kuin tollasta nyt vois etukäteen tietää. ;-)

Hyviä vointeja kaikille; ja rentouttavaa viikonloppua!

t. Jymy 19+1

Vierailija
26/28 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti kiitoksia kaikille 60-lukulaisille !!! Tulin lukemaan teidän palstaanne ja ' hämmästyin ' kun minut oli oikein nickillä mainittu ja monet lähettivät terveisiä, vaikka emme taida edes olla tuttuja näin palstailun kautta, mutta aloituksenhan teki ' palsta ' ystäväni timantti .. Timantti sinulle paljon kiitoksia ja lämpöisiä ajatuksia sille suunnalle !!!

Ja kaikille teille muillekin ( sonjaemma pitkäaikainen kuumeilu kaveri jnejne ) oikein paljon kiitoksia osanotostanne.

Torstaina 1.12 menin NKL lääkärin lähetteellä, ja sielläkään ei löydetty sikiötä, vaikka kohtukin oli jo muuttanut muotoaan ja kasvanut. Lääkäri totesi raskauden olleen kohdunulkopuolinen ja vauvan ' kuivuneen ' tai ' kuihtuneen ' itsekseen pois, (edelleen oli arpi näkyvissä missä sikiö oli asustellut), joten mitään toimenpiteitä ei tarvittu ' ONNEKSI' Raskauteni olisi pitännyt olla viikoilla 7+6 kun tämä tuomio annettiin, mutta elämähän jatkuu tämänkin jälkeen vaikka raskaita ovat nämä päivät olleet.

Kaikille entisille tutuille myöskin paaaljon terveisiä ja onnitteluni vauvojen syntymästä teille jokaiselle !!! Toivottavasti pian palataan kuvioihin mukaan !!!

t. emmi

Vierailija
27/28 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia vaan Emmille täältäkin. Multa on mennyt tämä Emmin alkuperäinen stoori ihan ohi, ja etsinnöistä huolimatta jäin pitkäksi aikaa ihmettelemään, että mistä on kyse. No, nyt sekin selkisi. Emmille hurjasti voimia!

Mulla on yhden tutun perheessä kanssa ihan kauhee tilanne. Raskaudessa oli ongelmia alusta asti, toinen kaksosista tuli pois heti alussa, ja myöhemmin tästä toisesta meni lapsivedet ja kaveri oli TYKSissä asti vatupassina monta viikkoa, yritettiin kypsytellä vaavin keuhkoja jne, mutta se lähti sitten vaan väkisin syntymään ja eli vain viisi tuntia. On niin järkyttäviä tämmöset tilanteet että ei ole sanoja niihin. Mun tarttis mennä siellä käymään, mutten ole millään vielä pystynyt. Tunnen itteni ihan halvaantuneeksi kun ajattelenkin.

Mun tarttis tänään saada aikaiseksi vaikka mitä. Toivottavasti ihme tapahtuisi ja Porin partioliike pitäis tänä sunnuntaina ovia auki, tarttis saada tolle tyttärelle partiopaita kun tiistaina on vartiolaislupaus. Ja jotain tarjottavaa tarttis hankkia huomiseksi, kun täytän sen kammoamani 40 vee, ja vaikken todellakaan mitään kutsuja pidä, niin kai tänne joku kaffeelle poikkeaa. Kokeita on pinokaupalla, enkä eilen saanut edes kosketuksi niihin, olin ihan rättipoikki koko päivän. Mut sain mä pyykkipinon silitetyksi, että sekin oli kyllä Saavutus isolla ässällä!

Jymy, toivotaan nyt, että vaikka masukivut oiskin suppareita, niin kuitenkin harmittomia sellasia. Mulla itellä ei oikein ole mitään kokemusta edes niistä harjoitussuppareista, mä olen vissiin niin tyhmä etten tajua milloin sellainen on menossa.

Tama potkiskelee innokkaasti aina välillä ja välillä vetää ilmeisesti sikeitä. Vatsan päälle ei vielä kunnolla tunnu, vaikka lapset sitä erityisen innokkaasti odottaa ja käy aina välillä koklaamassa.

Hyviä sunnuntaita kaikille!

t. Bonita 20+1

Vierailija
28/28 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin päivää vaan taas täältä hiljaisuudesta! Täytyi laittaa levy soimaan, kun on muuten niin outoa. Meidän esikoinen erityisesti on aivan tauoton puhemylly, joten pelkästään hänen poissaolonsa saa korvat humisemaan...

Superpaljon onnea Bonitalle!!! Nytkö se keski-ikä alkoi? ;) Perästä tullaan kovaa vauhtia...

Eilen illalla mulla oli taas tosi hankala olo. Alkoi pelottaa aivan hirveästi. En uskaltanut liikkua ollenkaan, hyvä että hengittää sentään. Mä en oo vieläkään ihan varma onksne suppareita vai jotain muuta (kasvu)kipua, kun aikaisemmilla kerroilla kivut on kuitenkin olleet vähän erilaisia... Päässäkin oli omituinen olo, ja aloin kuvitella kaiken maailman sydänkohtauksia ja aivotulppia, tietysti. No ohi meni, ja nyt ei auta kuin koittaa ottaa hissukseen nää jouluvalmistelut yms. - tuli eilen taas vähän turhan paljon huhkittua vissiin. Mut kun on niin otollinen tilaisuus häärätä, kun ne isot pojat on siellä reissussa. Mä oon vähän sitä sorttia, että vasta sitten osaan olla kunnolla, jos passitetaan sairaalaan makaamaan.

Tuumasta toimeen eli pötkölleen ennen kuin pikkuriiviö herää. Hyvää ja leppoisaa sunnuntainjatkoa kaikille

t. Jymy rv 19+2