Et kai osta enää Nokian renkaita?
On suorastaan epäisänmaallista ostaa Nokian renkaita. Hyvin kannattava firma irtisanoo ja supistaa Suomessa ja laajentaa tuotantoa Venäjän halpismarkkinoilla. Lisäksi ainakaan kesärengaspuolella Nokialla ei ole mitään kunnollista tarjottavaa. "Suomalainen" firma, jolla ei ole suomalaisia arvoja.
Kommentit (3)
Oli onneksi jo salkku täynnä ennen tämän päivän ilouutista, kurssi ampaisi +8%! Eli hyvä päätös.
Toivottavasti suomalaiset duunarit tajuavat, että he ovat raamisopimuksineen vuosikymmenen varrella hinnoitelleet itsensä ulos teollisuustuotannosta.
Olen kuitenkin ap:n kanssa samaa mieltä itse renkaanostoasiasta...;-)
Oli onneksi jo salkku täynnä ennen tämän päivän ilouutista, kurssi ampaisi +8%! Eli hyvä päätös.
Toivottavasti suomalaiset duunarit tajuavat, että he ovat raamisopimuksineen vuosikymmenen varrella hinnoitelleet itsensä ulos teollisuustuotannosta.
Olen kuitenkin ap:n kanssa samaa mieltä itse renkaanostoasiasta...;-)
sinähän todellinen ruudinkeskijä olet
Fiksu firma, laajenee Venäjälle jossa on käytännössä rajattomat markkinat mutta ei juurikaan alan omaa tuotantoa (siis vielä, kohta varmaan on). Osakkeenomistajana ja osingonsaajana en oikeastaan voi muuta kuin kiittää johdon näkemystä!