Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Et kai osta enää Nokian renkaita?

Vierailija
30.10.2012 |

On suorastaan epäisänmaallista ostaa Nokian renkaita. Hyvin kannattava firma irtisanoo ja supistaa Suomessa ja laajentaa tuotantoa Venäjän halpismarkkinoilla. Lisäksi ainakaan kesärengaspuolella Nokialla ei ole mitään kunnollista tarjottavaa. "Suomalainen" firma, jolla ei ole suomalaisia arvoja.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu firma, laajenee Venäjälle jossa on käytännössä rajattomat markkinat mutta ei juurikaan alan omaa tuotantoa (siis vielä, kohta varmaan on). Osakkeenomistajana ja osingonsaajana en oikeastaan voi muuta kuin kiittää johdon näkemystä!

Vierailija
2/3 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli onneksi jo salkku täynnä ennen tämän päivän ilouutista, kurssi ampaisi +8%! Eli hyvä päätös.

Toivottavasti suomalaiset duunarit tajuavat, että he ovat raamisopimuksineen vuosikymmenen varrella hinnoitelleet itsensä ulos teollisuustuotannosta.

Olen kuitenkin ap:n kanssa samaa mieltä itse renkaanostoasiasta...;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli onneksi jo salkku täynnä ennen tämän päivän ilouutista, kurssi ampaisi +8%! Eli hyvä päätös.

Toivottavasti suomalaiset duunarit tajuavat, että he ovat raamisopimuksineen vuosikymmenen varrella hinnoitelleet itsensä ulos teollisuustuotannosta.

Olen kuitenkin ap:n kanssa samaa mieltä itse renkaanostoasiasta...;-)

sinähän todellinen ruudinkeskijä olet