Joululahjat nettikaupoista? Listataan parhaimmat sivut!
Ajattelin ostaa suurimman osan joululahjoista tänä vuonna netistä. Lahjansaajina siis ydinperhe (mies ja pari lasta + koira) sekä molempien vanhemmat, sisarukset perheineen, alaikäiset kummilapset ja muutama ystäväperhe. Pehmeitä ja kovia paketteja.
Mutta nyt mietin, mitkä mahtaisivat olla parhaita nettikauppoja/-sivuja joululahjojen hankintaan.
Suositelkaahan ja kehukaa parhaita apajia! Mieluiten mahdollisimman laaja valikoima ja mahdollisimman paljon samoilta sivuilta ettei tarvitse surffata päiväkausia!
Kommentit (25)
ostetaan joululahjat pieniltä suomalaisyrityksiltä ja itse itsensä työllistäneiltä ihmisiltä. Esimerkiksi naapurilta joka myy tuotteitaan netissä, paikalliselta käsityöläiseltä joka tekee koruja, paikallisesta leipomosta käsintehtyjä leivonnaisia tai kaverilta jolla on pieni myyntikoju torilla. Varmistetaan että raha menee yksityisille henkilöille eikä monikansallisille yhtiöille. Näin monille ihmisille tulee parempi joulu.
mutta en väkisin osta tuotetta, josta en pidä, vain siksi että tukisin paikallista käsityöläistä.
Ja toinen juttu on se, että en näe järkeä maksaa kiinasta välikäsien kautta tuodusta halpatavarasta ylihintaa verrattuna siihen, että ostan sen itse sieltä kiinasta ja säästän rahaa, jolla pystyn sitten ostamaan vaikka sitä kotimaista käsityötä. Ei se, että etsii jotain edullista, sulje pois sitä, etteikö toisen tuotteen kohdalla etsisi taas laatua hintaan katsomatta.
suomalaisten käsityölaisten ym. nettisivuja tänne. Kiitos.
Olkaa tarkkana jos ostatte paketoidun lahjan, meille tuli väärä paketissa, oli harmi kun vietiin lahjaksi ja oli lahjansaajalla jo ennestään samalainen, tätä oikeasti tilaamaani lahjaa ei olisi ollut.
Palautetta laitoin ja sain pienen lahjakortin takaisin mutta kyllä leluliikkeen pitäisi olla tarkempi jos mainostavat paketointi-palveluaan.
Tämä http://www.ostohyvitys.fi/ kannattaa ehdottomasti laitta listaan
Tuolta saa bonusta kaikista tutuista kaupoista (esim Sokos, zalando, groupon ja muut) . Ite oo kerännyt tuolta jo lähemmäs satasen
korukioski.energetix.eu . Löytyy koruja koko perheelle! Kaunis hieno mallisto, ja korut soveltuvat koruina myös niille, jotka pitävät magnetismia huuhaa-hommana.
Itse kuulun niihin, jotka uskovat korujen vaikutukseen.
korukioski.energetix.eu . Löytyy koruja koko perheelle! Kaunis hieno mallisto, ja korut soveltuvat koruina myös niille, jotka pitävät magnetismia huuhaa-hommana.
Itse kuulun niihin, jotka uskovat korujen vaikutukseen.
niin sitten ei ainakaan tule laittaneeksi rahojaan magneettikoruihin.
http://www.skepsis.fi/Yhdistys/LiitySkepsiksenJaseneksi.aspx
Mua alkoi kiinnostaa toi amazon, onko joku tilannut sieltä? Sujuiko ongelmitta?
kun hinnatkaan ei ole siellä euroissa...
5
Ostetaan lahjoiksi mahdollisimman paljon kotimaista laatutavaraa kiinalaisen tms krääsän sijaan. Suositaan pienyrittäjiä, annetaan lahjaksi ympäristöystävällisempiä lahjoja ja tuetaan kotimaista yrittäjyyttä ja työllisyyttä. Käsintehdyt neuleet ja ompelukset, leivonnaiset, hillot, askartelut, korut, kynttilät, lelut, savipajan kipot...ihania!
Miksi kukaan haluaa turhaa krääsää joka on tuotu toiselta puolen maailmaa, kiinalaisista hikipajoista ja joita on miljoonalla muullakin? Ymmärrän että lapsille ostetaan jotain krääsääkin, kuten barbeja yms jota Suomessa ei valmisteta, mutta koetetaan opettaa lapsetkin arvostamaan laadukkaita, mielellään kotimaisia tuotteita aina kun se on mahdollista :)
kun hinnatkaan ei ole siellä euroissa... 5
osaa laskea, mitä hinta on... Olen tilannut tuolta jenkkisivulta, mutta ehkä joskus myös saksan sivuilta, mut se on vähän hankalaa kun en osaa saksaa. Alareunassa on maavalikko.
Ostetaan lahjoiksi mahdollisimman paljon kotimaista laatutavaraa kiinalaisen tms krääsän sijaan. Suositaan pienyrittäjiä, annetaan lahjaksi ympäristöystävällisempiä lahjoja ja tuetaan kotimaista yrittäjyyttä ja työllisyyttä. Käsintehdyt neuleet ja ompelukset, leivonnaiset, hillot, askartelut, korut, kynttilät, lelut, savipajan kipot...ihania! Miksi kukaan haluaa turhaa krääsää joka on tuotu toiselta puolen maailmaa, kiinalaisista hikipajoista ja joita on miljoonalla muullakin? Ymmärrän että lapsille ostetaan jotain krääsääkin, kuten barbeja yms jota Suomessa ei valmisteta, mutta koetetaan opettaa lapsetkin arvostamaan laadukkaita, mielellään kotimaisia tuotteita aina kun se on mahdollista :)
Mutta siis ennemmin mun lahjarahat voi laittaa hyväntekeväisyyteen, kuin ostella jotain himorumia savikuppeja tai jotain saatanan ASKARTELUJA!!
Heidän nettikauppa parantanut tasoaan, laajempi valikoima jo
Emp:ltä löytyy hieman rockahtavampaan makuun lahjoja:) www.emp.fi
-Jonsku11-