Minulla ei ole montaa ystävää
Enkä oikein tiedä onko se hyvä vai huono juttu. Olen 30-vuotias. Kouluajoilta ei jäänyt kuin yksi tärkeä ystävä ja parikymppisenä tapasin mieheni. Olemme miehen kanssa tosi läheisiä ja varmaan siksi en ole töissäkään tutustunut ihmisiin kovin syvällisesti. On mulla siis kavereita joiden kanssa voi soitella mutta ei sellaista ystäväporukkaa kuin monella.
Vieläkö sellaisen voi tässä iässä "hankkia"?
Kommentit (3)
Voihan sitä ystäviä hankkia vaikka 90-vuotiaana.
Minullakaan ei ole montaa ystävää, eikä ole koskaan ollutkaan. En tosin niitä ole kovin montaa halunnutkaan, koska olen aika sisäänpäinkääntynyt luonteeltani ja viihdyn yksin enemmän kuin ihmiset keskimäärin. Nainen kyllä löytyy ja hänen kanssaan olen läheinen.
Entä jos sinulla ei olisi tuota naista? Olisitko yksinäinen?
Etenkin jos lapset vielä pieniä voit käydä esim. seurakunnan kerhossa tai perhekahvilassa siellä tapaa muita ja on helppo tutustua lasten kautta. Totta kai voi ystävystyä vähän vanhemmallakin iällä!
Harrastusten kautta voi myös tutstua tai esim. kansalaisopiston kursseilla tai vaikka jooga tunnilla. Netin kauttakin voi tutustua.
Minulle tullut nykyiset ystäväyt yli 30 vuotiaana nyt olen 37 ja tapsin juuri toisen perheenäidin joka tuntuu saman henkiseltä.
Voihan sitä ystäviä hankkia vaikka 90-vuotiaana.
Minullakaan ei ole montaa ystävää, eikä ole koskaan ollutkaan. En tosin niitä ole kovin montaa halunnutkaan, koska olen aika sisäänpäinkääntynyt luonteeltani ja viihdyn yksin enemmän kuin ihmiset keskimäärin. Nainen kyllä löytyy ja hänen kanssaan olen läheinen.