Joko olet bongannut ekat jouluvalot?
Kommentit (11)
Minulla on pihalla ns. kaamosvalot. Tämä pimeä aika on niin ankeata, että pieni pihan koristus kirkkailla led-valoilla on paikallaan.
Oli vielä sellaiset värilliset vilkkuvat
autotallin oven päällä on ollut jouluvalot viime talvesta asti. Syttyvät liiketunnistimella kun on tarpeeksi hämärää. Eli kun heidän talonsa ohi kävelee tietäpitkin, syttyy sellainen karmea valojohto. Vai ovatkohan sittenkin kaamosvalot eikä jouluvalot?
ellei nyt jotkut värilliset ole.
En ole kyllä vielä bongannut yksiäkään valoja.
Itse tapaan laittaa marras/joulukuun vaihteessa kirkkaat led-valot parvekkeelle ja siellä ovat sitten helmi-maaliskuulle saakka.
mutta itse ajattelin laittaa ensi viikonloppuna parvekkeelle jotkut kaapelit kaiteen ympärille.
Lasten ikkunassa on värikkäät valohelmet. Eivät missään nimessä osoita sisustusmakua tai tyylikkyyttä, vaan iloa lapsille. Väriä ja valoa mustaa ruutua vasten.
Pihalle laitoin kirkkaat valot kuuseen ihan äskettäin. Näyttää hienolta huurteisessa maisemassa. Pidän valosta kaikin tavoin.
Tosin en pidä niitä joulu- vaan talvivaloina.
Mies on laittanut omenapuun hienoksi siten, että jokaisessa oksassa on pikkuvaloja, eivät ole ledejä sillä ledeissä on kylmä valo.
Minusta tuo puu on tosi nätti vaikka elokuussa. Milloin vain on pimeää.
Pentikin ikkunassa oli jo joulukuusi ja äsken näin Manskulla Hesassa jouluvalot puussa.
Parilla naapurilla näyttää pihallaan olevan. Varmaan tämän meidän omakotitaloalueen pimyden takia.
Me laitettiin viikonloppuna etukuistille lyhty, johon laitoin nätit ledit sisälle. Varsiniset valot laitamme varmaan ensi viikonloppuna. Minäkin pidän niitä pimeän ajan valoina, en joulu-/talvivaloina. Meillä on aina vain kirkkaita lamppuja, i värillisiä.
Tosin en pidä niitä joulu- vaan talvivaloina.
Mies on laittanut omenapuun hienoksi siten, että jokaisessa oksassa on pikkuvaloja, eivät ole ledejä sillä ledeissä on kylmä valo.
Minusta tuo puu on tosi nätti vaikka elokuussa. Milloin vain on pimeää.
Suosittelen. Ovat kestäviä ja säästävät energiaa :-)
Oli sellaiset kirkkaat led-valot. Ihan nätit, mutta mun mielstä vähän turhan aikaisin kyllä oli laitettu, varsinkin täällä pääkaupunkiseudulla kun ei ole lunta.
Itse ajattelin vielä muutaman viikon odotella.