Idols-Agnes jätti Markkunsa! Eropaperit oikeudessa!
VIINAA, RIITAA JA SEKSISKANDAALI!
http://www.seiska.fi/viihde/uudessaseiskassa/
Kommentit (29)
Formaatillahan on haluttu nimenomaan nuoriso tv:n ääreen, mikä on ollut mainostajille ongelmallinen kohderyhmä.
Agnesia ei todellakaan voi myydä Idols-tuotteena.
Mutta tykkään laulajana ja enpä edes ole itse tuomitsemaan.
Itsekin olen eronnut avioliitosta juuri. Lapsi eri miehen kanssa, joka ei tosin suostunut lasta tapaamaan.. Viina ja seksiklubit ei istu minun menneisyyteen, mutta tunenn yhden vanhan stripparin.. Sai hyvät rahat ;)
Juurihan esim. Kalevan artikkelissa A tilitti kuinka kova ikävä on Markkua jne.
Eiköhän tuota tapahdu aika pirun monessa suomalaisperheessä,että ollaan viihteellä,tulee riita ja ollaan niin eroavinaan,että...
Mutta,kun tämä tapahtuu Agnekselle,niin voi jehna,on taas av-mammojen maailman kirjat sekaisin.
Ja tämä oli tapahtunut ainoastaan kuusi vuotta sitten. Nytkin ilmeisesti tämä avioero-juttu ei ole ihan eilispäivältä.
Toki käy mielessä, että onko Agnes sopiva idoliksi näiden lehtien väitteiden perusteella. Mutta kuinka monen lapsen ja nuoren lähipiirissä (suvussa, perheessä, naapurustossa) tapahtuu vastaavaa? Ihmiset eroaa ja lapset on huonolla hoidolla, perheessä on alkoholia, riitoja..? Luulisi, että loppujen lopuksi se oman kodin esimerkki on se, joka eniten vaikuttaa.
Eihän laulaja/näyttelijä lastasi kasvata. Suurimmat vaikutteet tulevat oman perheen sisältä / ystäväpiiristä, että katsokaa peiliin, jooko?
päätyvät lopulta eroon. Tuttavat jahkailivat edestakaisin 7 vuotta, mutta nyt ero on ollut selvä jo 5 vuotta. Tekivät vaan piru vie 3 lasta siinä edestakaisen jahkailun välissä.
Myös A tulee eroamaan melko varmasti.
Idoleita ihailevat ennen kaikkea nuoret ja lapset, joiden omat valinnat voivat muokkautua Idoleiden valintojen perusteella. 13-17 vuotiaat kapinalliset teinit eivät vielä osaa ajatella asioita kovin järkevästi ja ovat taipuvaisia tekemään vääriä valintoja. Mielestäni tälläinen Idoli kuin Agnes tämän valitettavan julkisuuden saatuaan ei ole hyväksi esimerkiksi nuorille. Hänestähän saa nyt vähän sen vaikutelman, että tuollainen villi elämä ja rajut valinnat vain tuovat lisäpontta Idolille. Ja kuinka moni nuorista haluaakaan julkisuuteen? Oliko se noin puolet... Ja kuinka moni tekee jotain tyhmää saadakseen julkisuutta... Varsinkin, jos media/nuorten yleinen mielipide antaa ymmärtää, että se on vain ihan coolia, että on lapsi jossain ja ottaa avioeron.
Minulle itselleni itselleni aikuisena on ihan sama mitä joku laulaja on tehnyt tai jättänyt tekemättä. Minulla ei ole lapsia, mutta toivoisin silti nuorten Idoliksi tätä Ilkkaa, joka ei käsittääkseni käytä edes alkoholia. Näitä viinalla läträäviä esikuvia on ihan tarpeeksi. Nuorten käytöstä ohjaa paljon nuorten keskuudessa oleva yleinen mielipide ja hyväksyntä. Tälläinen raitis Idoli voisi lisätä alkoholittoman vaihtoehdon houkuttelevuutta.
Mutta harmittaa Agnesin puolesta. Jokainen tekee virheitä ja hän ansaitsisi uuden mahdollisuuden. Mutta ei nuorten Idolina enää tämän jälkeen. Mutta kuten joku edellä jo sanoikin, niin äänestyksiin tämä tuskin vaikuttaa, koska valtaosa äänestäjistä on luultavasti alaikäisiä eivätkä he tuomitse Agnesia vaan voivat jopa ihailla häntä rajusta elämäntyylistä.