Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko teräsmahaiselle 10-viikkoiselle pennulle jo antamaan vain kolme ruokaa päivässä?

Vierailija
30.10.2012 |

Aikatauluihin ei meinaa mahtua 4 ruokailukertaa. Lisäksi kyse on erittäin tarkasti laumajärjestystä noudattavasta rodusta, meillä on kolme koiraa ja pennun "yksityisruokailuista" aiheutuu kova show.

Olen nyt (lomalla) ruokkinut kello 8, 12, 17 ja 21, loman loputtua ajoiksi tulisi 7.30, 16.30 ja 21. Isot koirat syö kello 21 meillä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ainakin ihan käytännönsyistä siirtynyt nopeasti kolmen ruuan päivätahtiin, kun työssäkäyvänä useammin ruokkiminen olisi hankalaa. Aikuiset koirat syövät meillä aamuin ja illoin eli kerta päivään ei riitä, kun muuten oksentavat herkästi tyhjän mahan oksennusta.

Vierailija
2/4 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kolmeen ruokaan näin aikaisin siirtymisessä pennulle jotain haittaa/ vaaraa?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käyty aina ihan kokopäivätyössä eli työpäivä matkoineen 10 tuntia kun on ollut pentu, joten ei nyt mitään 4 ruokakertaa ole koskaan pystytty järkkäämään. 8-viikkoisesta on oikein hyvin pärjänneet kolmella ruokintakerralla päivässä.

Vierailija
4/4 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli nirso pentu, söi mielellään vain kahdesti (ehdottomasti max. kolmesti) päivässä jo luovutusikäisenä.. Huolestutti, kun söi vain kerran päivässä nelikuisena. Mutta isoksi jötköksi kasvoi silti :D Täyspäinen ja näyttelyssä pärjännyt kaveri näin 1,5-vuotiaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän