Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pikkumainen siivousasioissa, hälläväliä lasten suhteen

Vierailija
30.10.2012 |

Se on ihan helvetin pikkumainen vaikkapa kodin siivousasioista, miten rätit laitetaan ja että astia ei vahingossa jää tiskipöydälle kun voi laittaa suoraan koneeseen! Marmatti juurikin tällaisesta minulle. Mutten miten holtiton onkaan lasten suhteen! Miten voi pitää siivousasioita lapsia tärkeämpänä? Äskenkin kun kysyin onko antanut vitamiinit, niin oli "jaa en, annetaas nyt sit jotain..". Jos pitää antaa panadolia (nestemäistä) antaa lusikalla eikä mitalla koska ei se ole niin tarkkaa se määrä. Jos ole ole ruoka-aikaan ruokaa, toteaa "no sitte eivät syö vielä mitään, myöhemmin sitten". Miten voi olla näin?!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet asiat ovat toiselle merkityksellisempiä kuin toiset. Ei miehesi kuulosta lasten suhteen holtittomalta, siivousnipoilu on kyllä ärsyttävää.

Vierailija
2/11 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eritoten ärsyttää nipoiluu siivouksesta (en minäkään sotkusta pidän ja perussiivoan tottakai) kun samaan aikaan toinen on välinpitämätön lasten suhteen. Alkaa nipottaa siivouksesta ja siivota ja sujuvasti jättää antamatta aamupalaa lapselle. Tai muuta vastaavaa. Miten se voi mennä lasten edelle, en vaan ymmärrä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmean kuuloinen mies! :/

Vierailija
4/11 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tää siivousvimma ei näkynyt ennen kuin pulla oli uunissa?

Vierailija
5/11 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyi siinä että piti kodin siistinä, oli huolellinen kaikessa siihen liittyvässä, lajittelut yms. Pidin vähän erikoisena, mutten pelkästään huonona: tämä mies osallistuu kotitöihin eikä hänen jäljiltään jää sukat haisemaan... Mutta eihän sitä voinut arvata, että meneekin ohi lastenhoidon?! Pikemminkin sitä luulisi, että huolellinen ihminen on siinäkin hyvin huolellinen.

Vierailija
6/11 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyi siinä että piti kodin siistinä, oli huolellinen kaikessa siihen liittyvässä, lajittelut yms. Pidin vähän erikoisena, mutten pelkästään huonona: tämä mies osallistuu kotitöihin eikä hänen jäljiltään jää sukat haisemaan... Mutta eihän sitä voinut arvata, että meneekin ohi lastenhoidon?! Pikemminkin sitä luulisi, että huolellinen ihminen on siinäkin hyvin huolellinen.

ei, vaan todella paljon siisteydestä pitävä ihminen ei pidä lapsista omassa taloudessaan kun ne sotkevat. näin ollen aikaa menee siistimiseen entistä enemmän. sellaisen ihmisen ei pitäisi hankkia lapsia.

Vierailija
7/11 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, näin on käytäntö osoittanut:( Lapset hankaloittavat elämää kovasti, miestä ahdistaa kun sotkevat ja "häsläävät".

Vierailija
8/11 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kestää? Miten tajuta, ettei mies voi pikkulapselle motkottaa epäjärjestyksessä olevasta vaatekaapista tai että lapsi viikkaa vaatteensa huonosti? Tai mulle, kun olen hoitanut 100+1 asiaa, lapset hyvin ja sitten mokannut koko homman kun olen jättänyt tyhjät puurolautaset tiskipöydälle? Marmattaa, enkö voi tehdä asioita huolellisesti, enkö arvosta kotia, miksi en välitä... öööö...raiiiivostuttavaa!!

Vierailija
9/11 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, suurimmalla osalla miehistä on sellainen vaimo, jonka siisteyskäsitys on tarkempi ja ne saa kuulla tota nalkutusta koko ajan. Teidän perheenne on se poikkeus, joka vahvistaa säännön.

Itse olen onneksi tajunnut jättää lapset tekemättä, miehet harvemmin tajuaa kun ne jotenkin luulee että "on pakko", "kaikki naiset haluu niitä", "niin kuuluu tehdä" jne.

Vierailija
10/11 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, moni nainen on samanlainen eikä heistäkään sanota että jättäisi lapset tekemättä!

Vierailija
11/11 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, moni nainen on samanlainen eikä heistäkään sanota että jättäisi lapset tekemättä!

Juurihan sanoin, että tajusin (naisena) itsekin jättää lapset tekemättä kun en jaksa lapsiperhe-elämän sotkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän