*****Syyssäteiden Torstai Turinat*****
Kommentit (16)
[color=puprle]Ihana ilma ulkona...pakko mennä lenkille :) Jep mutta sitten kommenttia...
Riika, täällä olen-edelleen hengissä. :) Reikä oli ja se paikattiin mutta sen verran hyvät puudutukset oli joten ei sattunut, ne piikit kyl vähän nippas. Röntgen olis pitänyt ottaa mutten antanut... seuraava aika helmikuussa.. no ehkäpä silloin ja toivottavasti ei. Mutta se naaman puuduksissa olo reilut 3 tuntia oli aika tuskaa...ällö fiilis. :)
Ja matka... joo tää michelin mies istuu ihan kohta lentsikassa matkalla kohti slummia... ;) Kääks, vähän pelottaa mutta onhan noissa käyty ennenkin..
G: joskus ollaan sekstailtu menkkojen aikana, ei yleensä mutta jos siltä tuntuu niin ei ole este..mua enemmän inhottaa se.
Jaja ja pikkarainen :) Ihanaa että kaikki oli hyivn ♥ ♥ ♥
Olivia... nuo sun tuhrut on kyllä hyvin ärsyttäviä, kyllä nyt tilaat sen ajan gynelle niin saat toivon mukaan avun tuohon. Jospa kierrotkin sit normaalistuis ja yritys olis sitten hieman useammin ;)
Miille oikein paljon plussatuulia ja ihan by the way vaan...ne pisteet on myös hyvin tuttuja mulle. Niillä onnistunut ja niitä inhoan ;) Mä jämähdän aina samoihin ruokiin niin että tulee korvista ulos ;)
Jonzu... tätsyhän on hyvää vauhtia poistumassa, joten kohta taas piinan pariin ;)
Taelsa... koitas jaksaa sen tätsyn kanssa ja onnea tenttiin!!! ((Halaus))
Villiseepralle ja muille kiitokset plussatuulista, toivotaan että saatais taas plussajuna vauhtiin.. bd bd bd bd
Hippis... eiköhän näytetä sille tätsylle mistäpäin nämä kanat pissii... estetään sen tulo barrikadeilla!!! Voi kun se noin vaan onnistuis...
Joo täällä siis kp 23/26-30 eikä oireen oiretta. Välillä vatsassa nippaa mutta sehän nyt kuuluu arkipäivään joten ei mitään oiretta... niitä odotellen.. Jep mutta tänään se BB finaali :) Ja siis iltaan töihin..eilen kaatui netti töissä kun pääkallopaikalla oli mennyt sähköt... hitsi harmitti kun en päässy pinoon katsoo plussa uutisia, joita ei sit ollu :(
Mutta nyt sinne lenkille... ennenku laiskuus iskee... eiku malminkartanon jätemäkeä puuskuttamaan ylös... huh...
Toiveikasta torstaita!!!!
Plussa tuulin... Kathy
Taelsalle tsempit tenttiin ja uuteen kiertoon!
Ihana kun on taas etelä-suomessakin valkeat puut... Sorruin tänään testamaan ja negaahan se näytti. Kp 30/27-31... vielä on kyllä toivoa, mutta oireettomuus ei oikein lupaa hyvää. Tulee jos on tullakseen!
Nyt tarvitsee jatkaa taas hommia!
Aijoo, me ei olla varmaankaan koskaan pupuiltu tädin aikana... Minä en halua, se on ällöä!
[color=crimson]Huomenta Sädesiskot!! [size=4]♥[/size] pitäisiköhän tosiaan lähteä ostamaan joulukalenteri? Ainakin ulkoilemaan pitää mennä, kun on niin sievä ilma.
Taelsa: elämä tosiaan ON näköjään todella HANURISTA välillä!! Voi vitsi että harmittaa sun puolesta! En osaa muuta sanoa. Koitahan jaksella sisko hyvä!
Kathy, hyvä että selvisit hengissä, onhan se tärkeää toi hampaitten hoito, varsinkin kun olet toivonmukaan pieniin päin.. :)
Kivaa torstaipäivää kaikille!! Ja ihanaa alkanutta joulukuuta!
Riika
[color=crimson]hannakolle peukutukset, että plussa putkahtaisi vaikka parin päivän päästä!! bdbdbdbdbd
[color=purple]Pakko oli laittaa tosiaan vielä [b]Hannako:lle[/b] tsempit... toivotaan että plussa vielä tulee! Toivoa vielä on... ♥
Riika...tosiaan joulukuun eka, kas kun senkin jo unohdin ;) hatarapää..
Ja ihana ilma täällä etelässäkin.. lenkki teki terää, huh.. kyllä otti koville tuo mäki!
Mutta nyt suihkun kautta töihin... koitahan Riika jaksella yö töissä!!
♥ ♥ ♥ Kathyli...
[color=violet]tuumailen josko äänestäisin [b]Perttua[/b] BB:n voittajaksi.. Se on yllättäen noussut mun suosikiksi :) Illalla olen jo kylläkin töissä, etten edes näe koko lähetystä.
Missäköhän jotkut " vanhat" tutut kuten vaikka [b]Labanen ja Mae[/b] luuraavat..?? En ole odotuspuolen pinoa tosin kurkistanut, että ovatkohan he sinne puolen ilmoittautuneet. Toivottavasti raskaudet ovat edenneet toivotulla tavalla heillä!
Onkohan täällä ketään muuta joka seuraa Emmerdalea..? No kuitenkin, tänään ja huomenna tulevat viimeiset jaksot, joissa vanhan kunnon Seth Armstrong esiintyy.
Tällasta tällä kertaa, ulos olen kohta suuntaamassa!
t. Riika - tv-fanaatikko vissiin tai sitten vaan elämä hukassa :)
[color=darkorchid]Mä olen iha sitä mieltä!!! Olen jo itse äänestänyt ;)
Joo ja Mae oli pinoutunut odotuspuolelle ja labasesta ei kyllä ole kuulunut mitään... hmm.. hu huu.. joo ja tunnustan, välilä ei ole elämää niin vaklaan noita pinoja ;)
Myt nyt aamupalalle.. vähä vaiheissa tämä töihin meno..
ei ehtinyt kuin puoli tuntia kulua edellisestä viestistäni :)
Löysinkin sen Maen viestin äsken tuolta odotuspuolelta. Hyvä että siellä suunnalla oli kaikki ok. Samalla lukaisin maaliskuisten pinoa, koska muistan aina yhden nikin, Napnapin, koska aloin seurata palstaa juuri ennen hänen plussaustaan. jotenkin vain on jäänyt mieleen ja onhan tuota aikaa jo vierähtänyt! Vauvakuumetta se vaan nostaa liikaa, kun tuolla puolella vierailee, eikä se meillä ole ajankohtaista varmaankaan muutamaan kuukauteen joten parempi pysyä tällä puolella. Tai siis kyllähän tämäkin puoli sitä kuumetta nostaa, muttei niin tuskaiseksi...
No moikka nyt taas sitten! :) Riika
Hej!
Ihan vaan pikaiseen pinoudun ja raportoin, että piinailu vaan jatkuu. Alavatsaa on pistänyt ja vääntänyt aika lailla, joten toivotaan nyt, että johtuu vaikka sitten kohdun venymisestä... tai miten tuo nyt jossakin selitetäänkään. Tuntuu niin oudolta, kun ei ole ollut tässä kierrossa mitään oireita muuten. Ihmeellinen on elämä.. toistaiseksi.
Seksi & täti -gallupiin vastaan lyhyesti Kyllä. :)
Mikähän se kysymyksen muoto sitten olikaan?
Kukakohan täällä plussaa seuraavana? :) Jänskättää!
Onnea taas myös ovis-bongareille!
toivotaan, että se seuraava plussaaja olisit nimenomaan sinä! ;)
Taelsalle pahoittelut tädin saapumisen johdosta:(
Miille ja Hannakolle plussasäteitä++++++++++++++++++
Galluppeihin: Ei olla harrastettu seksiä kuukautisten aikaan.
Ja Perttu voittoon!!! Perttu on minunkin suosikkini ehdottomasti finalisteistä. Olisikohan sillä mitään vaikutusta, että Perttu on ihan minun pikkuveljeni kaksoisolento noin ulkoisesti;) Luonteeltaan eivät ole kyllä yhtään samanlaisia... Mutta on Perttu kaikkein aidoimman olonen ja sellainen harmiton höppänä.
Täällä km:stä selvitty, siis kohtalaisesti. Just lääkäri soitti viimeisistä kokeista ja kertoi tilanteen eli eikun uudestaan yrittämään.
Vähän kyllä pelottaa jo valmiiksi, mutta pitää vaan varmaan olla positiivinen.
G: Meillä ei harrasteta pupuilua kun täti kylässä, ei ole kummankaan juttu.
Tsemppiä piinailijoille.
plussanneitakin taitaa olla, en kyl muista ketä ( sori ).
Ihanaa kun tuli niin paljon lunta, on valoisaa ja nyt tuntuu, et joulu on tosiaan tulossa. Meillä vaan piti olla niin hyvä joululahja meidän vanhemmille, mut jos hyvin käy, niin vielä ehditään!!!
[color=crimson]Miille paljon ♥ plussaonnea ♥ !! Aiotko ehkä testata lähipäivinä vai miten..?
Kuumeilija, mukava kuulla että siellä on katseet jo suunnattu tulevaisuuteen :) Rohkeasti vain uuteen yritykseen ja toivotaan uutta tärppiä nopeasti!
Ulkona oli aiemmin päivällä aivan ihana ilma ulkoilla, pikku pakkanen ja silleen. Aurinkokin vähän pilkisteli pilvien raosta :) Kohta lähden ostamaan joulukortteja ja vien miehen samalla kahville ja leivokselle, koska he olivat saaneet eka version opinnäytetyöstä palautettua. Edistystä! Jes!
heissan taas joksikin aikaa! :D Riika
[color=red]Noniin, nyt on selvittu tentistä ja päästy kotikoneelle. Tentti tuntui sujuvan paremmin kuin edellinen, joten eiköhän tää tästä.
HANNAKO--->Sullahan jännät paikat. Koskas aiot testailla?
MII----> Sinäkin piinailet. Koita nyt edes sinä saada se plussa siihen testiin kun multa ei näköjään tuo onnistu ; ) Peukutukset!!!
KUUMEILIJA69----> Kiva, että päätit tulla taas mukaan ja eikun uutta putkeen vaan. Varmasti se jännittää ja pelottaa Km:n jälkeen, mutta positiivisin mielin vaan. *rutistus*
Tää mun täti homma on ihan ihmeellinen. Vuotoa ollut tänään TOSI vähän verrattuna normaaliin, mikä olis nyt. Yritän vielä pitää toivoa yllä siitä, että nää oliskin tosiaan ne valemenkat, mutta en liikoja toivo. Ehtiihän sitä myöhemminkin...
Mä en oo seurannut BB:tä joten vaikee sanoa kuka sais voittaa (olen erilainen " nuori" ).
Illan jatkoja kaikille!
-Taelsa-[/color]
Taelsalle pahoittelut tädin tulosta... Ensi kiertoon sitten paremmalla onnella! Sano sille tätille, ettei sinun luo enää tarvi tulla!
Kathy: Ehdottomasti pidetään kunnon mielenosoitus tätiä vastaan! Jos se älyäis sitte pysyä poissa...
Hannako: Toivotaan, että sinä vielä plussaat! :) Peukkuja on kyllä sinne suuntaan pystyssä!
Kuumeilija69: Kiva kun palasit! Toivotaan todella niitä mukavia uutisia jouluksi!
Omaa napaa... Kp 24/28, joten piinailu on kovaa... Mitään varsinaisia oireita ei ole mihinkään suuntaan... Siis piinailu vaan vielä jatkuu... Jotenkin en usko sihen plussaan, etten romahtaisi pilvistä alas... Toisaalta taas joku piru korvan juuressa, sanoo, ettei se ole mahdoton ajatus se plussa... Tiiäppä tuota... Muutama päivä sinnitellään ja sitte selviää! :)
Mutta minäpäs menen pakkailemaan, mennään viikonlopuksi reissuun... Joten minua ei varmaan täällä näy viikonloppuna! Mukavaa viikonloppua kaikille!
[color=red]Niinhän siinä sitten kävi, että täti porhalsi meille kylään oikeen rytinällä. Harmittaahan se kovasti, mutta ei niin paljon kuin " pitäisi" . Jotenkin tää koko homma alkaa maistuun puulta kun joka kuukausi saa pettyä, mutta " ELÄMÄ ON" .
G: Kyllä me joskus ollaan pupuiltu menkkojen aikoihin, mutta vaan saunan jälkilämmöissä eikä se oikein oo meidän juttu.
En nyt keksi muuta näin aamutuimaan, mutta kaikille muille KIVAA JOULUKUUN ALKUA ja plussatuulia *puhaltelen* koko suomeen.
Tänään olis taas edessä tentti " Accessista" , joten saan vähän muutakin ajateltavaa...
Tampereella pikku pakkasta, joten ilma mitä loistavin!
-Taelsa-[/color]