Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuinka suuri ikäero on teistä liikaa ?

Vierailija
29.10.2012 |

Hei!

Minulla ja minun uudella poikaystävälläni on 9 vuotta ikäeroa, onko se teistä liikaa ? Ollaan nyt muutama kuukausi oltu yhdessä virallisesti ja minulla on niin hyvä olla sen kanssa ja ikinä en ole tuntenut vastaavaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen siis 21 vuotias ja poikaystäväni 30 vuotias

Vierailija
2/8 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ovat ensivuonna olleet naimisissa 30vuotta, että ei se ikää katso :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ainakaan ole liikaa. Aika samalla levelillä ollaan.

Vierailija
4/8 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ja miehellä on esim ikäeroa 11 vuotta. Yli kaksikymmentä vuotta on menty:)

Vierailija
5/8 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tapasimme silloin kun olin 18v.

(Nyt yhteistä taivalta takana jo reilut 25 vuotta.)

Vierailija
6/8 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi 13-vuotias tytär, jota 22-vuotias nuorimies alkaisi piirittää, niin soittaisin poliisit paikalle. Mutta mitä vanhemmaksi tullaan, sitä pienemmäksi useammankin vuoden ikäerot kuroutuvat.

Sinun kohdalla riippuu tosi paljon teidän persoonistanne. Jos et itse koe ikäeron haittaavan, se ei ole liian suuri ero :)

Tosin joskus voi olla niin, että mies on "jumiutunut" tietylle ikätasolle (esim.sille minkä ikäinen sinä nyt olet). Vuosien kuluessa sitä vanhenet normaalisti ja kehityt henkisellä tasolla, mutta miehesi junnaa siltä osin paikallaan. Osat kääntyvätkin toisin päin, ja voi olla todella ärsyttävää elää mieleltään ja käytökseltään 20-vuotiaan viisikymppisen kanssa..

Vierailija
7/8 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuossa teidän iässänne kannattaa sinun muistaa kiinnittää huomiota miehen tilanteeseen. Parikymppinen saattaa olla vasta valitsemassa suuntaa elämälleen (ei vielä ole välttämättä ammattia ym), mutta 3-kymppisen miehen ei mielestäni pitäisi enää "haahuilla" päämäärättömästi.

Eli hälytyskellojen pitäisi soida, jos kolmekymppisellä

- ei ole ammattia

- ei ole säänöllistä työkokemusta

- ei ole kykyä hoitaa talouttaan

- ei ole perus taloustaitoja (siivus, ruuanlaitto)

- asuu vielä vanhemmillaan

Kun on itse parikymppinen ja oman ikäisille pojille on vielä ihan normaalia, että edellä lueteltuja ominaisuuksia löytyy, niin ei välttämättä huomaa pitää outona näitä piirteitä 30-vuotiaassa. (Täti-ihminen täällä yrittää antaa elämänohjeita..)

Vierailija
8/8 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 14v ikäeroa ja hyvin on mennyt, yhdessä ollaan oltu 8v ja lapsia 2. Meillä ikäero ei ole haitannut millään tavalla :) eikä ollut mikään haahuilija tuo mies sillonkaan kun tavattiin.

Ainoastaan se tosiasia tulee yhä useammin nyt mieleen, että toinen vanhenee niin paljon aikaisemmin. Ehkä joku pelko puolison mahdollisesta sairastumisesta on vähän isompi kun ikäeroakin löytyy, mutta toisaalta eihän sitä koskaan tiedä mitä elämässä tapahtuu (iästä riippumatta).