Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa kaverin lasten puolesta! :(

Vierailija
29.10.2012 |

Kaverini on todela reilusti ylipainoinen, sairaalloisen suorastaan. Hänellä on kaksi lasta, joista pienempi 8-vuotias ja isompi 12-vuotias. Tämä isompi on jo vuosien ajan ollut ylipainoinen, suorastaan lihava hänkin. Häntä kiusataan koulussa ja muutenkaan ei oikein hyvin mene.

Tapaamme harvoin ja nyt viikonloppuna nähtiin pitkästä aikaa lasten kanssa. Aiemmin normaalipainoinen pienempi lapsensa oli nyt myös lihonut. :(

Harmittaa niin paljon lasten vuoksi! Ylipaino johtuu ihan takuulla elämäntavoista eli lähinnä mielettömästä herkkujen syömisestä. Ja harmittaa sekin, kun en saa kaverille asiasta sanottua, vaan piti tulla tänne avautumaan. :( Miksi ihmiset eivät ole kiinnostuneita lastensa hyvinvoinnista, vaikka ne rakkaita olisivatkin?!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähipiirissä on tosi paljon herkuttelusta tykkääviä aikuisia ja mä olen ihmetellyt, että miten he saavat lapsensa pidettyä niin laihoina, että kylkiluut näkyvät. Kaikki järjestään tooodella laihoja.

Nyt kun meidän kaikkien lapset ovat kasvaneet, niin mulle on selvinnyt, että aikuiset herkuttelevat keskenään. Lapsilla on tietyt ruoka-ajat, silloin syödään aina tavallista arkiruokaa, ei käydä ravintoloissa ja karkkipäivänkarkki on joku tosi pieni. Aikuiset herkuttelevat lasten mentyä nukkumaan ja silloin istutaan ravintoloissa ja tehdään kotona hyvää ruokaa, kun lapset ovat joka toinen viikonloppu eronneen puolison kanssa tai mummolassa.

Mä olen tosi perhekeskeinen ja tykkää ruuasta, leipomisesta ja herkuista. En raaski vetää vain itse herkkuja ja jättää toiset ilman. Mun lapset eivät tosin ole mitään lihavia, mutta eivät laihojakaan. Lihaviahan nuo ovat niihin verrattuna joiden kylkiluut näkyvät.

Ymmärrän silti, että jos itse haluaa syödä päivät pitkät ranskalaisia, niin tosi vaikea lastenkaan takia alkaa syömään terveellistä ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän