**TRUPLAtorstai**
Kommentit (44)
Joo, elikä kiitos teille terveisistä - täällähän mä olen jälleen teidän päivän juttuja lukemassa. Toivottavasti ette pistä pahaksenne, mutta kiva teidän kuulumisia on käydä päivittäin seuraamassa! ...Eihän sitä tiedä, vaikka innostuisin itsekin kirjoittelemaan aktiivisemmin...
Mutta sen verran kerron kuitenkin, että olen varmaan " omituinen otus" täällä vauva-sivuilla ja etenkin vauvakuume-palstalla, koska lapsia ei ole perheessä eikä siis vielä ole vauvakuumeen oireitakaan ollut näkyvissä. Vauvakuumetta en siis tunne poteneeni koskaan...olen kuitenkin ' jo' 27-vuotias ja miehen kanssa yhdessä/naimisissa ollaan oltu jo vuosia! Joten siis oman kiinnostuksen vuoksi täällä surffailen, etsin tietoja ja uusia kivoja nettituttavuuksia! Luultavasti kuitenkin meidän perheeseen lapsia yritetään hankkia/saada jossakin vaiheessa, kunhan se aika on oikea ja sitten, kunhan muutenkin ollaan kahdestaan tätä elämää ja maailmaa matkustellen miehen kanssa nähty tarpeeksi.
Teille kaikille oikein ihanaa päivän jatkoa!
Eli myös ne sappihappo arvot nousseet. Tänään kävin neuvolassa kuunteluttamassa sydänääniä ja toistaiseksi Allu näyttää voivan hyvin. Mulla selkeästi hepatoosin oireet eli kutina ja todella tumma pissa-oikeastaan oranssi. Se on siis myös merkki hepatoosista. Turvotusta reilusti, valkuaista pissassa ja myös verenpaineet vähän nousseet... joten toivottavasti ei nyt pukkaa raskausmyrkytystäkin vielä! Allu perätilassa!!!! Eli kyllä nyt alkaa jännittämään-saadaanko meille vielä kenties joulutonttu?
Lähete Tayssiin lähti ja sinne tulee varmaan kutsu viimeistään alkuviikolla. Eli sairaalan osasto odottaa...
Jaksuja kaikille torvelomiesten kanssa kamppaileville ja muille jotka ovat saaneet sydämentykytyksiä lasten kanssa. Onneksi enkelit olleet matkassa!
Tervetuloa uusille minunkin puolesta!
Missä tosiaan olet Emmasanna?!?!?!?
Talvikki rvk 34
Olisikohan mahdollista, että Emmasanna on jo vauvan kanssa kotona, mutta ei ole pitänyt kiirettä koneelle, koska ajattelee JoHellen informoineen Truplia?
Talvikki, kiva että sulla tuntuu olevan jo paremmat fiilikset, vaikka sappiarvot olivatkin nousseet. On jotenkin hirveän hankala yrittää asettua sun asemaan ja miettiä multa susta tuntuu. Niinpä en sano yhtään enempää, etten möläytä mitään tyhmää :)
[color=magenta] Missäs tosiaan [b] EMMASANNA?[/b] Toivottavasti kaikki ok ja nautiskelee vain nyytistään!
Olikos se [b] MIITSU [/b] jonka mies oli melkoisen tökerö ollut :( ARGH! Miehet! Kukapa niitä ymmärtäisi..
Jaksuja kaikille niitä tarvitseville, [b] TALVIKILLE [/b] kovasti tsemppiä, onpa sinulla nyt melkoinen olotila. Toivottavasti tilanne ei ainakaan pahene ja " Allu" ymmärtäisi kääntyä pää ulostulo suuntaan.
[b] UUSILLE [/b]tervetuloa!
Onpa täällä tosiaan sattunut ja tapahtunut. Meilläkin Nea tosiaan oli röntgenissä, todennäköisesti pieni hiusmurtuma jalassa tuloksena tuolilta putoamisesta ja yhä siis ontuu jalkaansa. Sen pitäisi 3vkon sisään korjaantua tai muuten uusiksi tutkittavaksi.
Pikkuinen on alkanut nyt nukkua yhdellä syötöllä yöt kun annan korviketta iltaa vasten. Eli on se mun maitoni vaan liian laihaa. 2 yötä mennyt niin että vauva on heränny vasta 6 aikaan syömään ja jatkanut uniaan aina n. 9 asti :)
Oiskohan se [b]MARIPOSA[/b] tosiaan pieniin päin ;)?
Mutta nyt syömään, onkin eka kerta tänään.
Niin ja laihis sujuu hyvin :D
T:Neiti21 kera pimujen
möhköfantiksi...
Mua ei yhtään haittaa [b]" vakoilijat" [/b] ;) Mielenkiintoista ois vaan tietää kuinka moni meidän juttuja lukee:)
[b]Ninnu:[/b] Mut on tunnistanut ainakin 2 ihmistä, mutta ei se mua haittaa:) Jos raskaaksi tulen, niin sitten saattaa vähän harmittaa, jos ihmiset saa tätä kautta asian tietää. Viimeksi ehdin kuitenkin itse heille kertoa.
[b]Talvikki:[/b] ((((halaus)))) Onneksi viikkoja on noin hienosti ja Allu hyvänkokoinen, vaikka joulutontun saisittekin! Toivottavasti kaikki menee hienosti!!
Mun on pakko kerto jotain [b]positiivista miehistä[/b] ;). Meillä on molemmilla ollut jo viikkoja aika kiireistä eikä olla kauheasti ehditty mitään yhdessä tekemään. Nukun usein öitä sohvalla, kun mies väsää tietokoneella koulujuttujaan. Mä olen meistä yleensä se " riippakivi" ja läheisyyden vaatija, mutta nyt en ole edes yrittänyt päästä toisen viereen. Eilen se tuli sanomaan illalla kun olin menossa (sohvalle) nukkumaan, että " nyt menee kyllä hyvä tyttö hukkaan, kun en ehdi sun kanssa olemaan" :D Ja " rakastan sua" -juttuja kuulee oma-aloitteisesti paljon enemmän!
http://www.weed.ru/temp/catglobus.swf
ja laittakaa äänet päälle,ni on hauskempaa ;)
Tsemppiä Talvikille!!! Nyt en ehi muuta...
[color=BDB76B]Huippu työpäivä takana - väsyttää - mutta hymyilyttää :D Kassakäyttö ja kaikki suju tosi hyvin. Vielä pitää saada pientä rutiinia kassan (+ muittten ohjelmien käyttöön) ja paketoimiseen, yllättävän aikaa vievää puuhaa ;)
[b]Federicalle[/b] Moikkelis vaan :) Hassua, kun ootte lukeneet niin tiiviisti meidän juttuja - positiivisella mielellä hassua ;)
[b]Soffu[/b] - Enpä etes tiiä miks ei saatu sitä kämppää - harmittaa kyllä todella :/ Ei kai se auta kun ettiä uutta..
[b]Talvikille[/b] suuren suuri halitus! Tosi ikävää :(
[b]Laenna[/b] - Hui kauhee - miten sä silleen kaatuilit! Onneks ei kuitenkaan pikkuselle käyny kuinkaan.
Ja [b]Hönttä[/b] - Onpas nyt tosiaan truplilla vastoinkäymisiä... :(
[b]Piipaa[/b] - Eiköhän nää meidän vastoinkäymiset ala taas olemaan takana päin - ainakin paremmalla puolella jo :) Nyt en jaksa etes murehtia kun oon niin innoissani töistä!
[b]Miitsu[/b] - Heij - kyllä tekin vielä saatte asiat kuntoon! Eiks vaan..?! Nyt saatte rauhassa setvittää ajatuksianne, se voi olla meinaan ihan hyvä asia.. Niinhän sitä sanotaan [b]vauvan saaminen on parisuhteen pahin kriisi[/b] ;)
[b]Ninnu[/b] - Niin asutkos sä Jyväskylässä?! Mulla oli sellanen mielikuva et asut tässä jossain jyväskylän " vieressä" .. Mut taisin käsittää väärin ;) En nyt haluasi paikantaa tätä liikettä kovin tarkkaan - kun joku voi vaikka tunnistaa.. Mutta jyväskylän maalaiskunnassa sijaitsee tämä Lastenliike - aika uus muuten, vuoden vasta ollut toiminnassa.
Mua ei sinänsä haittaa vaikka puhun lapsen nimellä ym. Kun tutut ja ystävät kuiteski tietää suunnilleen samat asiat - mitä tekin :) Välillä kirjotan tytön nimellä tai sit vaan tyttö ;) Mut tota työpaikkaa just tänään mietin et ei ehkä oo hyvä sanoa niin tarkkaan, kun voi olla asiakkaan joku vauviksen lukija - joka tunnistaa (eihän sitä tiiä!).
[b]Neiti[/b] - Laitappa meille sitten kuvaa uudistuneesta Neitiskästä ;D
Vielä yhteisesti kaikille (kuten nanskulle) vastoinkäymisistä ja muista, kärsiville tsempitykset! Ehkä me Truplat ollaan sitten yhtä aikaa myöskin iloisia ja onnellisia :D
Jalat ihan muussina, 6 tunnin seisoskelusta - eli sohvalle hetkeks pötkähdän :)
No niin, vauhdikas alkuviikko takana ja alavatsalla kiinnikkeet kyllä aika kipeenä. Tänään oli pakko ottaa parin tunnin päiväunet, että sain supistuksen loppumaan. Mies on onneksi " herännyt" näkemään, että tämä kolmas raskaus todella ottaa lujille mun kropassa ja koettaa hommata itsensä paikalle apuihin pukemaan lapsia ulkovaatteisiin ja nousee juniorin kanssa keittelemään puuroa, että mä saan aamusta rauhassa " startata" selkäni kanssa (pakko nousta tod. rauhassa, ettei heti mee jalat kivusta alta) jne.
Joululahjat sain ostettua ja osittain jo jaettukin piiloteltavaksi saajien omiin kätköpaikkoihin. Joulukuun 1.pv:n traditiot on " suoritettu" , eli aamulla oli lapsille tontunsukka piilossa, sieltä löytyi kirje, jossa kerrottiin että portailla odottaa uusi pulkka, joka koeajettiin heti metsäretkellä. Lumikinoksien alta (meillä on tosi paljon lunta täällä!), metsätien varresta löytyi suloinen pikkukuusi, joka koristeltiin tuvan pöydälle kukkamaljakkoon. Tonttuverhot ovat ikkunassa, kodissa tuoksuu lattianpesuaine ja jouluvalot palaa ikkunoilla. Eli valmiina ollaan - joulutunnelmointi alkakoon!
~~~~~~~~~~
Taustajoukoista mukaan hypänneille tervetulotoivotukset!!!
Minusta tuntuu vähän hassulta, että joku, joka ei itse ns. kuulu porukkaan, jaksaa lukea säännöllisesti tätä meidän pitkää ketjua, joka sisältää kuitenkin pääsääntöisesti vain lapsiperheiden arkisia kuulumisia (ainakin omalta osaltani). Minusta idea on juuri siinä, että kun itsekin kirjoittelee ja tuntee näin kuuluvansa mukaan " tiimiin" , niin toisten pienetkin jutut kiinnostavat. Mutta *hei hei vilkutukset* vaan kaikille jotka viihtyvät parissamme :D
Leanna & Hönttä:
Teille oli sattunut kurjia :o( Luojan pikkuenkeleille kiitokset, että Leannan mustelmilla ja Höntän suurella säikähdyksellä selvittiin!
Talvikille:
ja pikku-Allulle turvallista loppuraskautta! Suomessa onneksi osataan seurata näitä kaikki juttuja ja näin ollen saadaan turvattua vauvan tie maailmaan. Toivotaan kaiken menevän hyvin päin ja vaikka tosiaan pikku-Allutonttu jo perheen pariin joulun viettoon!
Lottis:
Sun selkäkivuista lukiessa tulee kyllä ihan mieleen mun tuskat kun nikamat ekan kerran luisti esikoista odottaessa, enkä huomannut mennä ajoissa naprapahtille laitattamaan niitä kohilleen. Selkä tulehtui ja oli kyllä ihan mielettömän kipee!! Ei siinä paljon Panadolit auttaneet!Eli nyt kyllä suosittelen käyntiä asiantuntijalla. Meillä on siis täällä todella pätevä Naprapaht, mutta eiköhän näitä " nikaman-niksauttajia" ole muillakin titteleillä.
Emmasannan suhteen mullakin tuli mieleen toi että olettaakohan hän että Johelle toi kuulumiset ja pitelee itse " ansaittua" palstataukoa nyyttiä hoidellen... Ja kyllähän esim. vauvan keltaisuus saattaa venyttää sairaalassaoloajan yli vk:n mittaiseksikin. Minäkin olin kuopuksen kanssa pitkään, vaikkei mitään varsinaista hätää ollutkaan. Mutta aina kun oltiin pääsemääsä kotiin, niin poika joutuikin vielä uudestaan sinivalohoitoon.
Nyt täytyy kyllä lopettaa ----> porukka kiipii seinille :o)
Serppu & Nuhanenä 30+
Lenkki teki hyvää, kävin anopin luona kaffella ja sitten kaupan kautta kotiin: ostin glögiä ja pipareita ja kohta suihkuun ja telkkarin ääreen pötkölleen:
anopilla oli taas superhössäys päällä: miehen veli tulee perheineen viikonlopuksi tänne: niillä siis tyttö 11kk... vauvan tuoksua siis luvassa: vaikka eipä tuo enää kauheen vauva oo, kävelly jo reilun kk!! :) jospa miehenkin sydän taas sulais.
Nansku: jaksuja myös sinne! Miten se voikaan olla niin vaikeeta saada miehen kanssa aikaa kaksin?? meilläkin tuo aina kyllä saa vaikka mitä operaatiota eikä osaa sanoa ei millekkään jutulle.
Niin tosissaan: kiva ois tietää paljonko meillä on säännöllisiä vakoojia?? Voisitteko kaikki ilmoittautua??? ;) nyt kun hommaan on ruvettu.. Tässähän tuntee ittesä melkee julkkikseksi....
Katzu ja Jellona: muistan kun joskus piinailitte mahan ilmestymistä.. Milläs viikoilla teillä tulikaan se masu näkyviin???
Ninnu: onko sun muksu syntyny tammikuussa?? Kun tuli vaan jostain mielee kun joskus lueskelin odotus- ja vauvapuolilla tammikuisten kuulumisis... salaa tietty... miehen veljen tyttö on syntyny tammikuussa ja koitin samaistua siellä niiden odotukseen vertaisryhmässä kun en omassa katkeruudessani (mies ei halunnu vauvaa) halunnu/kyenny olla tekemisissä heidän kanssa... Tuli vaan mielee et siellä tais olla joku Ninnu.......
Joop mutta nyt mies soittaa... joko vastais....
Paljastin siis itsenikin vakoilijaksi :)
teillä oli kanssa tosi hauskat jutut... siksihän sinne jäi koukkuun!!
[color=red]En ole taas kerenny kunnolla palstaileen, kun tuo miehus on ollut vapaalla. Huomenna se onneksi menee töihin niin pääsen rauhassa tännekin. =)
No näköjään kaikille sattuu ja tapahtuu yhtä aikaa. TALVIKILLE kovat tsempitykset että kaikki menis loppuun asti hyvin!
Ja toivon että MIITSU saa selvitettyä välit miehen kanssa. Ehkäpä se ei aivan vielä tajua mitä tapahtuu. ;)
Eikä vaan EMMASANNAA näy, voi hitsi.
Vai että vakoilijoita... Heip vaan NINNU ja FEDERICA (sori jos meni ihan väärin) ja tulkaahan vaan kaikki loputkin esiin sieltä!;D
Juu no tuskin täällä mitään vauvoja on tulollaan, en ole huomanu MINKÄÄNLAISIA ovis-oireita. Varmaan taas joku supermegakierto. :/ Tai no viikonlopun aikoihin oli epämäärästä kipua sillä suunnalla, mutta luulin että se johtu vaan omituisesta asennosta sohvalla, kun jouduin taistelemaan itelleni tilaa siinä. ;) Mut limoja tai muuta ei ole näkyny.. Paitsi nyt on ehkä huomattavasti kuivempaa kun vielä pari päivää sitten. No joo, en jossittele mitään. Kuvittelen kuiten taas kaikkea. Kun en kuitenkaan ole raskaana. :)
Illan jatkoja kaikille ja huomiseen!
Joo elikä serpenttttiini ja muutkin ' truplajulkkikset' :
Mulla tää " vakoiluharrastus" on ihan syystäkin siinä mielessä omaa kivaa puuhaa, vaikkei lapsiperhe ollakaan, koska asumme vakituisesti ulkomailla. Elikä sen verran paljastan itsestäni ja taustoista. Truplien (ja samalla vähän muidenkin palstojen) lukeminen on mulle sellaista " irti arjesta" juttua ja oikeastaan ainoa päivittäinen tuulahdus suomalaisesta elämänmenosta. Omat tutut Suomessa ovat etääntyneet ja kontaktit heidän kanssaan aika minimissä. Siis ilolla seurailen, mitä muille kuuluu ja mitä siellä kotimaassa touhuillaan päivittäin.
sanoo että mies on ihan varma että olen raskaana. Äskenkin kun tilasin jostain jonku vau-kirjan ilmaispaketin (kirja synnytyksestä ja jotain muuta) ja siinä kysyttiin la. mies sano että no sehän on 8,5kk:n päästä. Meinas että en voi olla olematta raskaana sellasella YRITTÄMISELLÄ. Heh, se on ihan sekasin. ;D
Missäs päin te asutte? Ja myönnän kyllä et käyn itekkin lueskelemassa ihan muitakin pinoja, synnytys- ja odotuspuolellakin. Toivon kai niin kovasti että ois sinne oikeetakin asiaa. :)
Eli asumme USA:ssa. Sen enempää en nyt tässä halua paljastaa sijaintia, mutta aikaeron vuoksi siis saatatte ihmetellä, että miksi viestit saattaa tulla ihan ihmeelliseen aikaan - ellen sitten satu osumaan koneelle kesken päivän, jolloin teillä siellä Suomessa alkaakin olla jo ilta...Useimmiten roikun kotikoneella netissä iltaisin meidän aikaan eli Suomen aikaan keskellä yötä.
Eilen oli taas kiireinen päivä, enkä ehtinyt kirjoittelemaan.
Käytiin lenkillä ja saunassa sekä valmisteltiin tän päivän remppaa.
Tänään alkoi laatoitus ja mies onkin innoissaan jatkanut hommia nyt
illallakin:) Mukavaa, että hänellä intoa riittää. Saadaan nopeammin
kaikki valmiiksi.
Hui kauhistus mitä LEANNALLE ja HÖNTÄLLE on taas tapahtunut!! Onneksi olette kunnossa kaikki!! Selvisitkö LEANNA hammaslääkärikäynnistä? Mä kävin tarkastuksessa pari viikkoa sitten ja kuulun myös siihen ihmisryhmään, joka kammoaa hampilekuria:(
Tervetuloa NINNU ja FEDERICIA myös minun puolestani!
Kiva AXE, että lähetys on saapunut turvallisesti perille:)
Joululauluista... meidän yhteinen lempparijoululaulu miehen kanssa on
Varpunen jouluaamuna. Ilman sitä laulua ei joulua tule!
TALVIKILLE iso repullinen jaksamista!!! Sulla kyllä on ollut niin paljon
kaikenlaista vastoinkäymistä ja hankaluutta, että OIKEESTI soisi jo
niiden loppuvan. Eipä tässä varmaan paljon mitään lohduttavaa voi sanoa, mutta olet ajatuksissani! Ja vielä kerran paaaaaljon jaksuja!
NEKKU; mukava kuulla, että eka työpäivä meni hyvin. Taidan tulla sua
morjestamaan sinne liikkeeseen kun on siellä päin käyntiä. Ainakin
nähtäisiin viimein! Luulisin ehkä tunnistavani sut kun olen kuvasi
postissa nähnyt...
MIITSU kyseli masun ilmestymisestä. Itse havaitsin selvää kasvua noin
rv 16-17, mutta eipä sitä siinä vaiheessa vielä muut tajunneet kuin
mies ja minä. About viikolla 20 masun alkoi jo huomata paidan alta.
Kokopäiväisesti siirryin äippähousuihin rv 22. Siihen asti sain pitää
omia housuja.
Nyt pitää lopetella, koska lähdemme taas äipän luo pesulle. Onneksi tää ramppaaminen pian loppuu kun saadaan oma kylppäri käyttökuntoon. No, meneehän siinä oikeesti vielä jokunen aika, mutta olen NIIIN iloinen, että vihdoin on päästy kunnolla vaihtiin kaiken sen pölyn ja purkamisen jälkeen.
Morjens...
Tosi väsynyt, taas, sori nyt ei jaksa kauheesti turista:( Pankissa käyty ja asunto tsekattu, vielä ei päätetty mitä tehdään. Asunto ihan kiva, tosi hyvällä paikalla, mut paaaaaljoooon pienempi mitä piirustuksista luultiin.
Uusille vakoilijoille tervetuloa!
[b]Miitsu[/b]: Jos 16-17 vkolla alko masu kasvamaan, mut vasta yli 20 vkon se oli sellanen et muutkin sen huomas. Itseasiassa ei sitä vieläkään kaikki huomaa, tänäänkin töissä kysyttiin ootko raskaana, kun oli hiukan väljemmät vaatteet. Itsestä kyllä tuntuu jo aika valaalta;)
Kohta jo nukkumaan, tolkuton väsymys, taidan huomenna ilmoittautua kipeeksi:/
Talvikki! Onpa ikävän kurja tilanne sulla. Onneks Allu on jo sentään noin monta viikkoa " vanha" ja teistä molemmista pidetään hyvää huolta!
Olet kyllä koko ajan ajatuksissa, toivottavasti kaikki käy parhain päin ja saat vaikkapa pikuisen joulutontun jo syliisi! *oikein iso halaus*
Emmasannan kuulumisia on myös pakko käydä täällä koneella aina etsimässä. Voi jos vaikka Johelle tulis kertomaan, että kaikki on hyvin ja Emmasanna vaan nauttii pikkuisesta rauhassa!
Marieela! Onpa kummallinen tuo sun tytön opettaja, mutta hyvä jos hommansa osaa vaikkei keskustella osaiskaan.
Federica! Koska oot tälle palstalle eksyny niin taidatpa kuitenkin potea jonkiasteista tiedostamatonta vauvakuumetta, veikkaisin! ;)
Vakoojista! ;)
Mä luulen, että kuka tahansa tuttu tunnistaa mut jos niin haluaa. Mutta enpä koskaan sellasta kirjota minkä vastaantuleminen jossain muualla haittais vaikka paljon hölpötänkin...
Onhan se selvä, että yleisiä palstoja voi kuka vaan lukea, se pitää vaan muistaa kirjoittaessaan. Mua se ei ainakaan haittaa, on kiva kuulla, että on ehkä joskus ollu jollekkin avuks tai vaikkapa ees viihdykkeeks! =)
Jaahas, nyt pitää lopettaa.. BB finaali alkaa, mä en kestä jos se Perttu voittaa, Antti on ainoo jota näistä viimisistä vois ajatella vaikken siitäkään oo alussa kovin pitäny.
Ja kunhan ipanat hiljenee niin pitänee ottaa ukon kanssa lasillinen punkkua ja tiedätte kyllä mitä tehdä, on meinaan vihdoin ja viimein oikeasti tärppipäivät käsillä!
Meillä taitaa useammilla olla vastoinkäymisiä koko ajan varsinkin yhtä aikaa... Itse olen valmis singoittamaan miehen kuuhun... Joo se oli eilisen ja tän päivää kotona, mutta yhteinen aika onkin ollut viimeyönä :( Eilen oli tarkoitus käydä shoppailemassa, mutta sitten tuli puhelu, että isäni oli joutunut kolariin :( ilta menikin siinä, kun päivällä oli sitten taas miehelläni ja veljelläni jotain omien juttujen hoitamista. Isälle ei onneksi käynyt pahemmin, kuin selkä venähti, mutta auto meni lunastukseen :(
Juu Axe oli oikeassa siellähän meidän koko pesue oli kuvassa ja siskonpojat ja äitini myös. Että jippii... Niin kyseessä yksi ilmaisjakelulehdistä ;)
Tekis mieli hautautua sängynpohjalle ja jäädä vain löhöömään, päivällä oli jo parempi mieli, mutta sitten taas kaikki normaaliin. Odotan kauhulla viikonloppua, kun tarkoituksena oli mennä miehen kanssa kahdestaan vaunulle koko viikonlopuksi, mutta nyt onkin tiedossa heti huomisesta kun mies tulee töistä, että se lähtee hakemaan omaansa/veljeni talviautoon hakemaan uutta kaasaria ja sen laitto siihen, joten se siitä suhteen ja mun piristämisestä.
Tää päivä onkin mennyt ihan samoissa merkeissä, etten miestä ole pahemmin nähnyt, eli ymmärrän, että se lähti viemään vanhempieni kanssa niiden autoa toyotalle ja sitten hoitamaan muut asiat. Pikainen kääntyminen kotona ja kuskaamaan veljeni tyttöystävää ja nyt se lähti auttamaan siskoani, kun se osti kirjahyllyn. Mä oon ihan sika kiukkunen, joten anteeksi, että puran teihin. Joulumieltä mussa ei oo yhtään, ei tunnu siltä, että joulu edes olisi tulossa.
Mut mä lähden masentamasta... Oleskelen taustalla!