Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttaako muutaman äänekkäiden palstailijoiden jatkuva perussuomalais-rummutus

Vierailija
29.10.2012 |

sinun mielipiteisiisi perussuomalaisista? Muhun vaikuttaa, on vaikea pitää perussuomalaisia tavallisena poliittisena puolueena näiden fanaattisten tyyppien ansioista. Puolueen kuva on pysynyt silmissäni negatiivisena.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä povasin ennen vaaleja että kunhan saadaan persujen kannattajat taas aktivoitumaan, niin persujen kannatus alkaa laskea kuin lehmän häntä, ja niin kävi. Kun mölinäpersut piti vähän matalampaa profiilia eikä kansanedustajatkaan ollu törttöilly hetkeen, ja Soini toitotti rahan lappaamista, persujen kannatus oli 17 pintaan. Sitten mölinäosasto vaaliaktivoitui ja the rest is history. Netit toi persuille alunperin jytkyn ja netti sen myös vei.

Vierailija
2/31 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin vaikea ottaa puoluetta vakavasti, kun sen äänekkäimmät äänitorvet on nämä jankkaavat "palstapersut".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko eilisilta + yö meni vääntäessä erilaisia "jytky"-muunnoksia, mm. "jööti"...tosi väsynyttä touhua, ei voi muuta sanoa. Siinä sitä ollaan taas niin persujen yläpuolella jne., mutta ei osata olla ilkkumatta kuitenkaan. Edes Arhinmäki ei voinut pysyä oman puolueensa kommentoinnissa tulosten julkistamisen jälkeen, vaan piti sohaista persuja. Itse olisin ollut ihan hiljaa noilla kannatusluvuilla...

Vierailija
4/31 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua enemmänkin mietityttää se, kuinka paljon meillä on kakkahuumorin faneja äänestäjissä

on mielestäsi lähtökohtaisesti jotenkin huolestuttavaa?

Ap

Vierailija
5/31 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä miehestä todella näkee, että häntä harmittaa aivan valtavasti kun PS on saanut enemmän kannatusta kuin vasemmistoliitto.

Vierailija
6/31 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muista vielä kertaakaan nähneeni viestin lopussa esim. "ap (PS)".

Vierailija
7/31 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän persuja typerinä, kouluttamattomina rääväsuina.

Vierailija
8/31 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mistä viestistä näkee puoluekannan? Mä en muista vielä kertaakaan nähneeni viestin lopussa esim. "ap (PS)".

avauksessa henkilö suitsuttaa perussuomalaisia ja haukkuu muita puolueita, niin tuskin ketjun avaaja on silloin esim. RKP:n kannattaja.

Ap (sit.)

Vierailija
9/31 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jöötti, höhöö. Pökäle! Persu-pökäle!" - kuulostaako tämä aikuisen, fiksun ihmisen kielenkäytöltä? Palsta oli eilen täynnä näitä viestejä ja nytkin näyttäisi olevan ainakin yksi aloitus. Onko muilla puolueilla alatyylisiä lempinimiä?

t. asiaa ihmetellyt (sitoutumaton, ei persu)

Vierailija
10/31 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei ole tavallisen yrittelijäitä kansan puolella.

Ne nuoleskelee kaljakuppiloiden sankariväkeä. Soinikin eilen.

Vierailija
11/31 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

6, ehkä se siinä mietityttää että samaa sanaa hoetaan kuin tuo 5-vuotiaani "Jöötti, höhöö. Pökäle! Persu-pökäle!" - kuulostaako tämä aikuisen, fiksun ihmisen kielenkäytöltä? Palsta oli eilen täynnä näitä viestejä ja nytkin näyttäisi olevan ainakin yksi aloitus. Onko muilla puolueilla alatyylisiä lempinimiä?

t. asiaa ihmetellyt (sitoutumaton, ei persu)

olen nähnyt näissä perussuomalaisten fanaattisten kannattajien avauksissa ja viesteissä Kokoomusta nimitettävän Sekoomukseksi ja Vihreitä Virheiksi. Lisäksi ainakin yksi palstan vakiopersu tykkää käydä "poliittista" keskustelua haukkumalla poliitikkojen henkilökohtaisia ominaisuuksia, ne tuntuvat hänestä olevan hirmu tärkeitä yhteiskunnallisesti (esim. Haglundin pakkasallergia ja puhevika, Halosen puhevika ja tätä keskustelijaa askarruttava seksuaalinen suuntautuminen, Kataisen lukiomenestys...)

Mä muuten olen aikuinen ja fiksu ihminen, mutta nautin myös kakkahuumorista ja esim. Monty Pythonista. En nyt kuitenkaan yhdistäisi tätä diskurssia poliittiseen keskusteluun.

Vierailija
12/31 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes Arhinmäki ei voinut pysyä oman puolueensa kommentoinnissa tulosten julkistamisen jälkeen, vaan piti sohaista persuja. Itse olisin ollut ihan hiljaa noilla kannatusluvuilla...

Soinin strategia viime pressanvaaleissa, eli huomion siirtäminen vihreiden ns. tappioon (mikä tappio kun pääsivät toiselle kierrokselle :D). Veikkaan ettei se silloin harmittanut sua lainkaan.

Vierailija
13/31 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyse pakkomielteistä ja mielenterveysongelmista, joten virheistä oppiminen ei onnistu. Joten seuraavat vaalit mennään samalla tyylillä ja se viimeistään tulee olemaan persujen tuho.

Vierailija
14/31 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes Arhinmäki ei voinut pysyä oman puolueensa kommentoinnissa tulosten julkistamisen jälkeen, vaan piti sohaista persuja. Itse olisin ollut ihan hiljaa noilla kannatusluvuilla...

En äänestänyt persuja enkä varsinkaan vasureita, ja mietin laillasi että Puavon kannattaisi pitää suunsa kiinni noilla kannatusprosenteilla. Mutta Puavohan ei olekaan ministerinä saanut aikaiseksi muuta kuin kerättyä 15 kg massaa...

Vierailija
15/31 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestänyt persuja enkä varsinkaan vasureita, ja mietin laillasi että Puavon kannattaisi pitää suunsa kiinni noilla kannatusprosenteilla. Mutta Puavohan ei olekaan ministerinä saanut aikaiseksi muuta kuin kerättyä 15 kg massaa...

vaalitulosta, mutta sä saat kommentoida Paavon painoa?

Vierailija
16/31 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä miehestä todella näkee, että häntä harmittaa aivan valtavasti kun PS on saanut enemmän kannatusta kuin vasemmistoliitto.

onneksi on kuolemassa pois.

Vierailija
17/31 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaikea ottaa vakavasti poliittisena puolueena.

Vierailija
18/31 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliittinen typeryys on syystä tai toisesta sellainen ominaisuus, että sitä pitää kovalla äänellä ja kaikilla kanavilla jatkuvasti toitottaa.

Jos netti olisi keksitty jo 1970-luvulla, siellä olisivat riehuneet ylimmäisinä taistolaiset eli stalinistit. Nyt äänessä ovat tuon porukan henkiset jälkeläiset.

Vierailija
19/31 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaalitulosta, mutta sä saat kommentoida Paavon painoa?

ja vaikka Puavon kouluttamattomuuttakin. Puavoa närästää paitsi ilmiselvä ylensyönti, myös persut, jotka ovat tulleet jäädäkseen.

No yhdessä asiassa Puavo tosiaan eilen voitti; antoi illan typerimmän vaalituloskommentin. Hyvä Puavo!

Vierailija
20/31 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Kreikan tukemisen vastustaminen ilman taustatietoja tekee niin hyvää meidän koulutettujen persuvastaisuudelle. En äänestäisi ikinä persuja ja varmasti osa vastaisuudesta on peräisin täältä.

Tyhmempää väkeä ei ole! Keskusteleminen on ihan mahdotonta.

Helppo huudella ja lupailla kuuta taivaalta, kun ei ole mitään taustatietoja tai konkreettisia parannusehdotuksia.

Tästäkin keskustelusta näkee substanssin määrän, joku sanoi kakka niin ne on ite. Hohhoijaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi