"Ei tullut jytky, tuli jööti" :-D Arhinmäki sanoi osuvasti
Kommentit (18)
Miksi Arhinmäki kommentoi toisen puolueen ääniä? Pysyisi vaan omassa puolueessaan, nehän hävisivät persuillekin.
Perussuomalaisista eivät saa puhua kuin perussuomalaiset itse, muuten meille tulee paha mieli.
perussuomalaiset saavat sanoa Kookoomusta Sekoomukseksi valtakunnallisissa lehtihaastatteluissa mutta perussuomalaisten jöötiä ei saa sanoa jöötiksi. T. persu
Persut oli ainoa puolue, joka kasvatti äänimääräänsä. Muilla se laski, myös vasureilla.
-epäpersu
luontevaa, että jos tulee uusi suurempi puolue, että jostain niiden äänet on pois.
Persut oli ainoa puolue, joka kasvatti äänimääräänsä. Muilla se laski, myös vasureilla. -epäpersu
luontevaa, että jos tulee uusi suurempi puolue, että jostain niiden äänet on pois.
Persut oli ainoa puolue, joka kasvatti äänimääräänsä. Muilla se laski, myös vasureilla. -epäpersu
Äänestysprosentti ei ollut 100.
"Ei tullut jytky, tuli jööti" :-D Arhinmäki sanoi osuvasti
Tota noin, en seurannut ohjelmaa, sanoiko omasta puolueesta vai persuista?
Jos sanoi persuista niin ei kauhean osuvalta kuulostanut.
Minun telkkari ennustaa valitettavasti n.7% kasvua/voittoa persuille.
Toivottavasti minun telkkarissa on vikaa.
Arhinmäen mieleestä vasemmistolaisten vaalitulos on kohtuullinen, kun tappiota tuli noin -1. Perussuomalaiset hävis, kun tuli 7% lisää.
Arhinmäen mieleestä vasemmistolaisten vaalitulos on kohtuullinen, kun tappiota tuli noin -1. Perussuomalaiset hävis, kun tuli 7% lisää.
kirjainlyhenne ps pökälesuomalaisia? :)
Olen toisaalta sitä mieltä, että on parempi jytkiä ja pökälehtää kuin aina ripuloida.
Turhin äijä sanomaan mitään. Miksi sillä ei ole virka-autona Ladaa; sopisi punikkijargonistille paremmin.
Pysyisi vaan omassa puolueessaan, nehän hävisivät persuillekin.