Mitä sanoisit/tekisit jos naapuri toisi sinulle juuri nyt tuoreita korvapuusteja ?
Kommentit (16)
Kiittäisin tietysti! Olen joskus vienyt naapurille mm.itse keittämääni hernekeittoa. Nyt olisi ihana saada korvapuusteja mutta harvemmimpa naapurit muistaa, varsinkaan klo 00.05..
kun kello on yli puolenyön ja tietävät että meillä on pieniä lapsia... Mutta ei siinä mitään, kyllä korvapuustit aina kelpaa.
mutta jätä ihmeessä tänne, lapsi voi syödä ne aamulla. Sitten toivottaisin hyvää yötä, koska olen menossa nukkumaan ja lapsi ja mies nukkuvat jo.
Ja oisin tosi ihmeissäni, koska ei olla naapurien kanssa sen kummemmin tekemisissä. Epäilisin varmaan, että yrittää myrkyttää mut. :)
Tuo on kyllä pikemmin jotain sellaista, mitä mä voisin tehdä. Yhtäkkiä soittaa keskellä yötä lähes tuntemattoman naapurin ovikelloa ja innoissani kiekaista, että ole hyvä, leivoin pullaa! :D
painu vittuun pullinesi, etkö vajakki tajua mitä kello on?
pyytäisin sisään ja keittäisin kahvit kun uni ei näköjään tänä yönä tule.
jos ranskalainen naapurini tosiaan olisi opetellut leipomaan korvapuusteja ja vielä tarjoilisi niitä näin aamuyöllä. On kyllä leipuri, että sikäli miksei. Ja lähtee kohta töihin. Tai ainakin parin tunnin päästä.
heh, en siitä, että leivonnaisia tuodaan tuoreena vaan siitä, että anoppi on näin aikaisin ylipäätään herännyt!
Kiittäisin, mutta kyllä minä ihmettelisin.
Naapurini on nimittäin aika ikävä ihminen, ja lähinnä epäilisin hänen joko hurahtaneen uskovaiseksi, saaneet vakavan sairauden tai muusta syystä tehneen radikaalin elämänmuutoksen.
Ei ole käynyt täällä yli kymmeneen vuoteen.
Kyllä meiltä joskus vietiin tuoretta leipomusta toisella naapurille, silloin kun sellainen vielä oli olemassa.
Naapurit saattavat yllättää välillä:)
matkoilla ja toiseksi meillä on nyt yö.
Vetäisin varmaan pullan iltapalaksi ja painuisin pehkuihin. Tarjoaisin naapurille lasin viiniä. Punkkua ja pullaa.
Si prega! Entrare! Quando hai imparato a fare dolci Finlandesi? Vuoi un caffé? Come sta tua marito?
(naapurin rouva usein antaa kyllä kesäkurpitsoja, sitruunoita, viinirypäleitä, hunajaa, marmeladia, mutta hitto jos osaisi tehdä myös korvapuusteja!)
Naapurissa ei asu ketään potentiaalista pullan leipojaa, mutta jos sellainen ihme kävisi, kiittäisin ja tarjoaisin kahvit. Jättäisin pullat syömättä, sillä viljaa en kestä, mutta sanoisin naapurille, että lapset kyllä varmaan ilahtuvat pullasta.
Loistava idea. Jos asut mun naapurissa, niin tervetuloa tuoreiden korvapuustien kera!