Muru-wiki
Kuka on Muru?
Muru on 26vuotias pumpuliprinsessa.
Muru on nykyään todella onnellinen, on kihloissa ja suunnittelee häitä.
Toisin oli keväällä.
Muru oli kyllästynyt poikakaveriinsa, elämä oli tasapaksua ja Muru kaipasi jännitystä elämään.
Tällöin Muru sopivasti tapasi hurmaavan miehen, joka oli kaikkea mitä Murun poikkis ei ollut.
Muru ei ollut varsinaisesti vielä eronnut poikkiksesta kun rupesi uuden, Micken kanssa pyörimään, mutta ei se haittaa. Koska suhde oli kuitenkin kuolemassa, tätä ei voi laskea pettämiseksi.
Muru ilmestyi silloin palstalle ekan kerran, kun tuli ihmettelemään että miksi tämä uusi jännittävä mies ei kutsu ikinä kotiinsa?
Monet yritti sanoa Murulle että miehellä on vaimo kotona, mutta Muru ei uskonut.
myöhemmin Muru sai huomata että asia nyt kuitenkin oli noin, ihana hurmaava Micke olikin naimisissa!
Nyt juttu menee rumaksi...
Sen lisäksi että Micke oli naimisissa, hän paljastautui muutenkin sontiaiseksi.
Ensin ylipuhui Murua harrastamaan vielä seksiä, ja sai luavn ottaa valokuvia ja videopätkän.
Sitten Micke ilmestyi vielä Murun luokse vonkaamaan, ja otti haluamansa vaikka Muru ei olisi halunnut.
Myöhemmin levitti näitä intiimikuvia kavereilleen sähköpostin välityksellä...
Muru palasi takaisin poikkiksen luo, jatkoivat siitä mihin olivat jääneet (mikä on sinänsä hassusti ilmaistu, nehän jäi siihen että rakkaus oli kuollut, mihin siitä jatkaa?), menivät kihloihin ja aikovat elää happily ever after.
Murulla on kriisejä tasaisin välein, ja silloin hän avautuu täällä.
Esim kun kihlatun kaveri suuteli Murua.
Kun Muru epäili olevansa raskaana.
Kun Muru pelkää kipua ja miettii saisiko sektion ostettua rahalla.
Kun siivooja on lainannut Murun kumppareita, ja kumppareista vielä yksityiskohtainen kuvaus.
Kun Muru epäilee että josko kihlattu olisi pettänyt.
jne jne jne...
Unohdinko jotain?
Kommentit (49)
Tässähän on vain tiivistettynä murun kaikki viestit?
Muru kävi HIV-testissä, oliko vielä niin, että Micke oli pyytänyt menemään
Jos muru mokailee, isi korjaa jäljet.
Murulla on ollut paljon seksikumppaneita.
Murun poikkis on vetänyt Mickeä turpaan.
jossain kohtaa ilmoittamassa että ulkonäöltään voisi olla Unelmien poikamies-sarjan (jos sarjasta lähtenyt) Gia(?) nimisen naisen kaksoisolento.
että Murun poikaystävä (ei Micke) ei päästä Murua ulos kotoa toisinaan? Vai olenko ymmärtänyt ihan väärin?
että Murun poikaystävä (ei Micke) ei päästä Murua ulos kotoa toisinaan? Vai olenko ymmärtänyt ihan väärin?
Kihlatun bestman oli Murun luona, kun kihlattu oli poissa, ja oli suudellut Murua.
Kihlattu ei sitten päästänyt Murua johonkin kanssaan, missä se bestman oli. Ei kai sitä sen enempää ollut.
on käynyt terapiassa raiskaustrauman takia. Rivien välistä voi tulkita että Micke teki jotain mitä muru ei ole kertonut.
on yksinkertainen ja huomionhakuinen.
Eihän hän ole ikinä käyttänyt nimimerkkiä tai allekirjoittanut viestejään, vai onko? Kuka hänet edes risti Muruksi? Vai onko muru samanlainen tietynlaista ihmisryhmää kuvaava termi kuin esimerkiksi av-mamma, eli ketä tahansa naiivia häistään täällä kirjoittelevaa tyttöä kutsutaan muruksi.
myöntää aian että kyse on hänestä, ja hänen tyylinsä on niin silmiinpistävä että ei voi olla huomaamatta mitkä aloitukset on murun tekemiä.
Muru-nicki tulee siitä että Micke kutsui murua muruksi.
myöntää aian että kyse on hänestä, ja hänen tyylinsä on niin silmiinpistävä että ei voi olla huomaamatta mitkä aloitukset on murun tekemiä.
Hiv-ketjussa, ei halunnut myöntää että kyse oli hänestä, mutta myönsi sen sitten kuitenkin toisessa ketjussa.
Yleensä tekee avauksiakin "Olen se jota sanotaan muruksi", "Muistatko minut, olen se joka kertoi plaplaplaaaasta".
Toinen murumerkki on hymiöt aloituksessa, tuttavallinen tyyli.
ja poikkis sählää kortsun kanssa vaikka muru ei halua tulla raskaaksi, koska haluaa mennä ensin naimisiin. Uusin!
Hiv-ketjussa, ei halunnut myöntää että kyse oli hänestä, mutta myönsi sen sitten kuitenkin toisessa ketjussa.
Yleensä tekee avauksiakin "Olen se jota sanotaan muruksi", "Muistatko minut, olen se joka kertoi plaplaplaaaasta".
Toinen murumerkki on hymiöt aloituksessa, tuttavallinen tyyli.
Nyt olen taas astetta av-sivistyneempi! :D
Hankkikaa elämä.
suakin kiinnostaa kun näitä luet.
Joten hanki itse =D
Hankkikaa elämä.
Joten hanki itse =D
Otsikosta paistoi jo ketjun luonne, lukenut en ole kokonaan eikä edes kiinnosta.
Onko tälläinen teistä tervettä?
Hankkikaa elämä.
Joten hanki itse =D
Otsikosta paistoi jo ketjun luonne, lukenut en ole kokonaan eikä edes kiinnosta.Onko tälläinen teistä tervettä?
lukenut kokonaa, niin miten voit tietää mitä tässä ketjussa on?
No, onneksi av-palstalla löytyy yksi fiksu aikuinen, muiskista vaan.
ja poikkis sählää kortsun kanssa vaikka muru ei halua tulla raskaaksi, koska haluaa mennä ensin naimisiin. Uusin!
Hankkikaa elämä.
Joten hanki itse =D
Otsikosta paistoi jo ketjun luonne, lukenut en ole kokonaan eikä edes kiinnosta.Onko tälläinen teistä tervettä?
lukenut kokonaa, niin miten voit tietää mitä tässä ketjussa on?
No, onneksi av-palstalla löytyy yksi fiksu aikuinen, muiskista vaan.
Ai mistä? Ei tarvii olla mikään einstein tietääkseen mitä sana wiki tarkoittaa.
Kerätään tietoja yhdestä palstalla kirjoittavasta ja vielä halveksivaan sävyyn, se selvisi pelkästään aloitusviestistä.
Muru ja kihlattu tyykkäävät bilehuumeista.