Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mä otan joskus pamin niin jo olo helpottaa kotona.

Vierailija
01.12.2005 |

en ole mikään alkkis tai sossupummi.Hermot pinkeänä oleva kotiäiti.Satuin saamaan reseptillä läheisen poismenon johdosta/järkytyksestä kyseisiä lääkkeitä ja jos oikein seinät kaatuu päälle niin ptan sellaisen.

Haukkujkaa nyt pataluhaksi ja sekopäiseksi,..pelastanut monilta itkuilta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja ne Pamit mulle määrättiin lievän paniikkihäiriön takia. Hyvin relaavat kun on tarve; onneksi ei ole tarve kauhean usein.

Mitäköhän, ap, ajoit takaa?

Vierailija
2/15 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeel se lääke muka vois vaikuttaa kun yleisesti ottaen niitä pitää syödä 2vk ennen ku tepsivät ja nyt puhun kokemuksella ja tiedolla näin sanottiin sairaalassaki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ystävät ovat aivan rikki lastensa kanssa kotona, kiipevät seinille kun ulos ei ole asiaa.Räyhäävät pienimmästäkin asiasta.Sitten kun minulla on sama edessä niin tiedän mitä teen..otan yhden tbl ja 30 min niin avot!

Olen paljon rennompi, aikaansaavampi, iloinen äiti.Laulan ja leikin ehkä aidommin kuin" pinna piukeena" ja todella näitä otan todella harvoin, mutta senkin edestä suosittelen!

Tämä aihe voisi pikemminkin kuulua eiliseen aloitukseen mitä et kertoisi täällä äitinä tms.

Vierailija
4/15 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä diatsepaami auttaa heti ekasta pilleristä:jossain asiassa saatta toi 2vko hoitotasolle saaminen kestää...sekin voi olla lääkärin omaa juttua ettei heti vaihdeta uutta lääkettä ja katsotaan se 2vko auttaako.

Vierailija
5/15 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä herja..=))

Vierailija
6/15 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan pamia ei anneta ja jos ihminen on oikeasti masentunut ym se ei auta heti joten turhaan te säälin takii niit napsitte syökää vasta ku oikeesti tiiätte mihi niit käytetää. Heti ku mieli on paha ni pamii naamaa voi jeesus ja viel joku sh huh huh

Vierailija
7/15 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä lääkettä kun annetaan lihaksiakin rentouttamaan, pienenä annoksena.Ihan vaan vaikka niskojen jäykkyyteen.Ja kyllä sairaanhoitaja olen, erikois sellainenkin vielä.

Vierailija
8/15 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se väli kk meni?

Vierailija
9/15 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MM. placebo luehan vähän niin tiedät.Muutenkin kuin syömällä ko lääkettä.

Vierailija
10/15 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta diapamit, oxepamit yms ovat tarvittavia lääkkeitä ja vaikutus alkaa 15-30min lääkkeen otosta!

Hyvä ap, että olet saanut niistä itsellesi apua! Loistava esimerkki itsestään huolehtivasta naisesta.

Mukavaa joulunodotusta.

Terveisi, ammattilainen

Vierailija
11/15 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei äidin pikku apulainen ota valtaa kokonaan vaan tekee vähän vaan äidistä kivamman...

Vierailija
12/15 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totesi muutaman kamalan päivän jälkeet että miten ihmeessä voit olla vielä noi hillitty ja hyväntuulinen.No ei nauranut enää kun kerroi käyneeni lääkekaapilla :=)

Tosiaan harvoin otan ko lääkettä ja tarpeeseen tulee jos sellaisen nakkaan hetulaan.

Ennemmin tuntisin syyllisyyttä räyhäämisestä/lyhytpinnaisuudesta kun yhden pillerin otosta.

Vierailija
13/15 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni todellisuudessa sen pitäisi mennä näin että korkeintaan kuukausi syödä ja sitten aletaan pikkuhiljaa vieroittamaan lääkityksestä. Mutta eihän se näin oikeasti mene vaan tohtorit kyllä määräävät ja määräävät helposti pidempiäkin aikoja jolloin hoitovaste on sitä sun tätä mutta riippuvuus taattua;)

Siinä ei kyllä ole mitään outoa jos kotiäiti joutuu ottamaan rauhoittavaa välillä ei ole helppoa työtä kotiäitiys.

Vierailija
14/15 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv imovanessa " lasten aiheuttaman unihäiriön" takia kiinni ollut

Vierailija
15/15 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olisin kuitenkin varovainen.

Miksi äiti ei saa olla kiukkuinen lapsilleen, huutaa jne. Mulla se ainakin menee ohi.