Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä yhteisien valokuva-albumeiden joukossa myös vanhat ex:än kuvat?

Vierailija
24.11.2005 |

Meillä on hyllyssä vain meidän yhteiset kuvat jotka on siis otettu sinä aikana kun olemme yhdessä olleet. Ex:än kuvat olen laittanu kirjekuoreen jotka aattelin viskata roskiin kun en todellakaan kaipaa häntä ja haluan unohtaa koko äijän!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollutta ja mennyttä enkä haluaisi kyllä miehenkään exien kuvia katsella. En tiedä missä hänellä on vanhat valokuvat, minulla on kellarissa pahvilaatikossa ne muutamat mitkä olen säilyttänyt.

Vierailija
2/12 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten exien kuvat saavat olla häneltä ihan rauhassa, vaikka ovat samassa paikassa, kuin muutkin kuvat. Ei nyt toki samassa albumissa :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos olisikin niin heittäisin ne kiireesti lähtemään,tuskin kumpikaan kaivattais mitään exien kuvia albumeihin.Kuvat viskattu roskakoriin.

Joskus seurustelu aikoina miehellä oli exästä muutamia kuvia jossain hänen omassa albumissaan mutta ennen häitä hän niitä albumeita järjesteli ja kuvat sai lähteä.

Monesti olisi mieleni tehnyt laittaa kuvat lähtemään ja sanoa miehelleni miksi vielä niitä säilyttää,koska mielestäni aivan turha elää menneessä.Mutta en sit viitsinyt vaan mies tajusi itse hävittää kuvat.häiden jälkeen ne olisi viimeistään minun aloitteesta kyllä lähteneet ja kiireen vilkkaan.

En muutenkaan yymmärrä sitä että jotkut pitävät yhteyttä ex-kumppaneihin,soittelevat tai säilyttävät heidän puh.numeroitaan jne.mennyt on mennyttä!!!

Vierailija
4/12 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tosiaankaan heitä niitä roskiin, mutta en pidä miehen näkyvilläkään. En haikaile menneisyyttä, mutta en halua sitä kieltääkään. Vaikka mies nämä kuvat näkisikin, en usko, että hän vaatisi hävittämään niitä. Meillä on parisuhde niin vankalla pohjalla, ettei toisen existä tarvitse olla mustasukkainen. Paitsi ihan leikillään, mikä taas on hauskaa!

Vierailija
5/12 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvissa mm. paijataan yhdessä naisen vauvamassua ja suukotellaan.

Kysyin kaverilta, että eikö häntä yhtään ahdista nuo kuvat, varsinkin kun nyt kuvaavat kaverin vauvamahaa... Kaveri myönsi, että hän inhoaa kuvia, mutta mies ei anna koskea niihin:(

Ite en kattelis, eikä meillä olekkaan exien kuvia missään!

Vierailija
6/12 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroa" .

Vierailija
7/12 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kylläkin eri kaapissa kuin nykyiset abumit. Erottuani aloitin vaan uuden albumin ja sitä nykyään täydennetään yhdessä uuden miehen kanssa.

Vierailija
8/12 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin miettiä, niin minulla ei ole olemassa yhtään kuvaa vanhoista poikaystävistä, ei ole koskaan ollutkaan! Oma mies on ainoa vakavasti otettavissa ollut poikaystävä (alusta asti) ja muiden kanssa suhteet ovat jääneet pariin kuukauteen. Eipä siis ole tätä valokuvaongelmaakaan!

Vierailija
9/12 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän ne kuulu mitenkään meidän perheeseen eli VAIN YHTEISIÄ KUVIA ;)

Vierailija
10/12 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tulis mieleenkään heittää niitä pois kuten ei miehen exänkään kuvia :O

Miksi nuoruusmuistot pitäisi hävitää, outoa.

Vierailija
11/12 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon kuvista millasia ne on. Mulla ihan kilttejä. :)

Vierailija
12/12 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siks " existä" ,kun oon alkanu seurusteleen nykyisen mieheni kanssa 15-vuotiaana,joten ei oo ollu kovin vakavia suhteita sitä ennen. siksi kai on jotenkin helppoa säilyttää niitä ilman että toinen ois mustis:) ne on vaan nuoruusmuistoja siinä missä vaikka luokkaretkikuvat,joten en aio niitä hävittää. eikä niistä kyllä mitenkään arvaa että ne on jotenkin ainutlaatusia kuvia ollu,ellei ite kerro. ne on kuin kenen tahansa kaverin kuvia:) kun oon tainnu ite ottaa kaikki,niin en taida itse olla niissä kuvissa yhdessäkään:) että ei haittaa vaikka lapsetkin niitä kuvia katselisivat,äidin tai iskän kaveri se siinä vaan on:)