Kuinkahan monta tyhmää oli joka äänesti?
Olen jo yli 50 vuotias ja elämäni aikana ei äänestäminen ole paremmaksi suomea muuttanut vaan ainoastaan huonompaan suuntaan eeuun komennuksessa.
Kuinkahan monta hyväuskoista taas oli joka luuli, että ääni ratkaisee ja kuka uuwatti luulikaan, että nyt minun asiani pannaan kuntoon?
heh, heh, heh
Kommentit (24)
demokratiaa tai resursseja. Uuwatti olet itse. Suosittelen lämpimästi lehdne lukemista ja muutama kirja politiikastakin vois tehdä hyvää.
ihmettelen miten et oo huomannu muutosta.
Maailma ja kuntakin on ihan eri kun -70, -80, -90 tai -00-luvuilla. Paljon tullut parannuksia ihmisten arkeen.
Noloa, että aikuinen ihminen suhtautuu noin kanssaihmisiin.
demokratiaa tai resursseja. Uuwatti olet itse. Suosittelen lämpimästi lehdne lukemista ja muutama kirja politiikastakin vois tehdä hyvää.
nyt kertoisit tässä kaikille demokratiasi ja miten asiat ovat kohdallasi muuttuneet parempaan suuntaan ja miksi juuri ja juuri suoritit apukoulusi ja miksei sinusta tullut politiikan asiantuntijaa?
odotamme.
ihmettelen miten et oo huomannu muutosta.
Maailma ja kuntakin on ihan eri kun -70, -80, -90 tai -00-luvuilla. Paljon tullut parannuksia ihmisten arkeen.
Noloa, että aikuinen ihminen suhtautuu noin kanssaihmisiin.
mites se parempaan suuntaan palvelujen osalta on muuttunut?
eikös ne kyläkoulut ja postit oo kadonneet ja bussikuljetukset maaseuduillaja eikös niitä terveyspalveluja olla edelleenkin karsimassa ja samoin poliisivalvontaa?
mites se nyt paremaan suuntaan on muuttunut ja eikös tiestö ole heikossa kunnossa kun ei ole rahaa laittaa kuntoon kun rahat menee muille maille vierahille.
Ylpeänä voin sanoa, että olen äänestänyt jokaisissa vaaleissa joissa olen äänioikeutettu ollut. Ja ajattelin jatkaa samalla tavalla. Maailma ei muille naureskelemalla parane, ei ehkä paljon äänestämälläkään, mutta hitusen enmmän kuin kotiin jäämällä. Ne tyhmät nyt kuitenkin on ne jotka ne tyypit sinne valtuustoihin ym. valitsee. Minä olen mukana valitsemassa, sinä et. Sinä vaan hihittelet.
Ylpeänä voin sanoa, että olen äänestänyt jokaisissa vaaleissa joissa olen äänioikeutettu ollut. Ja ajattelin jatkaa samalla tavalla. Maailma ei muille naureskelemalla parane, ei ehkä paljon äänestämälläkään, mutta hitusen enmmän kuin kotiin jäämällä. Ne tyhmät nyt kuitenkin on ne jotka ne tyypit sinne valtuustoihin ym. valitsee. Minä olen mukana valitsemassa, sinä et. Sinä vaan hihittelet.
äänestämistä.
velkaa 12 000 euroa ja ensi vuonna ei ollenkaan. on oma talo kolme autoa kivat lapset tai oikeastaan nuoret jotka ei ryyppää ja minä ja vaimo emme ryyppää. laskut saadaan mainosti maksettua ja nuorille on koulutusmahdollisuus ja ei tarvita masennuslääkkeitä. omilla pärjätään.
mites se äänestäminen voisi vielä auttaa tilannetta paremmaksi?
ainakin sitä yrittämistä. Se, että sinä tai minä olemme tyytyväisiä elämäämme ei ole "kaikki", meitä on muitakin ja tällä tarkoitan huono-osasisia ihmisiä. Minä minä tyylillä ei heidän oloihinsa ainakaan parannusta tule.
sen voit laskea kun äänestysprosentit on laskettu
äänestämistä.
velkaa 12 000 euroa ja ensi vuonna ei ollenkaan. on oma talo kolme autoa kivat lapset tai oikeastaan nuoret jotka ei ryyppää ja minä ja vaimo emme ryyppää. laskut saadaan mainosti maksettua ja nuorille on koulutusmahdollisuus ja ei tarvita masennuslääkkeitä. omilla pärjätään.
mites se äänestäminen voisi vielä auttaa tilannetta paremmaksi?
Mulla on kuule ihan sama tilanne kuin sulla, no lapset on pienempiä kun olen nuorempi, mutta on talot ja autot. Ei ne äänestämisellä ole toki tulleet, mutta ei niitä sen takia ole kukaan multa poiskaan ottanut :) Mitä pahaa sä kuvittelet tapahtuvan jos osallistut yhteiseen päätöksentekoon äänestämällä? Sä vaan maksat kiltisti verot ja annat muiden päättää, se nyt vaan kuulostaa hiukan tyhmältä. Ja samalla nostat meidän tyhmien päätösvaltaa, meidän äänellä kun on pikkasen enemmän painoarvoa kun te nukkujat jäätte kotiin. Että kiitos siitä :)
ainakin sitä yrittämistä. Se, että sinä tai minä olemme tyytyväisiä elämäämme ei ole "kaikki", meitä on muitakin ja tällä tarkoitan huono-osasisia ihmisiä. Minä minä tyylillä ei heidän oloihinsa ainakaan parannusta tule.
saaneet sen vaikutuksen vähäosaisten kohdalla, että heidän asiansa ovat huonontuneet.
eikös juuri koulut, terveyskeskukset, bussikuljetukset, postit, virastot ole niitä joiden karsiminen vaikuttaa vähäosaisiin joilla ei ole varaa maksaa erillisiä matkakustannuksia kaukaisiin palveluihin ja ei ole maksaa erikoislääkäripalkkioita?
eikös nuo ole kohdistuneet juuri vähäosaisiin ja eläkeläisiin ja samalla hyväosaiset nostavat parempaa palkkaa?
keskustaa ja sdp:tä heikennät vähäosaisten asemaa.
puolet suomalaisista tuntee olevansa oikeistoa, niin eipä sitä huono-osaisten asioita kukaan edistä.Ei se ainakaan kotona makaamalla muutu.
puolet suomalaisista tuntee olevansa oikeistoa, niin eipä sitä huono-osaisten asioita kukaan edistä.Ei se ainakaan kotona makaamalla muutu.
eikä ole muuttunut äänestämälläkään eli mikähän tässä auttaisi?
saaneet sen vaikutuksen vähäosaisten kohdalla, että heidän asiansa ovat huonontuneet.
eikös juuri koulut, terveyskeskukset, bussikuljetukset, postit, virastot ole niitä joiden karsiminen vaikuttaa vähäosaisiin joilla ei ole varaa maksaa erillisiä matkakustannuksia kaukaisiin palveluihin ja ei ole maksaa erikoislääkäripalkkioita?
eikös nuo ole kohdistuneet juuri vähäosaisiin ja eläkeläisiin ja samalla hyväosaiset nostavat parempaa palkkaa?
Se iso nukkuvien joukko vois itsekin tehdä jotain eikä vaan marista että kun muut päättää ja huonosti päättävätkin. Äänestäkää sinne niitä jotka pitää huono-osaisten puolta.
Tottakai ne päättää asiosta jotka äänestää. Ne jotka jää kotiin viis veisaa huono-osaisista, kunhan vähän päivittelevät lämpimikseen.
niin omaa etua ne vaan tavottelee. Ennen vaaleja luvataan vaikka mitä ja sitten kun on valittu, niin lupaukset on unohdettu. Sen takia en ole ikinä äänestänyt
eli 50/50 vaan kahdeksan prosentin verran oli tyhmiä enempi kuin viisaita.
tyhmien joukossa oli myös niitä persaukisia jotka kuitenkin äänestivät rikkaiden puoluetta kokoomusta.
heh, heh, kyllä ihmiset on tyhmiä. kokoomus ajaa asiaa jolla palvelut supistetaan minimiin ja tyhmät äänestää. heh, heh, heh
kokoomuslaiset ajaa myös asiaa että eläkeikää olisi koroitettava ja 70 vuotiaaksi oltava töissä jolloin nuorille ei avaudu työpaikkoja jotka olisivat uusia veronmaksajia vaan nuorisotyöttömyys lisääntyy. tyhmät äänesti tyhmiä.
minun asemaani horjuttamaan.
velkaa ainoastaan 12 000 euroa ja ensi vuonna nolla euroa. on oma talo ja hyvä perhe ja nuoret menestyy kouluissa.
heh, heh, heh, omaa asemaanne olette heikentämässä te persaukiset velkaiset ämmät. olette käsittäneet väärin äänestämisen kun annatte äänenne kokoomukselle koska puheenjohtaja ja pääministerinä on komea mies. heh, heh, heh, ette te kuitenkaan siitä itse hyödy vaan tuo mies. heh, heh, heh
ne oikein hokee?
Jos asiat ei muutu äänestämällä niin kuka sitten enää äänestää?
Pieni äänestysprosenttihan kertoo siitä, että on kyllästytty palvelujen karsimiseen ja rokottamiseen vähempiosaisia. Rikkaat aina saa omat ehdokkaat läpi ja homma ei muutu. Jos vaikka 50 000 henkilöä enempi olisi äänestänyt niin tulos olisi ollut sama eli kokoomus, sdp ja keskusta kolmen kopla.
tyhmät äänestää.
ihmisen asioita kuntoon. Kysymys on päätöksenteon suunnasta.
Ja Suomi on kyllä muuttunut parempaan suuntaan esim. 50-luvusta melkoisesti. Kannattaisi vähän perehtyä historiaan ennen tällaisia avauksia.
kohta ja saamme luvut selville. ennustukseni on, että tyhmien määrä 64 prosenttia.