Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkahan monta tyhmää oli joka äänesti?

Vierailija
28.10.2012 |

Olen jo yli 50 vuotias ja elämäni aikana ei äänestäminen ole paremmaksi suomea muuttanut vaan ainoastaan huonompaan suuntaan eeuun komennuksessa.

Kuinkahan monta hyväuskoista taas oli joka luuli, että ääni ratkaisee ja kuka uuwatti luulikaan, että nyt minun asiani pannaan kuntoon?

heh, heh, heh

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo yli 50 vuotias ja elämäni aikana ei äänestäminen ole paremmaksi suomea muuttanut vaan ainoastaan huonompaan suuntaan eeuun komennuksessa.

http://www.stat.fi/tup/tietotrendit/tt_01_05_jalava.html

Verrattuna 60-lukuun, jolla oletettavasti olet syntynyt Suomella menee aivan helkkarin paljon paremmin.

Suomi on viimeksi vuonna 2010 todettu maailman parhaaksi maaksi. Kettuilkaa vaan poliitikoille, mutta reilu ihminen saattaisi antaa joskus tunnustustakin. Jotain oikeitakin päätöksiä on varmasti tehty. Sepä vaan perussuomalainen (en välttämättä tarkoita puoluetta) on sellainen kitisijä, joka ei koskaan osaa olla mistään kiitollinen.

Vierailija
22/24 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saataisiin syrjäytyneet ja välinpitämättömät äänestämään niin saataisiinko HEIDÄN kaipaamiaan muutoksia?

Jos joku Pena äänestää Kataista niin Katainen voittaa. Ja muut ei saa ääntä.

Pitää olla kiinnostuneempi, ainakin kunnallisvaalit on paikka vaikuttaa koska sun naapurissa voisi olla joku hyvä tyyppi jota äänestää. Ja se ei saa sinun ääntäsi koska ei sinua vaan nappaa.

Siinähän valitat. Äänestäisit ja ota joku toinen reppana mukaan ensi kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saataisiin syrjäytyneet ja välinpitämättömät äänestämään niin saataisiinko HEIDÄN kaipaamiaan muutoksia?

Jos joku Pena äänestää Kataista niin Katainen voittaa. Ja muut ei saa ääntä.

Pitää olla kiinnostuneempi, ainakin kunnallisvaalit on paikka vaikuttaa koska sun naapurissa voisi olla joku hyvä tyyppi jota äänestää. Ja se ei saa sinun ääntäsi koska ei sinua vaan nappaa.

Siinähän valitat. Äänestäisit ja ota joku toinen reppana mukaan ensi kerralla.

minäkö valitan jolla menee hyvin?

enkö jo kertonut, että minulla ei ole velkaa kuin 12 000 euroa ja ensi vuonna ei ollenkaan.

minä vaan kerroin, että karsintaa on tapahtunut sieltä missä on vanhuksia, lapsiperheitä, vähäosaisia, eläkeläisiä, yksinhuoltajia jne.

minulla menee hyvin ja en tarvitse kenenkään edustajan apua vaan tulen toimeen omillani.

kerroin vaan, että vaikka äänestäisin niin ei nuo vanhusten asiat parane ja ei terveyspalvelut parane ja niiden heikentäminen koskee monia, mutta minulla on varaa yksityisiin terveyspalveluihin.

kirjoitin vain muiden puolesta ja vaikka kuinka äänestäisi niin aina uuuuuuuwatit persaukisetkin äänestää kokoomusta ja eivät huomaa, että heitä kusetetaan. rikkaat vaan hyötyy nyky-yhteiskunnassa, mutta se on minulle ihan sama. en äänestä paskiaisten puolesta vaan viheltelen aina äänestyspäivänä.

Vierailija
24/24 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestitkö kokoomusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän