Yli 35-vuotiaiden rumat rinnat ja seurustelu
Olen aika tuskissani tämän asian kanssa, joten ajattelin kirjoittaa tänne.. Olen 36-vuotias ja ollut sinkku noin viisi vuotta, enkä ole myöskään harrastanut kenenkään kanssa seksiä tänä aikana. Nyt olen PITKÄSTÄ aikaa todella ihastunut erääseen mieheen ja hänkin nähtävästi minuun, mutta ongelmana ovat rintani. Olen isorintainen ja rintani näyttävät hyvältä vaatteet PÄÄLLÄ, mutta alasti ollessa karu totuus paljastuu. Olemme vain tapailleet vasta miehen kanssa, molemmat tuntuvat haluavan edetä hitaasti. Tiedän kuitenkin, että hän on erittäin viehättynyt rinnoistani... Pelottaa niin paljon, että nähtyään rintani hän ei enää haluakaan minua. Pelottaa että tämän yhden takia koko muu minä menee romukoppaan.
Ja siis ne rinnat, ne ovat oikeasti todella rumat. Ne roikkuvat, ovat arpiset, aikoinaan atopia on aiheuttanut vaurioita ja iho on aivan hirvittävän näköinen. (Esim. nännipihani olivat monta vuotta vereslihalla.) Viimeisin eksäni ei koskaan koskenut rintoihini.
Tämä on minulle oikeasti tosi kova paikka ja häpeän sanoa, mutta olen tämän asian takia jopa vähän niin kuin suhtautunut, ettei kukaan mies ikinä voisi minua hyväksyä ja olen loppuelämäni yksin.
Mutta nyt tuli tämä mies ja olen toisaalta niin onnellinen hänestä, mutta toisaalta. No, tuo kaikki mitä sanoin. Tunnen itseni kaiken päälle vielä petturiksi, että johdan häntä harhaan, kun en ole paljastunut tätä asiaa itsestäni.
Aina sanotaan, että jos mies jättää tuollaisen asian takia, niin hän ei ollut se oikea, mutta onko oikeasti olemassa muka niitä miehiä, jotka voivat hyväksyä tällaista. Aina korostetaan kuinka visuaalisia miehet ovat jne. Ja voihan sitä henkisesti yrittää, mutta eihän kukaan voi seksuaalisesti kiihottua totaalisen rumasta asiasta, joka on naisvartalossa vielä niin keskeinen.
Surettaa niin paljon tämä asia, että itkettää nytkin kun tätä kirjoitan. Minulla olisi niin paljon rakkautta annettavana ja olen mielestäni aika hyvä tyyppi muutenkin. Ja voi kuinka rakastankaan esim. seksiä, ja tuntuu että kaikki tämä otetaan minulta pois tämän yhden asian takia :(
Olisiko jollakin jotain kerrottavaa, joka voisi tehdä itselleni paremman mielen. Koska olen todella maassa tämän asian takia. Ja toisaalt olen ihan älyttömän rakastunut. Ehkä ensimmäistä kertaa elämässäni, tähän verrattuna aiemmat suhteeni tuntuvat nyt vain, en tiedä, mitättömältä.
Kommentit (26)
Mulla törkeän rymia isoja tatskoja kropassa, paljon. Ne hävettää, koska olen jo 36v. Seksiä olen silti harrastanut, vaikka vihaankin tatuointejani, eikä niitä voi poistaa ( liikaa mustaa väriä)
rakastele kauniit seksikkäät liivit tai ihana toppi päällä.
ymmärrän tunteesi mutta älä anna tuon asian viedä sinulta ihastusta ja mahdollisuutta seksiin.
rintasi ovat todennäköisesti paremman näköiset kuin ajattelet. ja se mies on sinuun ihastunut ja pitää sinua viehättävä, joten you go, girl! :)
sen verran vertaus kohtaa ja itsesääliä vielä tähän, että minulla on kauniit rinnat, joista pidän kovasti, mutta seitsämään vuoteen kukaan mies ei ole niitä ihaillen kosketellut. joten ihastuneen miehen kanssa, josta itsekin pidät olet minua pitkästi edellä.
Leuka ylös nainen!
Meisdä on kaikissa "tekovirheitä", ja monella sellaisia, jotka haittaavat sosiaalista elämää. Ja se haittaaminen tulee omasta päästä! Eihän siihen tietenkään voi vaikuttaa paljon, jos oma pää ei hyväksy asiaa tosiasiana, jonka kanssa on vain elettävä.
Miehenä sanoisin, että pidä kauniita rintaliivejä, joilla peität sen mitä haluat peittää. Ei mies siitä mieltään pahoita. Kerrot asian oikean laidan päivällä jo. Älä peiton alla vasta.
Tsemppiä!
mennä kauneusleikkaukseen rintojen vuoksi? Jos asia todella on sinulle arka asia, niin voi sille tehdäkin jotain. Tunnen pari naista jotka ovat olleet hyvin samanlaisia, arkoja olemaan alasti, koskaan heitä ei saanut uimahalliin, kun häpesivät rintojaan. Nyt käytyään leikkauksessa he ovat todella muuttuneet itsevarmoiksi naisiksi. Kulkevat rinta pystyssä joka paikassa. Siitä todella voi olla iso hyöty muutenkin kuin vain ulkonäollisesti.
Yleinen naisellisuus on kymmenen kertaa tärkeämpää ja seksikkäämpää kuin suuret rinnat.