Minä en äänestänyt
Ei vaan kiinno0stanut enkä löytänyt ketään sopivaa ketä äänestää. Mitä järkeä olisikaan äänestää pakolla ketä tahansa?
Kommentit (9)
enkä muutenkaan hyväksy äänestämistä puolueen mukaan vaan itse AINA pyrin etsimään sen henkilön joka jakaa mun ajatukseni...tällä kertaa ei sellaista löytynyt. Minä en äänestä puoluetta vaan henkilöä.
ap
Minusta ne toimii aika hyvin nykyään.
Aika ääliö ja laiska pitää olla, jos ei muka löydä omaa ehdokasta.
Puolueen johto päättää kaiken, ei henkilöt. Jos se henkilösi on eri mieltä kuin puolueen johto niin hän lentää ulos porukasta vaikka sinä olisitkin hänet sinne äänestänyt.
Itse en äänestä ollenkaan.
Onko oikeasti kyse LAISKUUDESTA? Jokainen lupaa samoja juttuja vaalien alla, vaan taustat pitää selvittää ehdokkaalta myös, jos aikoo seistä tämän takana suoraselkäisenä. Sitäpaitsi se, että sä äänestät yhtä ja sun kaveri toista, ei tee päätöksenteosta yhdenmukaista: samat asiat, jotka jätettiin pöydälle viime vuonna, voidaan jättää jatkossakin.
t. minäkään en äänestänyt
Demokratiaan kuuluu se, että on oikeus olla äänestämättä, ja valittaakin saa, vaikkei olisi äänestänytkään.
Demokratiaan kuuluu se, että on oikeus olla äänestämättä, ja valittaakin saa, vaikkei olisi äänestänytkään.
On se kumma et jää demokratiasta vauhkoojat on just niitä, jotka ei kestä sitä et joku käyttää demokraattista järjestelmä hyväksi jättäen äänestämättä. Tämäkin on vaihtoehto!
Ennen niitä kauhisteltiin nukkuvien puoluetta, miten voi olla, ettei ihmisiä kiinnosta yhteisten asioiden hoito.
Sitten ne nukkuvat meni uurnille ja PS sai helvetinmoisen äänivyöryn.
Annettaisiinkos tyyppien nukkua ihan rauhassa?
Joten on ihan väärin sanoa "ketä" näistä vaaleista. Presidentivaalit on sitten asia erikseen.