Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin epäröivän miehen tekstarilla. Miten...

Vierailija
28.10.2012 |

... hän on mahtanut sen ottaa? Laitoin että voidaan vielä keskustella asiasta jos hän haluaa. Mitään ei ole kuulunut ja nyt on kulunut jo lähes viikko. Onko hän siis helpottunut. Tapaamme ensi viikolla sukujuhlissa... Kuinka kannattaa suhtautua.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstarilla ei jätetä. Toisin sanoen mies ei ole helpottunut, vittuuntunut ehkä. Sen verran kyllä pitää nostaa hattua, että antaa asian vain olla.

Miehen kannalta pahinta ovat kuitenkin huomiohuorat, jotka vievät ajan ja rahat antamatta koskaan mitään tilalle. Niitä on vältettävä kuin ruttoa, ja siksi jossain kahden vaiheilla keikkuvassa muijassa roikkuminen on äärimmäisen typerää.

Vierailija
2/17 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätit tekstarilla ja sitten ihmettelet, että mitenhän on mahtanut ottaa? Voi svidu...

Koeta edes suhtautua niin, kuin mitään maailman nolointa et olisi ikinä edes tehnytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska puhelimessa olisin alkanut vain itkeä ja mies olisi haukkunut minut lapselliseksi ja typeräksi (näin aiemmin). Mies käyttäytynyt paskamaisesti ja inhottavasti, muiden naisten läsnäollessa olen kuin ilmaa ym. Olin kuitenkin mielestäni reilu kun annoin mahdollisuuden vielä selvitellä asiaa.

Ap

Vierailija
4/17 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko ihminen.

Vierailija
5/17 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska puhelimessa olisin alkanut vain itkeä ja mies olisi haukkunut minut lapselliseksi ja typeräksi (näin aiemmin). Mies käyttäytynyt paskamaisesti ja inhottavasti, muiden naisten läsnäollessa olen kuin ilmaa ym. Olin kuitenkin mielestäni reilu kun annoin mahdollisuuden vielä selvitellä asiaa.

Ap

Vierailija
6/17 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole sinulle mitään viestejä "velkaa".

Miksi mietit miten suhtautua mieheen, jonka olet jättäntyt? Sukujuhlissa käyttäydyt tietenkin luonteesi, moraalisi ja kotikasvatuksesi mukaan.

Vierailija
7/17 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mies on se joka ei ole halunnut sitoutua vaan halunnut pitää itsellään vapauden olla muidenkin naisten kanssa (myös seksisuhteissa). En enää jaksanut odotella valitsisiko hän minut, vaan ajattelin laittaa viestin. Olisin kuitenkin puhelimessa taas taipunut hänen "viisaiden sanojensa" alla. Nyt on helpottunut olo. Sanokaa nyt mulle ettei tartte mennä pyytelemään anteeksi!!!

Vierailija
8/17 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies on ollut mulkvisti niin mun mielestä on ihan ok ettet tosiaankaan ala pyytelemään anteeksi tai muuten enää virittelemään keskustelua. Ihan normaali käytös vaan, tarpeeksi etäinen.

Oliko pitkä suhde?

Vierailija
9/17 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi vaivaudut edes ajattelemaan häntä? Olkoon naistensa kanssa.

Vierailija
10/17 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... hän on mahtanut sen ottaa? Laitoin että voidaan vielä keskustella asiasta jos hän haluaa. Mitään ei ole kuulunut ja nyt on kulunut jo lähes viikko. Onko hän siis helpottunut. Tapaamme ensi viikolla sukujuhlissa... Kuinka kannattaa suhtautua.

Taitaa sinua ottaa päähän kun miestä ei sitten napannut mitenkään eli polkee jo uutta naista kuin tulpatonta mopoa.

Vierailija
11/17 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitit, ettet halua sitä, mitä hänellä on tarjolla, hymyillään kuin tavataan. Ja juhlissa teet juuri niin, ja muistat, että se on ollutta ja mennyttä. Älä edes ajattele suhdettanne, käyttäydy, kuin sitä ei olisi koskaan ollutkaan.

Hyvä, että teit päätöksen. Pidä siitä jatkossa kiinni. Äläkä vello asiassa, katse eteenpäin!

Vierailija
12/17 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parisuhteissa käyttäydytä noin kuin olet kuvaillut! Kumppanit arvostavat ja kunnioittavat toisiaan, näyttävät sen myös muille ihmisille ja käyttäytyvät niin myös neljän seinän sisällä.

Asetut ihan kynnysmatoksi ja heilutat häntää ihmiselle, jota ei kiinnosta läsnäolosi tai -olemattomuutesi pennin vertaa.

Ole mielummin tasapainoinen sinkku, kuin pakonomaisesti noin huonoissa ihmissuhteissa.

Terveisin täti 42v

Vierailija
13/17 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta olen kelvannut "ihanaksi, tärkeäksi, läheiseksi, ystäväksi" - baari-illan päätteeksi. Kertaakaan ei ole selvänä soittanut. :(

ap

Vierailija
14/17 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
15/17 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mies on se joka ei ole halunnut sitoutua vaan halunnut pitää itsellään vapauden olla muidenkin naisten kanssa (myös seksisuhteissa). En enää jaksanut odotella valitsisiko hän minut, vaan ajattelin laittaa viestin. Olisin kuitenkin puhelimessa taas taipunut hänen "viisaiden sanojensa" alla. Nyt on helpottunut olo. Sanokaa nyt mulle ettei tartte mennä pyytelemään anteeksi!!!

Et todellakaan pyydä mitään anteeksi. Ja kun tapaatte juhlissa, jätät hänet täysin omaan arvoonsa, asiallisen viileästi.

Mies ei halunnut sitoutua sinuun, sinä et ansaitse tulla hänen hyväksikäyttämäkseen. Hyvä, että jätit hänet - tuollaisen mulkvistin kanssa tekstari on oiva tapa. Tsemppiä!

Vierailija
16/17 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
17/17 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ilman muuta helpottunut ja asia on sillä selvä. Älä missään nimessä mene enää nykimään hihasta ja utelemaan miltä nyt tuntuu. Se suhde oli ja meni, usko pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi