Mieheni taitaa olla jättämässä mut?
Mies on ollut todella rakastava ja välittävä syksyyn asti, sen jälkeen on tullut ilmi että olisi vaihtamassa paikkakuntaa ja mitä ilmeisimmin ilman mua.
Aiempaa historiaa on pettämissuunnitelmat, jolloin miehellä oli monia naisia valmiina eri paikkakunnilla. Sain nämä kuitenkin selville ja mies halusi elää kanssani, kolmisen vuotta menikin ilman kriisejä kunnes muutto tuli ajankohtaiseksi enkä mä ollut yhtä myötämielinen kuin mies, jonka jälkeen on selvästi suunnitellut muuttoa ilman mua vaikka muuta puhuukin.
Tässä nyt sitten ihmettelen että näinkö vähän on painoa sanoilla?
Muutto ei olisi mulle mitenkään ylivoimainen jos siitä puhuttaisiin totuudenmukaisesti eikä kierreltäisi asiaa. Lähtisin siis mukaan oikeista syistä.
Kommentit (4)
mutta pakko kysyä, että miksi odotat miehen tekemiä siirtoja - miksi et ota omaa elämääsi hallintaan ja anna miehelle kenkää, jos kerran on aiemminkin muita naisia kalastellut? Onko se seinusta ihan ok, että ukon ajatukset harhailevat kaiken aikaa (?) teidän suhteen ulkopuolella?
Nopeuta omalta osaltasi vähän asioita, että pistät ukon sanomaan just tässä ja nyt, että mitä se meinaa, ja sitten jos asia on kuten aloituksessa kirjoitit, osoitat sille saman tien ovea. Vai roikutko epätoivoisesti ukossasi?
Älä pilaa elämääsi yhden miehen takia. Minä ROIKUIN yhdessä vastaavanlaisessa turhan pitkään, kunnes tajusin irrottaa. Nyt onkin ihana perhe, vaikka en sitä ihanaa miestä tietenkään ihan heti löytänyt. Mutta odottaminen kannatti.
Siis mieti, millaisen onnen itse ansaitset, tsemppiä!
Sen tiedän.
Pakotin sitten ihan suoraan sanomaan haluaako erota vai miten, sanoi että ei eikä niin aio tehdä.
anna mennä.