Hei, sain tallaiset viestit miehelta jota olen tapaillut
Tekstailtiin jonkin aikaa suunniteltiin nakevamme sunnuntaina, koska mies meni reissuun 2 paivaksi ja sitten sanoin: Ok, well let me know what time you get back on Sunday. Miss you...
Mies vastasi: Ok babes xxx love you too. X
Mina: Love me?
Mies: Yes bbz x
Mina: What does that mean?
Mies: That means I have feeling for you
Mina: Aww thanks. I do think about you as well. Maybe more than I should ;) xxx
Mies: Aww babes xxx
Mina: Yes
Mies: That's sweet x
Mina: xxx be good x
Mies: Ok bbz xxx
Olen alyttoman ihastunut tahan mieheen, mutta han on paljon nuorempi kuin mina ja hiton komea, mita se nyt tollaisia sanoo ja saa vanhan sydamen pomppailemaan viela tiheampaan??!! Onkohan tuo vaan tuollaista lassytysta? Jollaista pistetaan kaikille naisille?
Kommentit (17)
Huoh. Ehkä se on vain kohteliaisuus. Aika näyttää! Itse takerruit siihen ehkä ihan suotta.
Ihanaa lukea tuollaista sutinaa. :) Älä ota liian vakavasti, mutta onhan tuo ihanaa. Aivan yhtä hyvin voi olla peruslätinää kaikille naisille tai että mies on oikeasti ihastunut vain sinuun. Aika näyttää. Nauti tunteesta, pää pilvissä mutta jalat maassa ;)
Kiltisti sanottuna ei taida olla niitä kaikkein... älyllisimmin suuntautuneita kundeja? Voisi nimittäin vähän sinne suuntaan noista kirjoituksistaan päätellä.
OK goodnigh babez, c U 2morra!
on muuttanut britteihin 12-vuotiaana.
Seksi on jotain alyttoman mahtavaa tuon miehen kanssa, ja olen tapaillut nyt eroni jalkeen jonkin aikaa paljon erilaisia miehia, mutta tama on ensimmainen joka on saanut sukat hieman pyorahtamaan jaloissani... Niin sopo!
ap
Mitka hymiot?
Jos tarkoitatte xxx, ovat kisses ja kylla niita kayttavat kaikki ystavani, oli koulutustausta mika tahansa.
ap
Suomalainen sanoisi tuossa tilanteessa että olet kiva tai ihana tai jotain. Älä takerru sanoihin, ettet karkota miestä. Mutta nauti hyvänen aika mukavasta seurasta!
mullakin ollut pari ihanaa parin yön juttua, mutta siihen se on jäänyt. Bachelortutkintohan ei ole mikään iso juttu mutta jos mies on muuten fiksu niin ok. Nauti tilanteesta mutta älä aseta liikaa odotuksia yhteiselle tulevaisuudelle. Aika näyttää!
Kerran nuorena Englannissa ollessani vallan häkellyin, kun vanha bussikuskiukko sanoi minulle "Thank you, love!", Mikä lie oli pedofiili ;);)
kun takerruit tuohon love-sanaan. Etkö tosiaan tiedä sen merkitystä?
Miksi hän muuten tapailisi sinua?
Sita tassa nyt koetan pohtia, etta missa mennaan, kun on niin komea mies, ja paljon nuorempi kuin ma... Hmm...?
ap
Pöh, ne on tuollaisia eikä tarkoita sillä yhtään mitään.
T. arabin kanssa joskus naimisissa ollut
edustaa niin voidaan aloittaa analyysi.