Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tauti minuun oikein iski, apua...

Vierailija
27.10.2012 |

Yöllä heräsin kakkoshätään, no kävin wc ja koht menin uudestaan, toisella kertaa satsi olikin ihan vettä. Sitä jatkui useamman kerran ja lopulta lensi oksennuskin. 10 tuntia sitten syödyt pizzat eivät olleet sulaneet yhtään??

Olo oli ja on edelleen tosi heikko, yhtään ei kärsi kävellä mihinkään. Enää ei maha ole löysällä tai varsinaisesti okseta, olo kuumeinen, muttei kuumetta. Jalassa ikäänkuin kasvukipua, sydän pompottaa ja muljahtelee välillä epämääräisesti. Pää kipeä ja maha hölskyy ja vähän kiertää.

Kukaan muu perheessä ei ole kipeä, vaikka pikkulapsiperheessä yleensä lapset ekana kipeänä. Lomalla ollessani olen vain ollut kotona, joten mistä tartunta? Allergiaa? Ylikuntoa? (Olen treenannut todella paljon viimeaikoina). Joku yliannostus? Esim d-vitamiinia, omega3-kapseleita ja biotiinia olen kyllä syönyt lähiaikoina lisääntyneen treenauksen ja kiireen takia moninkertaisia määriä... :/

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut vatsa vesiripulilla useamman päivän ilman, että muut perheestämme sairastaisivat. Muuten olo täysin normaali, paitsi alussa oli myös lievää lämpöilyä ja etovaa oloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi