Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvitteletko mielessäsi hakkaavasi inhottavan pomosi?

Vierailija
27.10.2012 |

Inhoan syvästi erästä entistä pomoa, jota joudun joka päivä näkemään työpaikalla. Teeskentelen ystävällistä kohdatessamme, mutta hymyni ei todellakaan ulotu silmiini asti, kuten ei hänellä itsellänkään, teesekentelemme siis molemmat tulevamme toimeen keskenämme.

Iltaisin jos en saa unta, kuvittelen kuinka vedän turpaan tätä ällötystä, useimmiten kuvitelmissani lyön häntä jollain kepillä tai puunkarahkalla, kunnes omahyväinen ilme katoaa hänen naamaltaan ja vaihtuu armoa anelevaksi, itkunsekaiseksi vikinäksi. En ole oikeasti tippaakaan väkivaltainen ihminen!

Toinen suosikkikuvitelmani on se, että otan sakset ja leikkaan hänen Mulberry-huivinsa riekaleiksi, samaa kyytiä saa Burberry-takki ja -laukku. Ja ei, en kadehdi niitä, itseltäni löytyy kaapista ihka-aitoa Michael Korsia ja L.Vuittonia. Inhoan vain kyseistä henkilöä niin paljon, että haluaisin nähdä hänen kärsivän.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aina me naidaan.

Vierailija
2/4 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaarallinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä ap:n kuvitelmista? Olenko sairas?

Vierailija
4/4 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo vielä ole sairasta, jos pystyy erottamaan todellisuuden ja kuvitelman.

Tietty voisi kysyä, että mikä siinä ihmisessä niin hirveästi ärsyttää, veikkaan että näet hänessä jotain itsestäsi.

Mä olen halunnut tappaa lapseni, mieheni ja pari muuta. Ihanaa, että ihmiselle on annettu mielikuvitus, jossa sen on saanut tehdäkin!

En mä oikeasti halua niitä hengiltä saada. Mutta oman lapsen kanssakin on tilanteita, että siinä totaalisessa avuttomuuden tilassa tappo tuntuu ihan järkevältä ratkaisulta päästä siitä pois.

Ne jotka väittää, etteivät koskaan käy läpi mitään vahingoittamisfantasioita joko kieltävät itseltään sen pahan olemassaolon tai sitten oikeasti elämävät pumpulissa.

Meillä jokaisella on KYKY PAHAAN. Myös hyvään. Ja vapaa tahto valita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi