Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu nainen- mitä saa tehdä ja mitä ei

Vierailija
27.10.2012 |

Olen naimisissa oleva nainen. Elän ns. perusvarmassa, turvallisessa ja harmonisessa liitossa lapsiperheen arkea. Liittomme on jo vuosia ollut tylsä ja kulahtanut. Arkiset jutut hoidetaan ym. mutta kipinää ei ole. Se ei ole mua haitannut, olen halunnut silti pysyä tässä. Arki on kuitenkin kivampaa jakaa jonkun kanssa ja lastenhoito ym. paljon helpompaa. Ruoho nyt ei aina ole vihreämpää aidan toisella puolenkaan. Harrastukseni puolesta tunnen paljon miehiä ja yksikään ei ole koskaan sykähdyttänyt sen enempää. Niinpä olen ollut ihan tyytyväinen. Seksiä on silloin tällöin mutta muuta läheisyyttä ei. Mies osoittaa välittämistä jollain tavoin esim. tuo kaupasta jotain mistä tykkään mutta vähäistä sekin on. Mies ei tykkää halailusta tai muusta läheisyydestä joten en ole jaksanut yrittää enää.

Nyt on käynyt kuitenkin niin, että tapasin miehen joka sykähdyttää. Valitettavasti monet asiat ovat siten, että parisuhdetta välillemme ei voisi syntyä. Tämä mies on omani vastakohta, rakastaa hellyyttä ja läheisyyttä sekä pieniä huomionosoituksia. Hän kuuntelee. Olemme tunteneet jo pidempään mutta nyt tässä on yhtäkkiä ihastumista. Tunne on molemminpuoleinen. Seksiä ei ole ollut ja olemme puhuneet, että sille linjalle ei lähdettäisikään vaan pysyttäisiin tässä. Näemme n. 1-2 kertaa viikossa julkisella paikalla ja juttelemme ja tanssimme ja olemme lähekkäin.

Tämä on aiheuttanut sen, että en halua enää olla oman miehen kanssa ollenkaan. Nyt kun olen itse kokenut, että helliä ja romanttisia miehiä on olemassa on oma alkanut tuntumaan entistä järkymmältä. Missään nimessä en halua ruveta taas yrittämään oman miehen kanssa mitään läheisyyttä, kun sitä ei kerran ole niin sitä ei ole. Erota en siltikään aikonut. Onko se nyt sitten parempi olla sinkku? Tätä toista miestä en kuitenkaan voi kokonaan saada.

Mulla on hirveän syyllinen olo. Ihan kuin pettäisin miestäni. Samaan aikaan haluaisin nautti a täysin rinnoin tästä kaikesta. Toisaalta ajatuksissani pyörii vain se toinen mies aamusta iltaan. Jollain tasolla mulla ei edes ole huono omatunto, toisaalta on.

Mitä te ajattelette tämmöisestä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuossa tilanteessa tekisin ratkaisun jompaankumpaan suuntaan: välit poikki "salarakkaan" kanssa tai ero omasta miehestä. Reilumpaa kaikkia kohtaan.

Vierailija
2/18 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielipidettä tuommoiseen järjestelyyn. Sopiiko hänelle, että käyt viettämässä romanttisia hetkiä toisen kanssa ja silti pidätte tuon toisen liittonne? Ehkä hänkin voi käydä tekemässä samaa jonkun toisen naisen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mihin sanot meneväsi tuolloin kun teillä on " julkinen tapaaminen "? Ja sinä itsekin tiedät toimineesi väärin.

Hienoa kuitenkin, että arvostat miestäsi, etkä petä toisen kanssa. Arvosta aviomiestäsi ihmisenä ja kerro avoimesti tilanteestasi. Sinun täytyy kuitenkin kantaa tekosi seuraukset. Anna miehesi pitää ylpeytensä ja ottaa avioero, jos niin haluaa. Toinen vaihtoehto on tietenkin lopettaa salasuhde. Kannattaa perheen äitinä miettiä lasten tarpeita ja tunteita. Kestätkö heidän reaktionsa suhteen julki tultua?

Voimia sinulle päätösten tekoon. Kaikkea et voi saada. Mieti kumpi tärkeämpi.

Vierailija
4/18 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoa tehneeni toisen miehen kanssa sen voin tehdä. Tai mieheni nähden.

Onhan se nyt tuota huomion jakamista ja ihanaa ja niin romanttista. Mutta eikö se ollut sitä myös sinun ja miehesi suhteessa alussa vai miksi siihen ryhdyit?

Elämä kun vie eteenpäin saman ihmisen kanssa siitä se intohimo katoaa.

Vierailija
5/18 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vastaavassa tilanteessa, tosin meillä oli miehen puolelta uskottomuutta ja sitä yritettiin aikamme selvittää. Mutta sitten mulle kävi noin, että toinen mies herätti kuumia tunteita ja sai tajuamaan, että elämäni voisi olla toisenlaistakin. Kerroin miehelleni, ja hän halusi eron. Tosin niin minäkin. Tunteet tuota toista kohtaan laimenivat nopeasti, koska suhteesta ei voisi tulla mitään (hänkin varattu) mutta pidän häntä tärkeänä herättelijänä sen suhteen, että tajusin, mitä voisin mieheltä saada. Mieheltä, joka oikeasti tykkää ja välittää. Suhteeni tähän toiseen oli myös platoninen.

Mutta uskon, ettet voi jatkaa tuohon malliin pitkään. Miehesi huomaa jotain jossain vaiheessa, ja se tuskin päättyy hyvin. A) Kerro totuus, ja varaudu pahimpaan b)unohda se toinen vaikka se onkin vaikeaa tai c) eroa itse, jos et vain jaksa jatkaa. Siinäpä ne vaihtoehdot.

Vierailija
6/18 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen toistaiseksi vaihtoehdon D eli jatkan näin. Mies hieman epäilee jotain mutta ei ole ollut kovin kiinnostunut eikä kysele. On kyllä välillä sanonut, että voisin olla enemmän kotona.

En rupea kertomaan, tiedän, että se ei edistäisi mitään. Jatkan näin ja mietin itse lähdenkö ja eroanko.

Toisaalta tekisi mieli lähteä mutta toisaalta taas ei. Tämä asumisjärjestely ym. on kaikille kätevämpää ja helpompaa.

Vierailija
7/18 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen toistaiseksi vaihtoehdon D eli jatkan näin. Mies hieman epäilee jotain mutta ei ole ollut kovin kiinnostunut eikä kysele. On kyllä välillä sanonut, että voisin olla enemmän kotona.

En rupea kertomaan, tiedän, että se ei edistäisi mitään. Jatkan näin ja mietin itse lähdenkö ja eroanko.

Toisaalta tekisi mieli lähteä mutta toisaalta taas ei. Tämä asumisjärjestely ym. on kaikille kätevämpää ja helpompaa.

Et vain itse omasta mukavuudenhalusta ole valmis eroamaan. Haluat niinsanotusti rusinat pullasta. Tämä onkin ihan ok, jos kerrot rehellisesti miehellesi missä mennään ja hänellekin se sopii.

Vierailija
8/18 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aika pian tulee se hetki, kun sun kortit on levällään, ja ilmeisen yksin sitten olet. Mutta, jos se ei haittaa sua, niin... Sitähän sä oikeastaan haet, eroa, muttet kykene munattomana siihen. Ja kyllä, asumisjärjestelyt muuttuu kyllä.

Vierailija
9/18 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en välttämättä rikkois lapsilta perhettä ihastumisen ja rakastumisen takia. Eri asia jos oma mies olisi väkivaltainen, alkoholisti, peliongelmainen, sarjapettäjä, mielenterveysongelmainen, narkomaani tai narsisti jne.

Vierailija
10/18 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en laske pettämiseksi. Ihastumisellehan ei mitään voi, mutta rajan voi vetää.

loputtomasti et voi omaa miestäsikään vältellä - erohan siitäkin tulee. Haluatko sitä sitten? tai yrität olla miehesikin kanssa niissä rajoissa joissa hän itse haluaa.

Siitä saa kivat säpinät ja kipinät ihan henkisesti, tiedetään, nauti siitä ja ime energiaa. Loputtomasti tuokaan ei kyllä jatku, jos et häntä voi saada, koittakaa pysyä ystävinä.

Vierailija
11/18 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme sekstaile emmekä suutele. Olemme sopineet, että näin ei tehdä.

En mä oikeastaan näe mitään syytä kertoa miehelle tai myöskään erota. Miksi viedä lapsilta ehjä koti? Lapset on ala- asteikäisiä eli "isoja" jo. Kotona ei riidellä eikä tapella. Mitä hyötyä siitä kellekään olisi, että yhtäkkiä äiti muuttaa pois? Se järkyttää lapsia varmasti enemmän kuin nykytilanne. Lapset on eläneet koko ajan meidän parisuhteen ollessa tällainen tylsä ja platoninen, eivät he osaa kaivata mitään rakkautta ja intohimoa meidän välille.

Vierailija
12/18 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menee ja se kuuluu mielestäni elämään. Hyvä on kuitenkin tietää, että ne menee ohi. Nauti elämäsi jokaisesta hetkestä, mutta ajattele järjellä äläkä ala hätiköimään eroa tms. Jossain vaiheessa huomaat, että tunne tätä uutta ihmistä kohtaan on laantunut ja voit taas jatkaa "normaalielämää", kunnes joskus ehkä kolahtaa taas ja usko tai älä joskus joku niistä kolahduksista voi olla oma aviomiehesi:) Älä missään nimessä kerro mitään miehellesi, hän ei ole ansainnut tulla satutetuksi ja sen jälkeen sinä et koskaa saa häntä ja perhettä enää takaisin.

Vierailija
13/18 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menee ja se kuuluu mielestäni elämään. Hyvä on kuitenkin tietää, että ne menee ohi. Nauti elämäsi jokaisesta hetkestä, mutta ajattele järjellä äläkä ala hätiköimään eroa tms. Jossain vaiheessa huomaat, että tunne tätä uutta ihmistä kohtaan on laantunut ja voit taas jatkaa "normaalielämää", kunnes joskus ehkä kolahtaa taas ja usko tai älä joskus joku niistä kolahduksista voi olla oma aviomiehesi:) Älä missään nimessä kerro mitään miehellesi, hän ei ole ansainnut tulla satutetuksi ja sen jälkeen sinä et koskaa saa häntä ja perhettä enää takaisin.

Vierailija
14/18 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan turhaa minunkin mielestäni kertoa miehelle. Ihan jo senkin takia, että ohi se menee kuitenkin, joten ihan turha loukata miestä sillä.

Oma mieheni loukkaantui kovasti ja koki itsensä turhaksi ja mitättömäksi, kun rehellisyyden ja avoimuuden nimissä kerroin tuttavamiehestä, joka vaikutti kiinnostuneelta minusta. Ei meilläkään ollut koskaan minkäänlaista suhdetta, ainoastaan pientä kiinnostusta, joka meni aikanaan ohi. Mutta mieheni tämä asia sysäsi todella pahaan kriisiin.

En enää ikinä kerro miehelleni, jos jotakin ohimenevää sattuu tapahtumaan. Ja ohimenevää se on, koska loppupeleissä aina valitsen oman mieheni samoin kuin hänkin minut. Täysin turhaa rikkoa hyvää kuviota ihastusten takia.

Vierailija
15/18 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta, ja tuo tuosta laimenee puolin ja toisin. Sitten se on vain teidän yhteinen kaunis muisto ja avioliitto jatkuu, sillä pikkuhiljaa huomaat oman liittosi hyvät ja tärkeät puolet.

Niin huomaa se toinenkin osapuoli.

Olen itse ollut pitkässä liitossa ja pysyn vastakin, mutta välillä tulee ihastuksia, ja ne menevät ohi muutamassa kuukaudessa. Elämä vaan on sellaista.

Vierailija
16/18 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

platonisen ja tylsän suhteen?

Vierailija
17/18 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna mennä ap, anna tunteiden viedä.

tee mitä haluat ihastuksesi kanssa, miehesi on itse valinnut jättää sinut liian vähälle huomiolle.

nauti elämästä ja unohda syyllisyyden tunteet.turha vetää mitään keinotekoisia rajoja ettei saa nauttia läheisyydestä.

et voi edes tietää onko miehelläsi ollut suhde joskus.

Vierailija
18/18 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kunhan tanssitaan. Tämäkin aamu alkoi toisen miehen miettimisellä. Odottelen tässä milloin tämä menee ohi ja oma mies rupeaa taas kiinnostamaan. Surettaa niin paljon, että tätä toista ei voi saada kokonaan :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän