Mies kertoi pettäneensä, koska en anna panna kakkoseen
Meillä on 8 kk ikäinen lapsi ja mies kertoi eilen illalla pettäneensä. On ollut jonkin aikaa poissaolevan oloinen ja ihmettelin mikä on. Syyksi kertoi, että hän kovasti toivoi, että olisi voinut panna kakkoseen, koska alapääni on kuulemma synnytyksen vuoksi löystynyt, vaikka onkin hänen mukaansa jo lähes kokonaan palautunut ennalleen.
Miehellä on yksi 50+ työkaveri, joka työreissullaan vierailee yhdessä ja toisessa sängyssä. Leveileen sitteen valloituksillaan työpaikalla ja erityisesti on hehkuttanut naisia, jotka antavat panna kakkoseen ja miten mahtavalta se tuntuu. Mies on tästä joskus pariin otteeseen maininnut, en ole innostunut ja kommentoinut vain, että onkohan 50+ työkaveri pohjimmiltaan homo. Miestä kuitenkin oli kovasti kiihottanut ajatus kakkosesta ja kun tilaisuus oli tullut kohdalle ei kieltäytynyt. Työmatkalla Suomessa hotellin ravintolassa tavannut sitten eronneen 35-vuotiaan naisen, joka oli kuulemma ollut niin estoton että.
MIes kuitenkin sanojensa mukaan katuu ja vaikka oli ilmeisesti saanut elämänsä panon, vakuuttaa rakkauttaa minuun, pyytelee anteeksi ja haluaa jatkaa. Minusta tuntuu, että minut on tuhottu. MIten ikänä voisi olla sängyssä hänen kanssaan ajattematta tätä? Mies 29 v, minä 27 v. Mies lähti punttisalille, minä mietin pakatako tavarat ja muuttaa äidin luokse.
Kommentit (74)
tuntuu kakkahädältä ja sattuu. Olen kokeillut. Ajatuksena kiihottava, mutta käytäntö ei kyllä tunnu yhtään hyvältä, pakko aina lopettaa lyhyeen. Että älä yleistä.
Mutta toisaalta miehelläsi on seksuaalisia tarpeita, jotka eivät tulleet tyydytetyksi sinun kanssasi. Vositteko koittaa puhua avoimesti haluista ja kokeiluista seksin osalta, kuka tietää vaikka sinäkin voittaisit siinä ja saisit rikkaan seksielämän.
Niin ja ei ne naiset nykyään muodin takia anaaliseksiä harrasta, se tuntuu hyvältä naisellekkin. Voisitko koittaa irroittaa ennakkoluuloistasi?
lähi-idässä on sanonta että perseseksissä orgasmeja saava nainen on tuhansien kameleiden arvoinen vaimo.
Melko huono provo. Ei nuin idiootteja oo olemassa :D
terapiaa ei tarvi, kun sanot äijälle, että mene Mattisi luokse naimaan siitä.
Tuli vaan mieleen montako kamelia pitää maksaa että saa mersun?
Mutta toisaalta miehelläsi on seksuaalisia tarpeita, jotka eivät tulleet tyydytetyksi sinun kanssasi. Vositteko koittaa puhua avoimesti haluista ja kokeiluista seksin osalta, kuka tietää vaikka sinäkin voittaisit siinä ja saisit rikkaan seksielämän.
Niin ja ei ne naiset nykyään muodin takia anaaliseksiä harrasta, se tuntuu hyvältä naisellekkin. Voisitko koittaa irroittaa ennakkoluuloistasi?
av mammojen vastauksia. Älkää nyt herranjumala kukaan koskaan milloinkaan antako miehillenne mitä ne haluaa, ettei ne vaan tule onnellisiksi. Miksiköhän tälläkin palstalla niin monen mies pettää ja naiselle se tulee aina niiiiiin isona yllärinä?
Varmaan siksi, että miehen halut ja toiveet ei tunnu merkkaavaan kellekkään paskan vertaa.
Tuo on toisen ihmisen alistamista, vaatia jotain persepanoa.
jos mies väkisin sinne laittaa kurppanansa, niin se on raiskaus. Monet kokee perseeseen panon kivuliaana, ja tämä itselleni se syy, miksi en enää siihen suostu, sillä en todellakaan ala peräaukkoa venyttämään.
Ja sinulle ap, pystytkö jatkamaan suhdetta, haluatko lisää lapsia, sillä en usko, että tuolle miespuoliselle niitä kykenet synnyttämään, kun miettisit vaan, että millon se on panemassa estottomia muijia, kun sinä vasta palaudut synnytyksestä. Naurettaa tuollaiset muka miehet, kun sanovat ruokuttaen katuvansa. .... ihan sama, se vieraan naisen persereikä oli miehellesi arvokkaampi kuin sinä ja lapsenne. Mieti sitä.
tuntuu kakkahädältä ja sattuu. Olen kokeillut. Ajatuksena kiihottava, mutta käytäntö ei kyllä tunnu yhtään hyvältä, pakko aina lopettaa lyhyeen. Että älä yleistä.
Niillä joilla kohtu on taaksepäin tuo asento tekee niin kipeää että vesi vain valuu silmistä ja joutuu puremaan tyynyä. Oma exäni tosin ei välittänyt vaikka olisi vähän satuttanut minua seksin aikana, pääasia oli ainoastaan että hän itse nautti.
Miehet ei puhu keskenään noin suoraan ja vertaile kokemuksiaan niin avoimesti kuin naiset luulevat. Saati että tunnustaisi vaimolleen.
Mutta jos joku oikeasti pettäisi sen takia että vaimo ei anna panna perseeseen, niin ensin kesäkurpitsa ukon anaaliin, sitten äijä niskaperseotteella pihalle ja kamat perässä. Voi sitten miettiä siinä, että kannattiko.
Niillä joilla kohtu on taaksepäin tuo asento tekee niin kipeää että vesi vain valuu silmistä ja joutuu puremaan tyynyä. Oma exäni tosin ei välittänyt vaikka olisi vähän satuttanut minua seksin aikana, pääasia oli ainoastaan että hän itse nautti.
mutta helvetillinen feminismi vei miehiltä oikeudet päättää omasta nautinnostaan. Ennen miehet saivat olla miehiä ja vaatia seksiä silloin kuin he sitä halusivat. Avioliitossa sitä ei katsottu raiskaukseksi sillä tuota sanaa ei oltu vielä tehty muodikkaaksi naisille.
Ainoa keino miesten vapauttamiseen olisi sallia miehen oikeus vaimoonsa. Avioliitotkin jälleen kestäisivät ja harvempi lapsi kärsisi avioeroista.
voi ei miten törppö mies.. Kaikki sympatiat sinulle!! ja lapselle. siis tuollatavalla ei toimi ja puhu kuin tunnevammainen ihminen. ihmisellä ei todellakaan ole arvot kohdallaan, jos toimii kuten miehesi.
valitettavasti et ole ainoa varmasti jonka mies on toiminut noin törkeästi. Mun ex (huh, onneksi todellakin on ex) sanoi pettämisensä syyksi kun en myöskään ollut ollut valmis toteuttamaan kaikkia hänen mielihalujaan sängyssä. Näin jälkikäteen ajatellen häntähän ei todellakaan seksissä kiinnostanut mitenkään minä tai minun nautinto tai toiveet..vaan se oli aina hänen tarpeidensa ja halujensa täyttämistä/mukaan menemistä.
Tunnen kovaa myötätuntoa sinua kohtaan. Itse olen 23-vuotias ja kolme vuotta vanhempi exäni on pettänyt minua ainakin kahdesti. Saattoi olla, että enemmänkin, koska en jokaisesta kerrasta tietänyt.
Lisäksi hänellä oli typerin syy pettämiseen, mitä olen ikinä kuullut: annoin suuseksiä (hän ei), mutta en niellyt. Hän aina halusi minun nielevän, mutta edes ajatus siitä ällöttää minua.
Pärjäile ja jos miehesi osaa olla noinkin kusipää sinua kohtaan, niin ansaitset paremman :). Olen varma, että löydät vielä jonkun, joka kohtelee sinua oikein.
täydellinen sika. Yöökkss...
"mutta helvetillinen feminismi vei miehiltä oikeudet päättää omasta nautinnostaan. Ennen miehet saivat olla miehiä ja vaatia seksiä silloin kuin he sitä halusivat. Avioliitossa sitä ei katsottu raiskaukseksi sillä tuota sanaa ei oltu vielä tehty muodikkaaksi naisille.
Ainoa keino miesten vapauttamiseen olisi sallia miehen oikeus vaimoonsa. Avioliitotkin jälleen kestäisivät ja harvempi lapsi kärsisi avioeroista".
mutta helvetillinen feminismi vei miehiltä oikeudet päättää omasta nautinnostaan. Ennen miehet saivat olla miehiä ja vaatia seksiä silloin kuin he sitä halusivat. Avioliitossa sitä ei katsottu raiskaukseksi sillä tuota sanaa ei oltu vielä tehty muodikkaaksi naisille.
Ainoa keino miesten vapauttamiseen olisi sallia miehen oikeus vaimoonsa. Avioliitotkin jälleen kestäisivät ja harvempi lapsi kärsisi avioeroista.
Ei tarvitse välittää feminismistä ja saa takuuvarmasti kakkosta aina.
Minusta tällaiset viestit kielivät kaappihomoudesta.
jos mies pettäisi. oli se syy sitten mikä tahansa. musta ei vaan olisi jatkamaan enää sellaisen jälkeen, vaikka tietysti lasten kannalta varmaan voisi olla hyväkin harkita. mutta toi miehen "selitys" antaa kyllä niin ällöttävän kuvan koko tyypistä ja olemattomasta arvostuksesta sua kohtaan, että siinäkin riittäisi mulle jo syytä lopettaa suhde.
lähi-idässä on sanonta että perseseksissä orgasmeja saava nainen on tuhansien kameleiden arvoinen vaimo.
Vai oikeesti voiko jostain löytyä noin sikamaisia miehiä, ilmeisesti! Ap:lle sanoisin että miksi edes mietit jatkamista tuollaisen sian kanssa? Miehesi on alinta kastia.
Ja ei ole kyllä mies pyytänytkään. Ei se ole normaalia seksiä eikä pakollista. Jos joku haluaa kakkareikään moloa niin siitä vaan mutta minä ottaisin ennemmin eron. Ja on lapsellista ja todella yksinkertaista ajatella, ettei seksielämä voi olla monipuolista ja ihanaa ilman perspanoja. Mutta onhan se kiva, että tuollaisia 35v. munahaukkoja löytyy persreikineen tyrkylle niin pysyy vaimon perä kunnossa ja ei tartte sitten jo 5kymppisenä kulkea vaipoissa kun sulkijalihakset falskaa. Mutta ei...jos peräreikä ja pettäminen on tärkeämpää kuin aito rakkaus, oma vaimo ja lapsi niin on kyllä parempikin erota. Säästyy uusilta sydänsuruilta ja mies saa vapaasti jatkaa elämäänsä toisten naisten kakkareikien kanssa.
Ei anaalipano aiheuta mitään harmia.
Parisuhteessa pitäisi olla valmis tekemään melkein mitä vaan toisen hyväksi. Jos sinä et viitsi edes antaa miehellesi omaa kehoasi niin miksi kukaan haluaisi sinun kanssa olla? Teillä ei varmaan ole edes oraalipanoa. Enkä tarkoita suihinottoa vaan suuhun nussimista. Kai edes nielet spermat?
Onko teillä sitten ryhmäseksiä, fistausta, ulkona nussimista, piiskausta jne? Vai mitä tarkoitat monipuolisella seksillä? Monipuolinen seksi ei ole sitä että kokeillaan jotain uutta asentoa. Se kuuluu perus seksiin