Mies kertoi pettäneensä, koska en anna panna kakkoseen
Meillä on 8 kk ikäinen lapsi ja mies kertoi eilen illalla pettäneensä. On ollut jonkin aikaa poissaolevan oloinen ja ihmettelin mikä on. Syyksi kertoi, että hän kovasti toivoi, että olisi voinut panna kakkoseen, koska alapääni on kuulemma synnytyksen vuoksi löystynyt, vaikka onkin hänen mukaansa jo lähes kokonaan palautunut ennalleen.
Miehellä on yksi 50+ työkaveri, joka työreissullaan vierailee yhdessä ja toisessa sängyssä. Leveileen sitteen valloituksillaan työpaikalla ja erityisesti on hehkuttanut naisia, jotka antavat panna kakkoseen ja miten mahtavalta se tuntuu. Mies on tästä joskus pariin otteeseen maininnut, en ole innostunut ja kommentoinut vain, että onkohan 50+ työkaveri pohjimmiltaan homo. Miestä kuitenkin oli kovasti kiihottanut ajatus kakkosesta ja kun tilaisuus oli tullut kohdalle ei kieltäytynyt. Työmatkalla Suomessa hotellin ravintolassa tavannut sitten eronneen 35-vuotiaan naisen, joka oli kuulemma ollut niin estoton että.
MIes kuitenkin sanojensa mukaan katuu ja vaikka oli ilmeisesti saanut elämänsä panon, vakuuttaa rakkauttaa minuun, pyytelee anteeksi ja haluaa jatkaa. Minusta tuntuu, että minut on tuhottu. MIten ikänä voisi olla sängyssä hänen kanssaan ajattematta tätä? Mies 29 v, minä 27 v. Mies lähti punttisalille, minä mietin pakatako tavarat ja muuttaa äidin luokse.
Kommentit (74)
Varmaan siksi, että miehen halut ja toiveet ei tunnu merkkaavaan kellekkään paskan vertaa.
on pettäjä jättänyt kumppanin halut ja toiveet kokonaan huomiotta eikä kunnioita niitä eikä suhdetta.Jos on valinnut olla suhteessa, ei enää sooloilla. Ellei siitä ole erikseen sovittu.
Että nyt kun miehelle on saatu pallo jalkaan, niin ei tarvitse antaa seksiä, tai ainakaan kokeilla mitään uutta. Kärvistelköön mies, mutta jos pettää niin on sika.
paskareikäänsä.
Sun ei tarvii tollaseen alistua eikä mukautua.
Miehelläs on liian pieni jos ei tavallinen tunnu.
Jätä tollanen tyyppi! Pettämisen syynä ei voi olla tollainen. Jos välittää toisesta ei lähden minkään kokeilun perään tuhoamaan parisuhdettaan!
Olen pahoillani puolestasi. Synnyttäminen ja lapsen tuleminen elämään muuttaa parisuhdetta ja vaatii molemmilta paljon. Seksi ei välttämättä ole se ykkönen. Todella ikävää että mies pettää sinua sen vuoksi että olet synnyttänyt HÄNEN lapsensa ja alapää löystynyt. Sen vuoksi pitäisi muka miestä mmärtää kun on joutunut vieraaseen sänkyyn.. Hän ei ole tässä miään uhri vaikka asian sinulle näin kääntääkin. Ota aikaa itsellesi. Et ole velvollinen jatkamaan jos sinusta ei tunnu siltä. Voi olla vaikeaa luottaa mieheen. Tai jos senkin saisi uudelleen rakennettua niin ok mutta se että yrittää kääntää pettämisensä sinun syyksi kertoo paljon hänen suhtautumisestaan sinuun.
av mammojen vastauksia. Älkää nyt herranjumala kukaan koskaan milloinkaan antako miehillenne mitä ne haluaa, ettei ne vaan tule onnellisiksi. Miksiköhän tälläkin palstalla niin monen mies pettää ja naiselle se tulee aina niiiiiin isona yllärinä?
Varmaan siksi, että miehen halut ja toiveet ei tunnu merkkaavaan kellekkään paskan vertaa.
Pitäisikö naisen tosissaan tehdä jotakin mitä ei halua vain sen takia, että mies olisi varmasti onnellinen? Aivan sama mitä itse siitä tykkää?
Eikö miehelle merkitse paskan vertaa mitä nainen haluaa? Jos nainen ei halua perseseksiä, niin sitten ei halua eikä siihen voi pakottaa.
Ei kaikki naiset siitä pidä.
sitten vastaavasti miehen antaa naiselle kaikki mitä nainen haluaa, vaikka mies ei itse haluaisi? Miestäkin pitäisi sitten naisen saada panna kakkoseen, jos nainen niin haluaa.
Ja ei ole kyllä mies pyytänytkään.
Ei se ole normaalia seksiä eikä pakollista.
Jos joku haluaa kakkareikään moloa niin siitä vaan mutta minä ottaisin ennemmin eron.
Ja on lapsellista ja todella yksinkertaista ajatella, ettei seksielämä voi olla monipuolista ja ihanaa ilman perspanoja.
Mutta onhan se kiva, että tuollaisia 35v. munahaukkoja löytyy persreikineen tyrkylle niin pysyy vaimon perä kunnossa ja ei tartte sitten jo 5kymppisenä kulkea vaipoissa kun sulkijalihakset falskaa.
Mutta ei...jos peräreikä ja pettäminen on tärkeämpää kuin aito rakkaus, oma vaimo ja lapsi niin on kyllä parempikin erota.
Säästyy uusilta sydänsuruilta ja mies saa vapaasti jatkaa elämäänsä toisten naisten kakkareikien kanssa.
sais pyytää apua mihinkään omilta sukulaisilta. Mä ainakin äitinä haluaisin, että esim. erotilanteessa AIKUINEN tyttäreni voisi yhä kääntyä mun puoleen. Tiedän että voin myös pyytää omalta äidiltäni apua, jos on vaikeaa. Ei kaikilla ole rahaa mennä hotelliin tai tuosta vaan parissa päivässä vuokrata asuntoa.
Mitä hienoa on siinä, että väkisin kituuttaa yksin ?
tuntuu kakkahädältä ja sattuu. Olen kokeillut. Ajatuksena kiihottava, mutta käytäntö ei kyllä tunnu yhtään hyvältä, pakko aina lopettaa lyhyeen. Että älä yleistä.
Mutta toisaalta miehelläsi on seksuaalisia tarpeita, jotka eivät tulleet tyydytetyksi sinun kanssasi. Vositteko koittaa puhua avoimesti haluista ja kokeiluista seksin osalta, kuka tietää vaikka sinäkin voittaisit siinä ja saisit rikkaan seksielämän.
Niin ja ei ne naiset nykyään muodin takia anaaliseksiä harrasta, se tuntuu hyvältä naisellekkin. Voisitko koittaa irroittaa ennakkoluuloistasi?
Niillä joilla kohtu on taaksepäin tuo asento tekee niin kipeää että vesi vain valuu silmistä ja joutuu puremaan tyynyä. Oma exäni tosin ei välittänyt vaikka olisi vähän satuttanut minua seksin aikana, pääasia oli ainoastaan että hän itse nautti.
mutta helvetillinen feminismi vei miehiltä oikeudet päättää omasta nautinnostaan. Ennen miehet saivat olla miehiä ja vaatia seksiä silloin kuin he sitä halusivat. Avioliitossa sitä ei katsottu raiskaukseksi sillä tuota sanaa ei oltu vielä tehty muodikkaaksi naisille.
Ainoa keino miesten vapauttamiseen olisi sallia miehen oikeus vaimoonsa. Avioliitotkin jälleen kestäisivät ja harvempi lapsi kärsisi avioeroista.
OIKEASTI MIEHESTÄ, oikea mies osaa naida oikeeseen reikään.
mieltä kuin 33: totta kai lapsen kanssa oman äidin luo eli mummolaan. Jos ero tulee, niin sitten tietenkin jostain löytyy asunto ennen pitkää.
että ap:n "mies" on antanut ymmärtää saaneensa elämänsä panon. "Joo joo kulta, mä rakastan sua, älä jätä, mut kyl oli vitun hyvä pano". Avaanko vielä miksi mies oli heittomerkeissä?
Kannattaa jättää tällanen kakkosmies. Ei välitä lapsestakaan vaan nautintoaan ajattelee. Kohta olis kakkonenkin löysä ja entäs sitten.
Mies ei varmasti halua myöskään lapsia eikä siivota montaa kertaa viikossa. Mutta hän tekee ne. Miksi sinun ei silloin pidä antaa sitä mitä mies haluaa?
99,9 % miehistä valitsee mieluummin perheen kuin anaalipanon. Te 0,1 % ette saa kumpaakaan.
Miehen peräsuoli on luotu penetroitumista varten, ja luonto onkin luonut eturauhasen, jonka stimulointi tuntuu hyvältä. Monet naiset eivät pidä anaaliseksistä, mutta hyvin monet homot kehuvat anaaliseksiä taivaisiin.
Pidän homoseksiä erittäin kiihottavana. Miksei mies voi antaa minun dildottaa itseään? Eihän se siitä falskaa.
Nythän sinä voit sitten ilmoittaa sille "miehellesi" että ilmeiesti sinäkin voit nyt käydä vieraissa kun synnytyksen jälkeen miehen kalu on tuntunut liian pieneltä. Tai jos miehellä ei aina seiso niin sinä saat sitten ilmeisesti käydä vieraissa jne.
Minusta ap:n tapauksessa on pahinta että mies laittaa syyn pettämisestään ap:n piikkiin. Minusta kuulostaa siltä että nyt ap opetetaan siihen että kakkosta pitää antaa tai miehellä on oikeus pettää. Eli mies ajaa väkisin ja pettämällä omaa tahtoaan läpi. Ei kuulosta lainkaan katuvalta mieheltä jos syyttää tilanteesta lähinnä ap:ta.
Minusta nyt ei kannata ennen sukupuolitautien testausta touhuta yhdessä. Ja yhteisen elämään jatkumiseen vaatisin kyllä terapeutilla käyntiä jne. Ja tämäkin vain sillä ehdolla että mies on muuten kunnollinen eli jos muutenkin vähättelee, ei tee osuuttaan perheessä jne niin pakkaisin joko miehen tai omat kamat.
Pettäminen on minusta tosi paha mutta se että laittaa sen toisen osapuolen syyksi ja yrittää hyötyä vielä itse sillä (saada ap:n pakotetuksi antamaan kakkosta) on törkeää. Siksi miettisin kyllä tosissani omaa halukkuutta jatkaa tuollaisen miehen kanssa.
Ei se terapia auta. Miehesi on nyt päässyt riettailun makuun ja satavarmasti jatkaa sitä.
Voi ap, olen todella pahoillani!
Kenenkään ei tarvitse tehdä sellaista mitä ei halua, eikä tuo oikeuta pettämään. Osoittaa sen luokan kunnioituksen puutetta, että ehkä lusikat kannattaa laittaa jakoon.
Aplodit 59:lle Hienosti selitetty!
Mä olen aina ihmetellyt sitä, että miksi vaahdotaan naisten oikeuksista ja määräämisoikeudesta omaan kroppaansa jne jne, mutta miehen pitää mennä naisen tahdon mukaan kuin aivoton ameeba.
Kunnes nainen ilmoittaa ettei kestä enää sitä tahdotonta tohvelia kotona, joka ei uskalla ilman lupaa antaa edes ruokaa jääkaapista lapsille, koska nainen kuitenkin valittaa. Valittaa toki sitten siitä, kun mies ei koskaan anna lapsille ruokaa kysymättä.
Naisten pitää saada aina tehdä niikuin he tahtovat, naiset päättää millaista seksiä harrastetaan ja harrastetaanko lainkaan, naiset päättää lasten määrän, sisustuksen, jnejnejnejne.. Miesten pitäisi vaan hyväksyä kaikki. JEPJEP... Vittu miettikää nyt siskot hyvät vähän...
ilmeisesti mies.
Et tiedä kuinka se sattuu, mutta annappa jonkun kaejun tehdä se sinulle. Taidat nauttia siittä?
kyllä kattelis tollasta idioottia sekuntiakaan enää. Hyi helvetti. En tosin mokomaa valkkaisi alunperinkään.