Tein juuri positiivisen raskaustestin mutta kuukautiskivut ovat järkyttävät
Miten tämä on mahdollista? Testin mukaan olen viikolla 2-3 mutta alaselkään sattuu silti niin kuin olisi menkat alkamassa. Mutta ovat silti myöhässä jo useita päiviä. Onkohan tämä nyt ihan normaalia? Esikoisen kanssa ei näitä kipuja ollut, tai en ainakaan muista tiedostaneeni niitä.
Kommentit (4)
Ne ovat kuulemma kiinnityskipuja tms. Kova menkkamainen kipu, kun raskautta on kestänyt 2-3 viikkoa.
Mulla koko alkuraskaus oli se olo kuin olisi menkat tulossa. Eli joka paikkaan sattui, väsytti ym ym
Ne ovat kuulemma kiinnityskipuja tms. Kova menkkamainen kipu, kun raskautta on kestänyt 2-3 viikkoa.
Vaiheessa ole enää kiinnittymiskipuja, kiinnittymiskivut on silloin kun alkio kiinnittyy, ja ne on tuossa viheessa ollut jo aikoja sitten.
Oletan sis että ap tarkoittaa että on CB:n digitaalisella testannut, ja näyttää raskaaana 2-3vko. Kiinnittyminenhän on silloin tapahtunut jo viikko, pari sitten.
Kohdun kasvukipuja varmaan ennemminkin kyseessä tässä vaiheessa, joillain voi tuntua todella kivuliaalta.
Minulla oli aika voimakkaita kohtukipuja alkuraskaudessa ja se on ihan normaalia