Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka pitävät "kiinteistökuningatar" Kaisasta?

Vierailija
26.10.2012 |

Mielestäni hän on valloittava! Energinen, kaunis hymy, erittäin sopusuhtainen ja kaunis ikäänsä nähden!

Olenko ainoa, joka on häneen kovin ihastunut?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset eivät pidä liian hyvän itsetunnon omaavista ihmisistä, jotka ovat vielä energisiä ja iloisia. Itsekin 40+ daami ;-)

Vierailija
2/8 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hassulta, mutta hän on mulle jonkinlainen "äitiesikuva". Siis olen parikymppinen ja oma äitini on vässykkä, passiivinen, ei pidä itsestä huolehtimisesta/laittautumisesta, "anteeksi olen olemassa"-tyyppi ja tämä Kaisa aika vastakohta hänelle.

Tiedän, että on outoa, mutta elämässäni ei ole oikein itseäni kymmeniä vuosia vanhempia naisia, niin hän on jonkinlainen esimerkki mulle.:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen, energinen ja hyvin kaunis nainen joka vielä pärjää työelämässä.

Vierailija
4/8 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa ohjelmassa hänestä yritettiin antaa ärsyttävä kuva, mutta tässä toisessa hän on varmaan enemmän oma itsensä. Tyylikäs, energinen, kaunis, ja mikä tärkeintä, hyvin ammattitaitoinen ja kunnianhimoinen.

Vierailija
5/8 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatana!

Taas joku Kaisafani/sukulainen postaa näitä juttuja.

Vierailija
6/8 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään, mutta uskon, että monet kauniisti sanottuna vähemmän viehättävät, keskinkertaiseen/vähään tyytyvät, ei niin kunnianhimoiset naiset hän saa kiehumaan raivosta! =)

Vierailija
7/8 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan jaksais olla oikeesti tekemisis, mut telkkarista hauska kattoo sen omakehua.

Vierailija
8/8 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän