Lähtisitkö treffeille tällaisen miehen kanssa? (nettituttuni)
Törmäsin deittisivustolla mieheen, jonka kanssa olen nyt viestitellyt. Nyt hän haluaisi tavata. Minua vain mietityttää, hän vaikuttaa jotenkin oudolta.
Hän on 33v, asuu äitinsä kanssa kaksin ja on työtön, ollut kertomansa mukaan valmistumisestaan lähtien yli 6vuotta.(hänellä on korkea koulutus) Hänellä ei oikein tunnu olevan kavereita ja tuntuu viettävän lähes kaiken ajan tietokoneella. Hän vaikuttaa muuten kyllä mukavalta, mutta hälytyskelloni soivat jostain syystä.
Mitä mieltä te olette?
Kommentit (16)
Jos hälytyskello soi, se soi yleensä hyvästä syystä.
Naisella on tietynlainen kuudes aisti, sehän ei petä. Jättäisin treffailematta.
taitava kirjoittamaan? Viljelee sarkastista läppää ja vaikuttaa huumorintajuiselta? Saatan tietää tyypin. Oletko nähnyt kuvan? Tumma, luonnonkihara tukka?
mutta tapaisin vain julkisella paikalla, kuten tietysti minkä tahansa nettitutun.
Voihan noihin asioihin olla järkevät syytkin, tai sitten on jotenkin laiska, saamaton tai masentunut.
Naisella on tietynlainen kuudes aisti, sehän ei petä. Jättäisin treffailematta.
Ja usein ne naiset jotka uskovat sokeasti kuudenteen aistiinsa, uskovat myös horoskooppeihin ja ties mihin hevonkuusen kristallihuuhaarahatpoisbimboiltaterapioihin ja kummituksiinkin, epäilemättä.
taitava kirjoittamaan? Viljelee sarkastista läppää ja vaikuttaa huumorintajuiselta? Saatan tietää tyypin. Oletko nähnyt kuvan? Tumma, luonnonkihara tukka?
Ohis, jolla tuntuu liippaavaan kovin lähelle. Tosin mies ei asunut äitinsä luona, vain "asui" äitinsä kanssa ja työttömänä lyhyemmän aikaa (n.2v)
minulle 33v miehen asuminen äidin helmoissa olisi jo alkuun ehti liikaa! Tosin enpä innostuisi nuoresta pitkäaikaistyöttömästäkään... ja ampukaa kommentti minun puolestani, mutta lapseni voin elättää, miestä en läpi elämän. Kuusi vuotta työttömänä on niin pitkä aika, että ei voi yritystä ja tahtotilaa työllistyä liikaa olla. Joskus pitää nöyrtyä ottamaan se työ, minkä saa ja näyttää taitonsa ja sitä kautta saada se, mitä haluaa:)
Naisella on tietynlainen kuudes aisti, sehän ei petä. Jättäisin treffailematta.Ja usein ne naiset jotka uskovat sokeasti kuudenteen aistiinsa, uskovat myös horoskooppeihin ja ties mihin hevonkuusen kristallihuuhaarahatpoisbimboiltaterapioihin ja kummituksiinkin, epäilemättä.
Eli siihen, että jollain tasolla tiedostamme huomioitamme, jotka eivät ole päässeet täysin tajuntaamme. Niistä syntyy epämääräinen tunne "kuudes aisti", eli asioita, jotka tiedämme, vaikkemme tajua, mistä tieto on syntynyt.
Av-mamma, joka ei usko horoskooppeihin, kummituksiin eikä ufoihin.
Ohis, jolla tuntuu liippaavaan kovin lähelle. Tosin mies ei asunut äitinsä luona, vain "asui" äitinsä kanssa ja työttömänä lyhyemmän aikaa (n.2v)
Ei pk-seutu, muualta. Hyvin hoikka.
Ohis, jolla tuntuu liippaavaan kovin lähelle. Tosin mies ei asunut äitinsä luona, vain "asui" äitinsä kanssa ja työttömänä lyhyemmän aikaa (n.2v)Ei pk-seutu, muualta. Hyvin hoikka.
Ei ollut sitten minun nettituttuni.
Kuten masennusta. Mutta sehän ei välttämättä ole huono piirre ihmisessä, vaan voi kertoa herkkyydestä ja fiksuudestakin.
Luulen, että vastassa voi olla myös todella hiljainen ja ujo tyyppi, vaikka osaisi kirjoittakin.
Että on vaan heikot sosiaaliset taidot ja on syrjäänvetäytyvä. Oikealla tavalla kannustamalla siitä voi saada jotain aikaan, mutta ei olis mun tyyppiä.
Ei ole, on aika huono kirjoittaja. Eikä oikein huumoriakaan irtoa. Ja joku toinen täällä kyseli, onko pk-seudulta, niin ei ole, maalaiskylästä. Ja sitä mietin, että jotain outoa hänessä on, kun on kertonut, ettei viihdy oikein ihmisten kanssa ja ettei ole kavereita, tyyppi ei ole FB:ssäkään, eikä Googlella löydy hänestä mitään. Aina kun kysyn, miten päivä on mennyt/mitä hän on tehnyt? Vastaus on, ei kummempaa tai muut vastaavaa. Ja kerran suoraan kysyin, käykö hän usein kodin ulkopuolella, vastaus oli, että kyllähän hän joskus kirjastossa. Lähinnä noista tulee outo olo.
Kuvan olen nähnyt ja näyttää aika perus-vässykkä-nörtiltä. Kalpea ja hintelä hän on.
ap
Mutta itse en tapailisi tuollaista miestä, ei vain sytytä millään tavalla. Kaveri voisin olla.
Ei ole, on aika huono kirjoittaja. Eikä oikein huumoriakaan irtoa. Ja joku toinen täällä kyseli, onko pk-seudulta, niin ei ole, maalaiskylästä. Ja sitä mietin, että jotain outoa hänessä on, kun on kertonut, ettei viihdy oikein ihmisten kanssa ja ettei ole kavereita, tyyppi ei ole FB:ssäkään, eikä Googlella löydy hänestä mitään. Aina kun kysyn, miten päivä on mennyt/mitä hän on tehnyt? Vastaus on, ei kummempaa tai muut vastaavaa. Ja kerran suoraan kysyin, käykö hän usein kodin ulkopuolella, vastaus oli, että kyllähän hän joskus kirjastossa. Lähinnä noista tulee outo olo.
Kuvan olen nähnyt ja näyttää aika perus-vässykkä-nörtiltä. Kalpea ja hintelä hän on.
ap
Nostat miehessä esille pitkän liudan huonoja asioita, mutta et mitään hyvää edes sivulauseeksi. Mihin olet kiinnostunut miehessä?
Renttuja niin elä edes kiusaa kilttiämiestä, josta tulisi hyvä mies jollekin joka osaa arvostaa kiltteytä
Aviomiesaineista, äiti on näyttänyt naisen mallia, eikä kusipäisiä kavereitakaan, tuskin juopotteleekaan.
Parasta a-ryhmää sanon minä!