Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska voi sanoa rakastavansa?!

Vierailija
26.10.2012 |

Mies ystäväni sanoi tänään sen minulle ja olen onnesta sekaisin. Mutta olemme seurustelleet vasta 5kk.. Voiko silloin jo tietää rakastavansa toista? Hän sanoi tietävänsä että rakastaa minua. Olemme 32 vuotiaita joten mistään teinimeiningistä ei ole kyse.

Mies vähän loukkaantui kun menin hiljaiseksi ja entiennyt voiko niin jo sanoa ja toisaalta minusta tuntuu että minäkin rakastan häntä :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kukaan voi kysyä jotain tällaista?

Vierailija
2/5 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tollainen rakastumis- vaihe on ohi.

Kun ollaan oltu vähintäänkin 15 v yhdessä, mieluiten 20 v. Kun tiedetään huonotkin puolet, ja siedetään toista niistä huolimatta. Osataan antaa toiselle tilaa, ottaa etäisyyttä ja olla oma itsensä. Kun osataan kohdata yhdessä pahojakin asioita ja olla toisen tukena.

Rakastetaan kaikesta huolimatta.

Sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

virallista aikaa.

Vierailija
4/5 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tollainen rakastumis- vaihe on ohi.

Kun ollaan oltu vähintäänkin 15 v yhdessä, mieluiten 20 v. Kun tiedetään huonotkin puolet, ja siedetään toista niistä huolimatta. Osataan antaa toiselle tilaa, ottaa etäisyyttä ja olla oma itsensä. Kun osataan kohdata yhdessä pahojakin asioita ja olla toisen tukena.

Rakastetaan kaikesta huolimatta.

Sitten.

Olet oikeessa :) mutta kuhan mietin :) sori niille jotka nyt närkästy :P

Vierailija
5/5 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus on niin tapahtunut että toinen on het vetäny jalat alta..

eli toisin sanoen kolahtanu täysillä..jotku on taas semmosia suhteita,jotka tietää het alusa,että ihan kiva tapaus,mut jokin puuttuu..

itse oottelen semmosta et joka vetää jalat alta.mulle ei riitä enää "ihan kiva" tapaus..

olen ollutkin noin 2,5 yksin,ja oottelen.

viimeks oli et joka veti heti jalat alta,mut se loppui kun palasi exän kans yhteen,kun oltiin puoli vuotta oltu yhessä.Ex akka sai vihiä että seurustellaan.

nyt olen juuri ja juuri siitä päässyt eroon,siitä ihanasta rakkauden tunteesta...rakastan kai kuitenkin vielä sitä miestä...soittelee säännöllisesti vieläkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän