Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: mistä miehesi hermostuu?

Vierailija
26.10.2012 |

Otsikon mukaisesti, mikä asia/asiat saavat miehesi hermostumaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutaa sit mulle oonko mä vienyt sen.

Joo ärsyttävää. Noloilee sit kun tajuu, et on ite laittanut sen jonkun jonnekkin.

Vierailija
2/6 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-jos lapsi hölisee kun se maksaa laskuja

-kaikki sukujuhlat ja niihin valmistautuminen etenkin

-paperihommat,esim veroilmoitus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tässä muutamia

*jos sanon hänelle, että vietkö roskiksen. Mitään ei tapahdu ja toistan ja kolmannella kerralla jo hieman tiukemmin ja kovemmalla äänellä, että voitko viedä nyt sen roskiksen. (hän siis ei koko aikana vastaa mitään ja saattaa mennä 10minuuttia ennen kun toimii) Niin sitten mies hermostuu kun minä käskytän :D

*jos lapset meluaa

*jos nostan ääntäni lapsille

*jos kiroilen

Vierailija
4/6 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ärsyttävää. Noloilee sit kun tajuu, et on ite laittanut sen jonkun jonnekkin.

Enkä oikeesti voi sille mitään. Kun hermostun hävinneestä tavarasta niin alan heti syyttämään miestäni tai jotakuta muuta. Se tulee jotenkin väkisin siinä hermostuneena ulos suusta se syyttely, vaikka en oikeasti edes ole sitä mieltä. Ja kyllä muakin sit aina hävettää kauheesti jälkikäteen :(

Koita ymmärtää miestäsi, ite en ainakaan voi sille mitään. Jotenkin vaan kun sisällä kuumenee, niin päästän suusta sammakoita.

t.nainen

Vierailija
5/6 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyt tai siis "syyt" esim.

*toin kaupasta väärää ruokaa

*aamulla pitää mennä töihin

*lapsi tunkee syliin väärällä hetkellä

Hohhoijaa, minä sitten kärttyän miehen kärttyämistä. On meilläkin avioliitto.

Vierailija
6/6 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä oikeesti voi sille mitään. Kun hermostun hävinneestä tavarasta niin alan heti syyttämään miestäni tai jotakuta muuta. Se tulee jotenkin väkisin siinä hermostuneena ulos suusta se syyttely, vaikka en oikeasti edes ole sitä mieltä. Ja kyllä muakin sit aina hävettää kauheesti jälkikäteen :(

Koita ymmärtää miestäsi, ite en ainakaan voi sille mitään. Jotenkin vaan kun sisällä kuumenee, niin päästän suusta sammakoita.

t.nainen

Ja hävettää itseänikin lapsellinen käytökseni! Nykyään osaan jo vitsailla asiasta... Mutta silti olen ihan hiilenä jos tavara ei ala löytyä ja pakotan koko perheen etsimään avaimiani/puhelinta/lompakkoa/käsilaukkua/lempihousujani jne kiireessä... Oih.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi