Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sovimme kaverin kanssa tipattomasta vuodesta ja nyt kaduttaa!!

Vierailija
26.10.2012 |

Esko Eerikäisen innoittamana aloitimme kolme viikkoa sitten tipattoman vuoden. Nyt pe huomaan kuitenkin koko ajan haaveilevani bilestä, sekoilusta kavereiden kanssa jne.. Mikä avuksi??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko Eerikäisen innoittamana

Vierailija
2/6 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat 16-vuotiaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat 16-vuotiaalta.

Ai siis hä? Mä olen aikuinen!! Ja halusin tsemppausta. Miksi kohtelet minua, kuin jotain teiniä? AP

Vierailija
4/6 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go and zegoile! Sopimukset on tehty rikottaviksi. Muista lähettää sille selvin päin kärvistelevälle kaverille yöstä kuvaviestejä joissa suutelet Esko Eerikäistä ja kreisibailaat.

Vierailija
5/6 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kolmessa tipattomassa viikossa jo kierit tuskissas ja haaveilet kauheasti "kavereiden kanssa sekoilun" perään.

ite olen vielä 21v ja en tos ajassa ehdi viel ees kaipaamaan baariin tai ajattelee asiaa - se joka viikko baariin -vaihe kun yleensä menee aika nopee ihmisillä ohi täysikästyttyä.

ymmärtäisin fiiliksesi jos oisit ollu tipattomalla sen jonku 6 kk vänhintää. sekoilu kaverien kanssa viittaa kylt osissaan siihen et oot teini.

bilettää voi sitten ilman viinaakin eli siitä vaan baariin, mut pitäydyt alkottomissa juomissa ;) ei oo nii vaikeeta.

Vierailija
6/6 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go and zegoile! Sopimukset on tehty rikottaviksi. Muista lähettää sille selvin päin kärvistelevälle kaverille yöstä kuvaviestejä joissa suutelet Esko Eerikäistä ja kreisibailaat.

Hih. Joo. Toivottavasti Esko on baanalla. Hih. Mä lähden ostaan sidukkaa... AP