Nytkö hajoaa mieli?
Aina fantasioisani minä olen se naista paneva uros. Internetin testeissä minulla on miespuoliset aivot. Nimettömäni on pidempi kuin etusormi.
Tänä aamuna sain päähäni, että olin edellisessä elämässä mies. En pääse ajatuksesta eroon. Nyt ymmärrän miksi silloin joskus rakastuin biseksuaaliin mieheen. Miksi aina ihailen miehiä. Miksi en syty aviomiehestäni.
Nyt kiukutaa ja ahdistaa, muta en tiedä mikä.
Olenko aivan piipaa kamaa?
Kommentit (27)
Tämä on nyt täysin mutulla heitettyä juttua (enhän tunne sua ollenkaan) mutta veikkaan, että ajattelet äitiäsi noin, koska tilanne on niin outo ja uusi, että siitä voi olla vaikea alkuun kenellekään puhua, ja siksi ajatteletkin äitiäsi, joka kenties on sinut aina hyväksynyt... Tavallaan toivoisit että hän olisi täällä.
Nyt alkoi itkettämään. Olet niin oikeassa tuossa äitiasiassa. Kiitos tuhannesti. Taidat olla ihana ihminen.
Huh, onneksi sattumalta olen nyt yksin kotona, saattaisi perhe ihmetellä miki itken vauvapalstalla..
ap
Tunnetko, että miehesi on sellainen, jonka kanssa voisit näistä asioista puhua? Onko mahdollista, että hän voisi ymmärtää?
Kenties kannattaa nyt ensi alkuun selvitellä itselleen näitä asioita, mutta jos avioliittonne on läheinen, niin onhan se melko todennäköistä, että jossain vaiheessa asia tulee eteen hänenkin kanssaan tavalla tai toisella...
Halaus vielä!
T: se perheenäiti edelleen :)
Tunnetko, että miehesi on sellainen, jonka kanssa voisit näistä asioista puhua? Onko mahdollista, että hän voisi ymmärtää?
Kenties kannattaa nyt ensi alkuun selvitellä itselleen näitä asioita, mutta jos avioliittonne on läheinen, niin onhan se melko todennäköistä, että jossain vaiheessa asia tulee eteen hänenkin kanssaan tavalla tai toisella...
Halaus vielä!
Halaus vielä!
Pitää itse tosiaan sulatella. En kyllä oikein uskalla edes ajatella mitä tästä eteenpäin.
aika erikoista että olet havahtunut tuohon asiaan vasta nyt, vaikka selvästi olet aina ollut mies henkisesti. Miksi olet päätynyt tukahduttamaan ja salaamaan noin ilmiselvän asian?
Minulla on eräs tuttu, joka ryhtyi sukupuolen korjaukseen heti parikymppisenä, asiassa kun ei ollut mitään epäselvää. Nykyään hän on kolmekymppinen hetero mies, joka ei ole kyllä nainen koskaan varsinaisesti ollutkaan.
Sinulla on vaikea tie kuljettavanasi, mutta et ole ainoa. on muitakin jotka myöntävät totuuden vasta myöhään aikuisiällä. esim. marja-sisko aalto.
Internetin testeissä minulla on miespuoliset aivot. Nimettömäni on pidempi kuin etusormi.
Olenko aivan piipaa kamaa?
Vähän höhlä tai helpostihöynäytettävä olet vähintään. Älä usko mitään nettitestejä jotka testaavat oletko aivoiltasi (ajatustavoiltasi) mies vai nainen! Ha! Haha! Hahaha! Ja mitä helvetin tekemistä nimettömän pituudella on minkään kanssa!
Sinä olet juuri tasan sitä mitä tunnet olevasi. Tutkaile tuntojasi. Määrittele ja erottele. Tunteesi voivat olla yksi monimutkainen cocktail mutta maistamalla mitä tahansa ruokaa tai juomaa voi tunnistaa ainesosat. Tuo oli siis vertauskuva.
Haluaisitko panna oikein lanteiden voimalla, vyötäröllekiinnitettävän dildon kera, jotain naista, katsoa miten hän vaikeroi nautinnosta?
Olen fyysiesti nainen, äiti, aviossa miehen kanssa.
Vetoa olen tuntenut esiteinistä alkaen miehiin, tosin, olen aina _samaistunut_ miehiin. Teini-iän pukeuduin miesten vaatteisiin, leikkasin lyhyet hiukset jne.
Suurinta intohimoa elämässäni tunsin erääseen poikaa, joka kutsui itseään naisen nimellä (minun kutsumanimeni oli tuohon aikaan miehen nimi), hän tunnusti minulle haaveilevansa miehistä, minä jopa muhinoin tämän pojan tyttöpuolisen kaverin kanssa (koska halusin OLLA se poika). Seksi tuon pojan kanssa oli kiihkeää, enkä koskaan ole päässyt vastaavaan. Suhde päättyi nopeasti koska se oli vain ihan liikaa kaikille osapuolille.
Olen mieheni kanssa naimisissa ja meillä on lapsia. En ole koskaan tuntenut suurta intohimoa miestäni kohtaan. Saan orgasmin yhdynnässä, koskaan en rakastellessamme ajattele miestäni, vaan..noh. Kuvitelmissani olen aina mies. Ihan aina. Suuri vahva mies. Alistan naisia. Rakastan panna suuriperseisiä naisia (kuvitelmissani).
Ja tänä aamun sain päähäni että olen joskus ollut mies.
Mutta siis en olekaan hullu, vaan joku trans-ihminen? Vai?
ap