Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tupakointi jo niin harvinaista että sitä voi pitää outona tapana?

Vierailija
26.10.2012 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo tapa se ainakin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistoissa opiskelevat eivät kauhesti tupakoi, ehkä bileissä kylläkin.

Vierailija
4/11 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveripiirissä (30-40v) ei kukaan polta. Yksi 30v poltti mutta sekin lopetti kun tuli raskaaksi. Tää kaveripiiri sisältää omat ja miehen sisarukset puolisoineen, vanhemmat ja parikymmentä kaveria.

Vierailija
5/11 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun melestä outo tapa on vaikkapa masturboida nettikameran välityksellä ventovieraiden nähden. (Luin eilen täntyyppisen aloituksen täältä.)

Outoa on myös ajaa muutaman sadan metrin välimatkat autolla, jos ei ole liikuntarajotteinen tai sairas.

Outoa on, että fillaristit eivät kilauta kelloa vaan ajautuvat mielummin ikäviin läheltä piti-tilanteisiin jalankulkijoiden kanssa.

Vierailija
6/11 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes prisman ovella ei kukaan enää polta.

Vierailija
7/11 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen joka toinen vastaantulija, joista siis suurin osa on nuoria naisia tai miehiä, vetää röökiä :/

Vierailija
8/11 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi. Me tupakoijat röökataan rauhassa, ei se muille kuulu.

Vierailija
9/11 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuulu ollenkaan. Mutta haisee. Ihan helvetin pahalle! Teillä kun on tuo hajuaisti turtunut, niin ette itse tajuakaan miltä löyhkäätte.

Vierailija
10/11 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin nauranut kaksin kerroin! Toinen mitä pelkään että jos joudun mopoautokolaripaikalle niin varmaan en pysty lopettamaan nauramista! Varmaan menee kuset housuun. Minulle on oikeasti käynyt niin että ihminen joutui onnettomuuteen ja olisi voinut käydä tosi pahastikin. Minä en pystynyt lopettamaan nauramista ja yritin pyydellä anteeksi kun oli niin koominen tilanne.

Vierailija
11/11 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ystäväpiirissä ja tutuissa ainakin. Kukaan lähipiirissämme ei polta. Onneksi. Vielä viitisen vuotta sitten poltti aika monikin.

Sekin on, kun missään ei saa enää polttaa, niin niitä polttajia ei enää oikeen näe missään. Sitten jos joku jossain tupakoi, niin se haju pistää nenään todella räikeesti.

Ällöttävä tapa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän