Tunnistavatko lesbot toisensa vai lähestyvätkö säännöllisesti vahingossa heteroja?
Kommentit (11)
minä ainakaan tunnista naisiin päin olevia naisia ainakaan millään varmuudella. :( En siis koskaan ole ollut naisten kanssa kun aina on löytynyt sopivia miehiä paljon enemmän. Olen lähestynyt heteronaisia erehdyksessä jonkin verran, eikä ne kohtaamiset ole yleensä menneet kauhean hyvin. Kerran yksi keski-ikäinen nainen lähestyi mua, mutta sekin taisi olla oikeasti hetero... Toivottomalta varmaan tuntuisi, jos olisin täysi lesbo.
Tietenkin on sellaisia, joista varmemmin voisi veikata, mutta nykypäivänä ei voi olla satavarma..
Kaveri näyttää stereotyyppiseltä rekkalesbolta ja häntä on pari kertaa nainen lähestynyt sillä mielellä.. Kaverini vain on 8. vuotta naimisissa ja hetero.
ja muutaman kerran päässyt hienovaraisen lähestymisen kohteeksi. Oikeastaan on vähän jäänyt harmittamaan että olen perusteiltani niin umpihetero.
Se homous ja lesbous tarkoittaa, että kaikki jotka eivät viehätä, ovat automaattisesti inhokkeja. Aivan kuin heteroilla. Jos joku iäkäs limainen vanhus ei kiinnosta, inhoamme häntä.
Niillä on sellainen lesbokäsimerkki ja lesbotunnussana. Nämä kerrotaan vain lesboille, salaisissa kokoontumisissa joihin pääsevät vain lesbot.
repesin ihan täysin. :D
naiset lähestyivät kohtalaisen usein baarissa silloin, kun hänellä oli lyhyet hiukset vähän aikaa. Itseäni on vain kerran nainen koittanut iskeä, kun olin suht. alternativen näköisellä kaveriporukalla tanssilattialla. Eli luulen, että tietynlainen habitus yleensä auttaa tunnistamaan ja varmaan elekieli, mutta eihän tuollaisesta oikeasti voi sanoa.
taitaa se sateenkaaripaita olla se paljastava tekijä
tekee kyllä selväksi, että onko toinen kiinnostunut naisista vaiko ei. Ja on siitä kätevä, että jos ei, niin sitten vaan ilta jatkuu ja suuntaa huomioon muualle, kenenkään ei tarvitse vaivautua sen enempää.
Mua harmittaa kun toiset tytöt ei lainkaan näytä siltä että voisivat olla kiinnostuneita... Lukiossa oli yksi tyttö johon olin totaalisen lääpälläni enkä kolmen vuoden aikana tehnyt mitään koska hän oli niiiiin selvän heteron oloinen. (Heteron oloinen: pitkä ja vaalea tukka, meikkiä, toisinaan hame - mahdollisimman kaukana rekkalesbostereotypiasta)
Vuosia myöhemmin tämä tyttö tulee vastaan homobaarissa! Mikään tutka ei vilkuttanut vaikka tämä tyttö kyllä kertoi olleensa tietoinen mieliteoistaan jo lukiossa.
Niillä on sellainen lesbokäsimerkki ja lesbotunnussana. Nämä kerrotaan vain lesboille, salaisissa kokoontumisissa joihin pääsevät vain lesbot.