Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut koskaan pahiksen kanssa sängyssä? Kannattiko?

Vierailija
26.10.2012 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/11 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattanut vaikka oli "isoin" mitä olen livenä nähnyt/saanut...oli minulle liian iso... ehkä nyt 2 lapsen jälkeen sopisi paremmin ;)

mutta EI!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naitiin pari vuotta päivittäin ja vaikka suhde oli muuten surkea, niin seksi oli tosi hyvää.

Vierailija
4/11 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut.

Vierailija
5/11 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiiä mikä on "pahis" tässä yhteydessä, mutta yks käytti huumeita, biletti monta kertaa viikossa ja oli naistenmiehen maineessa.

Oli pienimunainen pettymys :(

Vierailija
6/11 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on tullut pirun kanssa pelehdittyä (päääsiäisenä yleensä) ja viime viikon tiistaina oli kiivas sessio yhden kolmoismurhaajan kanssa. Ei minulla mitään pahaa sanottavaa ole kummastakaan.

Vierailija
7/11 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on tullut pirun kanssa pelehdittyä (päääsiäisenä yleensä) ja viime viikon tiistaina oli kiivas sessio yhden kolmoismurhaajan kanssa. Ei minulla mitään pahaa sanottavaa ole kummastakaan.

Vierailija
8/11 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pahis oli kyllä suloisin rakastaja ikinä =D

Todellakin kannatti...

Vierailija
9/11 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/11 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin, kännäsin, lintsasin koulusta, näpistelin kaupoista, karkailin kotoa. Ei mulla silti ole rikosrekisteriä, enkä ole ikinä ollut putkassakaan. Tosin, jos olisin nuori nykyaikana ja tuollainen niin mustahan olisi tehty jo kymmeniä ls- ilmoituksia. Koulunkin puolesta ja siksikin, kun jäätiin kiinni vähän väliä julkisesta ryypiskelystä alaikäisinä.

Poliisi vaan kaatoi viinat pois ja käski lähteä kotiin. Edes vanhemmille ei ilmoitettu.

Vierailija
11/11 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kerran oli kiihkeä suhde naimisissa olevaan mieheen joka oli istunut vankilassa taposta. Mutta helkkarin hauskaa oli, vieläkin hymyilyttää koko juttu