Oletko ollut koskaan pahiksen kanssa sängyssä? Kannattiko?
Kommentit (11)
Ei kannattanut vaikka oli "isoin" mitä olen livenä nähnyt/saanut...oli minulle liian iso... ehkä nyt 2 lapsen jälkeen sopisi paremmin ;)
mutta EI!
Naitiin pari vuotta päivittäin ja vaikka suhde oli muuten surkea, niin seksi oli tosi hyvää.
en tiiä mikä on "pahis" tässä yhteydessä, mutta yks käytti huumeita, biletti monta kertaa viikossa ja oli naistenmiehen maineessa.
Oli pienimunainen pettymys :(
Pari kertaa on tullut pirun kanssa pelehdittyä (päääsiäisenä yleensä) ja viime viikon tiistaina oli kiivas sessio yhden kolmoismurhaajan kanssa. Ei minulla mitään pahaa sanottavaa ole kummastakaan.
Pari kertaa on tullut pirun kanssa pelehdittyä (päääsiäisenä yleensä) ja viime viikon tiistaina oli kiivas sessio yhden kolmoismurhaajan kanssa. Ei minulla mitään pahaa sanottavaa ole kummastakaan.
Mun pahis oli kyllä suloisin rakastaja ikinä =D
Todellakin kannatti...
Poltin, kännäsin, lintsasin koulusta, näpistelin kaupoista, karkailin kotoa. Ei mulla silti ole rikosrekisteriä, enkä ole ikinä ollut putkassakaan. Tosin, jos olisin nuori nykyaikana ja tuollainen niin mustahan olisi tehty jo kymmeniä ls- ilmoituksia. Koulunkin puolesta ja siksikin, kun jäätiin kiinni vähän väliä julkisesta ryypiskelystä alaikäisinä.
Poliisi vaan kaatoi viinat pois ja käski lähteä kotiin. Edes vanhemmille ei ilmoitettu.
mutta kerran oli kiihkeä suhde naimisissa olevaan mieheen joka oli istunut vankilassa taposta. Mutta helkkarin hauskaa oli, vieläkin hymyilyttää koko juttu