Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nukutte puolisosi kanssa?

Vierailija
26.10.2012 |

Lähekkäin, melkein solmussa kyhnäten vai varoen hipaisemastakaan toista? Jotain siltä väliltä? Miksi? Oletko tyytyväinen?

Uudessa (nelisen vuotta nuoressa) suhteessani ehkä kaikkein parasta on nukkuminen. No ei nyt sentään, mutta se on silti ihan huippua. En olisi aiemmin uskonut miten kiva on kyhnätä ihan lähekkäin toisen kanssa mutta nykyisin en saa siitä tarpeekseni :). Nukumme solmussa ainakin alkuyön, monesti heräämme solmusta myös aamulla ja se on ihanaa!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä olen erittäin huonouninen ja pahan unettomuuskierteen sairastanut, ja puolisoni kuorsaa ja KOVAA. minusta olisi ihana nukkua vierekkäin, mutta en voi, siinä menee terveys ja mielenterveys kun 5min välein herää kuorsaukseen.

Kaikki keinot kokeiltiin, jopa nieluun tehtävä kuorsausleikkaus, ei auttanut.

Kuorsaava puoliso on järkyttävä asia: (

Vierailija
2/15 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä olen erittäin huonouninen ja pahan unettomuuskierteen sairastanut, ja puolisoni kuorsaa ja KOVAA. minusta olisi ihana nukkua vierekkäin, mutta en voi, siinä menee terveys ja mielenterveys kun 5min välein herää kuorsaukseen.

Tuo kuorsausleikkaus on vaarallinen eikä auta KETÄÄN, en ymmärrä, miksi lääkärit niitä suosittaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta leveä sänky ja omat peitot. Olen herkkäuninen ja herään jos on sama peitto ja mies kääntää kylkeä ja peitto heilahtaa. Missään nimessä ei saa koskettaa toista, mielellään en ole edes kääntyneenä kyljelleni niin, että miehen hengitys koskettaa minua.

Illalla ja aamulla köllitään kyllä saman peiton alla ja solmussa, mutta ei yöllä.

Vierailija
4/15 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukun oikein hyvin leveässä vuoteessamme pehmeiden tyynyjen ja peitteiden seassa, mies kuorsaa selällään sohvalla ja herää aamulla niska jäykkänä (vähintään!). Pari ekaa aviovuotta nukuttiin lusikassa tai minä pää hänen rinnallaan, mutta nyt on yhteiseloa jo viisi vuotta takana ja liian hapokasta. Tykkään!

Vierailija
5/15 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta "omalla puolella" ja eri peitot joihin saa kääriytyä miten haluaa.

Haluan nukkua rauhassa...joku "lusikka" nukkuminen olisi kauhistus ;)

Vierailija
6/15 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman peiton alla. On niin ihanaa tuntea toisen ihon kosketus ja läheisyys.

Näin on ollut aina. Koko suhteemme aikana.

Yhdessä olemme olleet 17v.

Vierailija
7/15 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/15 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on tutkittu apneakin, ei oo sitä vaan johtuu jotenkin leuan asennosta. Välillä kokeiltiin kallista purukiskoa, ei quttanut, eikä suihkeet, teipit, nenälaastarit tai niskatyynytkään auta.

Kuorsaava ukko on todella rasittava, tekis mieli vaihtaa hiljaiseen malliin.

Vierailija
9/15 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että mies oli selällään ja minä hänen kainalossaan pää olkapään päällä, kädet ympärillä. Tai käsi kädessä.

Nykysin käymme nukkumaan niin, että olemme sylikkäin siihen asti, että uni alkaa tulla silmään. Pussaamme hyvät yöt ja käännymme sitten selät vastakkain ja ihan viimeisenä "hyvänyön kuittina" on pieni silitys tai käden kosketus käteen.

9v yhdessä

Vierailija
10/15 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin pystytään nukkumaan samassa sängyssä, sillä puolisko ei syvässä unessa kuorsaa. Matkoilla käytän joskus korvatulppia.

Kuorsaus on ihan sietämätön vitsaus, mutta nykyään homma kontrollissa ja mulla unet kunnossa. Toista oli silloin kun lapset olivat pieniä, eikä perkeleen ukko edes uskonut että kuorsauksella tuhosi ne vähätkin unet joita olisin muuten saanut.

Mies myös ollut nieluleikkauksessa, vähensi ja vaimensi kyllä kuorsausta jonkin verran.

Vierailija
11/15 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omissa huoneissamme.

Vierailija
12/15 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri huoneissa. Myös kuorsauksen takia. Se on niin järkyttävää se kuorsaus.

Vierailija
13/15 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukumme samassa sängyssä, omilla puolillamme ja omien peittojemme alla. Nukkuisin mielelläni kiinni miehessä, mutta hänen lihaksensa rupeavat sätkimään kamalasti heti jos menen häneen kiinni :( Nukumme siis erillään, joudun yleensä muutaman kerran tökkäämään miestä yöllä että kääntyy kyljelleen ja lopettaa kuorsaamasta.

Vierailija
14/15 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samassa kerrostalossa. Meistä MINÄ olen se, joka kuorsaa kuin höyryjyrä ! Aamut sujuvat ripeämmin, kun kummallakin on ikioma kylppäri ja keittiö, mistä singahtaa töihin. Upeasti on mennyt yli 26 vuotta!

Vierailija
15/15 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiukasti omilla puolillamme. Mulla korvatulpat, tosin ei miehen kuorsauksen takia (pelkästään). Iso, yhteinen peitto. Jos vieressä saman peiton alla nukkuu joku lapsista, heräilen läpi yön. Mies on niin rauhallinen nukkuja, ettten herää. Mutta ei hipaisuakaan koko yön aikana!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi