Seurasitko Dallasia sillon 80-luvun alussa vai olitko syntynytkään?
Kommentit (27)
äitini kanssa katsoin ala-asteikäisenä.
Olin vähän yli 10. Se oli eka ohjelma, jota katsoin niin myöhään ja vielä yksin.
olisin halunnut katsoa, mutta vanhemmat eivät antaneet. Oli juhlallista, kun tulin tarpeeksi vanhaksi, että sain luvan katsoa. Tosin, harvoin jakosoin valvoa...
mutta olin sen verran pieni, että en yksin katsonut aikuisten sarjoja, taisi äiti olla katsomassa myös.
sisarukseni ja äiti katsoi. eli dallas uudet jaksot ihan utopiaa.
vm82
kiistelyjen jälkeen kun olin 10v. Välillä nukahdin mainoskatkojen aikaan ja sitten vanhemmat herätti kun jakso päättyi.
mutta en aio katsoa nyt uusia jaksoja.
Olen synt 60-luvulla.
enkä seurannut erityisen aktiivisesti. Silloin tällöin ehkä, jos olin mutsin luonna kylässä. Eniten kiinnitin huomiota JR:n junttimaisuuteen ja Sue Ellenin juopotteluun.
enkä ole varmaan eläessäni katsonut Dallasia mistään :D
Oon syntynyt -80 ja muistan katsoneeni..
faija oli. Sen mielestä sellaista paskaa ei tarvitse katsoa. Silloin kotona oli vain yksi tv. Sitten kun sain pienen matka tv:n pystyin katsomaan. Hauska huomata, että joillakin oli myös kieltoja katsoa sitä. vm. -68
Olen syntynyt v. 60. Uusia jaksoja tuskin katson.
Tosin, harvoin jakosoin valvoa...
Dallas oli jotain mitä muu perhe seurasi säännöllisesti, mulla ei vaan silmät pysyneet auki niin myöhään.
Itse katsoin alkuillasta Onnenpäiviä ja Bonanzaa.
myöskin vuosimallia -71
en saanut valvoa niin myöhään...KAIKKI KAVERIT SAIVAT KATSOA
vm 67, mutta jossain vaiheessa aloin seurata, sitähän tuli vaikka kuinka monta vuotta.
Katsoin salaa kaverilla nauhalta..