Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulevaisuuden haaveeni ovat pinnallisia

Vierailija
26.10.2012 |

Olenkohan pipipää kun ainoat haaveeni ovat ulkonäkööni liittyviä parannuksia? Toinen haave on päästä rikkaisiin naimisiin, sillä mun aivoilla ei itse rikastuta.

T. Nella 22v

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan ihan normaali suomalainen nainen.

Olet ottanut tehtäväksesi maailmassa näyttää hyvältä ja miellyttää (rikkaita) miehiä. Jos tämä tuo sinulle onnea niin sitten se tuo, ei siinä mitkään feministien palopuheet paljon auta.

Sinunlaisiasi naisia on paljon ja me miehet tiedämme sen. Siksi monet meistä ovat sellaisia kuin ovat: ylimaskuliinisia rahalla pröystäylijöitä. Sillähän nimittäin naisia saa.

Vierailija
2/6 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, monella on älyn lisäksi myös ulkonäköä. vai onko tämä mahdoton yhtälö mielestäsi?

tunnen itsekin monia sellaisia ihmisiä. Itse vaan en valitettavasti lukeudu niihin vaan pitää pärjätä pelkällä älyllä ;)

t. 3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinähän sun elämää elät, ei kukaan muu.

mäkin olen aina ollut tietoinen habituksestani eikä se iän karttuessa muutu miksikään.

onneks mulla on itsellä erittäin hyvin palkattu työ, miehellä myös.

jostainhan niiden rikkaidenkin miesten on se vaimo löydettävä.

Vierailija
4/6 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan tuollainen on hyvinkin luonnollista, onhan ihminen kuitenkin eläin jolla on tarve selvitä elämässä ja lisääntyä. Ne ovat ihmiselläKIN perustarpeita, vaikka ihmisellä voi olla muita syvällisempiäkin juttuja.

Ja nuo sun haaveethan liittyy melko suoraan lisääntymisen ja eloonjäämisen keskeisiin teemoihin, kun haluat varmistaa itsellesi hyvän vauraan elämän, ja lisäksi hankkia itsellesi ulkonäön jolla sellaisen saaminen olisi todennäköistä (ei voi kieltää etteikö naisen ulkonäkö vaikuttaisi pariutumiseen yhtään).

Haaveensa siis kullakin, itselläni on ollut eri tavat pärjätä elämässäni, paljolti siksi että minulla on älyä mutta ei ulkonäköä, mutta en mitenkään halveksi sitä jos joku kellä on potentiaalia pärjätä viehättävyydellään, sitä hyväksikäyttää.

Vierailija
5/6 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alkanut suunnitella elämääsi oivalluksen pohjalta. Moni ei kykene edes siihen.

Vierailija
6/6 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäköä. vai onko tämä mahdoton yhtälö mielestäsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme